Sesiune speciala [Antreprenoriat] 2 - Produsul, Piața și Poziționarea

#FORMAT

Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.

#TOPICURI

Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.

#AUDIENTA target

Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.

#TEME ABORDATE

PRODUSUL

  • Dezvoltarea produsului nou: generarea unei idei, depistarea unei idei, conceptul de dezvoltare.
  • Testarea, dezvoltarea produsului, test de marketing si comercializare.
  • Strategii ale ciclului de viata al produsului.
  • Strategiile de pret ale produsului nou: strategia "pretului de smantanire", pret de penetrare a pietei. 

PIATA

  • Segmentarea si targetarea pietei, satisfacerea nevoilor. Nivele de segmentare ale pietei: piete de consumatori, piete de afaceri, piete internationale.
  • Dezvoltarea segmentelor de piata, targetarea pietei, evaluarea segmentelor de piata, strategie de segmentare.
  • Identificarea competitorilor companiei, obiectivele acestora si identificarea strategiei acestora.
  • Evaluarea punctelor tari, punctelor slabe si ale modelelor de reactie ale competitorilor.
  • Segmentarea si targetarea pietei, satisfacerea nevoilor.

POZITIONAREA

  • Cum pozitionam corect pe piata un brand? un produs? un serviciu? un concept? o companie?
  • Care sunt ingredientele esentiale ale unei pozitionari de succes?
  • De ce tinem cont atunci cand facem strategia de pozitionare?
  • Cu ce ne influenteaza mediul online si platformele digitale in strategia de branding si pozitionare? Ce avantaje scot la iveala? Ce provocari ne arunca in fata?

​# RESURSE

  • prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
  • o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
  • o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
  • acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)

 

Lista speakeri

CEO Captain Bean, Captain Bean

Este recunoscut drept Capitanul, mai exact CEO-ul lantului de cafenele Captain Bean. In prezent este implicat in proiectul Gorunn Made to Measure, unde este Co-Fondator, proiect prin care doreste sa educe si sa imbrace oamenii de business din Romania.

Citeste mai mult

Senior Partner & Digital Director, Loopaa, Loopaa Marcom

Călin Biriș este Senior Partner & Digital Director în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca. De asemenea, este fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniși în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România. Mai multe detalii despre Călin poți afla pe www.calinbiris.ro.

Citeste mai mult

Managing Partner, Unilact

Marius Bîcu este proprietarul Fermei cu Omenie, o afacere de familie care produce brânzeturi premium românești cu lapte de la animalele din ferma proprie. Brânza de burduf De la Ferma a primit in 2018 si 2019 premiul întâi pentru cea mai buna brânză de burduf din România. Marius are 70 de colegi gospodari care se asigură că în fiecare an 600 de tone de brânză pleacă spre 11 tari din Europa.

Citeste mai mult

Managing Partner, Profit Consulting

Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.

Citeste mai mult

CEO, Promer Group

Am reuşit în viaţă pentru că m-am îndrăgostit întotdeauna de ceea ce am avut de făcut.

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, bizz.club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.

Citeste mai mult