Workshop 12 - Strategic driver in retail business
Cui se adreseaza? - antreprenorilor, managerilor departamentelor de vanzari, manageri de conturi mari, manageri de achizitii, tuturor celor interesati de a intelege care sunt specificitatile activitatii in industria de retail si FMCG
Modul de desfasurare? - sesiuni de microprezentari urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri
TEMA
Industria de retail si FMCG din Romania a ajuns la un grad ridicat de complexitate, ceea ce face ca procesul de negociere sa fie din ce in ce mai dur. Competitia este acerba atat intre retailer cat si intre furnizorii de branduri iar productia locala de marca privata isi face simtita prezenta si devine un trend intre producatori. In acest context, si retailerii si furnizorii trebuie sa gaseasca cele mai bune cai de a satisfice nevoile clientilor si a le castiga loialitatea. Ca atare devine cruciala definirea unor initiative strategice corecte, customizate, pentru mentinerea si dezvoltarea parteneriatelor cu retailerii. O strategie buna duce in negocieri la o abordare focusata pe rezultate win-win si este esentiala in cladirea unor parteneriate pe termen lung, generand crestere nu doar la nivelul propriului business ci si al intregii piete.
Despre ce vom dezbate impreuna cu dumneavoastra in workshop-ul “Strategic Drivers in Retail Business”:
- Ce inseamna si cat de important este pentru un producator sa aiba o strategie personalizata? De ce o strategie tailor-made pentru fiecare retailer? Care sunt avantajele care rezulta din aceasta abordare?
- Cum transfera producatorii strategiile de business in initiative si cum sunt construite planurile de actiune pe care trebuie fundamentata implementarea ulterioara?
- Cum pot si trebuie sa colaboreze marii retaileri si principalii producatori pentru cresterea si dezvoltarea categoriilor in scopul satisfacerii nevoilor consumatorului final?
- Cum se deruleaza o evaluare profesionista periodica a relatiei de business? De ce este necesara o analiza periodica a indicatorilor de performanta si ce efecte positive apar in urma aplicarii masurilor agreate intr-un business review.
Pentru a participa la acest workshop este nevoie de tichet de acces PLUS (o zi sau ambele zile) sau PREMIUM (o zi sau ambele zile).
INSCRIE-TE acum!
Investeste in dezvoltarea ta personala si profesionala! Fii mai bun decat competitia ta!
Lista speakeri
Managing Director , Sfera Business
Catalin este executivul care ia decizii cu impact imediat asupra performantelor unei companii. Expertiza sa credibilizeaza concluziile rezultate din procesul de analiza de business, iar rezultatele comerciale ale companiilor in care a activat Catalin certifica o experienta solida in zona comerciala.
General Manager, BIO Logistic&Distribution
Implicat in procesul de vanzare si coordonare in pozitii executive de top management inca din 1994,atat in companii romanesti cat si multinationale, Doru a parcurs toate etapele de dezvoltare ale comertului ultimelor doua decenii. Impreuna cu echipele pe care le-a coordonat a introdus pe piata branduri noi, unele dintre ele duse la peste 20% market share . Atitudinea pro bussines in relatia cu clientii , corelat cu abilitatea de a coordona, remodela si motiva echipele cu care a lucrat au condus la bune rezultate economice ale companiilor in care a activat , capacitatile manageriale fiind astfel confirmate pe deplin. Experienta dobandita in relatia cu International Key Account inca de la aparitia acestora pe piata Romaneasca il recomanda ca un bun cunoscator al fenomenului. A activat pe piata bunurilor de larg consum dar nu a refuzat noi provocari si gestionarea bussines-urilor de nisa.
Moderatori
Speaker, Co-fondator Speakers Club, Coaching4You
Paul Ardeleanu este unul dintre cei mai active specialiști în public speaking din România și co-fondator al Speakers Club, comunitate de practică pentru abilități de vorbire în public. De 5 ani facilitează traininguri îndomeniul abilităţilor de prezentare și timp de 2 ani a făcut acest lucru în cadrul firmei Coaching4You, firmă condusă de Lorand Soares Szasz. În acești 5 ani el a interacționat cu peste 5000 de oameni care au participat la cursurile sale, majoritatea fiind antreprenori, manageri sau speakeri profesioniști. În prezent el are peste 1000 de ore de vorbit în fața publicului. Paul a fost de 5 ori speaker la Business Days şi speaker al conferinţa TEDx Bacău 2014. Ceea ce adduce unic în cadrul seminariilor și cursurilor sale sunt entuziasmul și pasiunea unei persoane care traiește cu convingerea că poate schimba lumea în mod pozitiv, începând cu ceea ce este în jurul său, pas cu pas. Motto-ul său este : Inspiring Your Voice.