- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Workshop [HR] - Managementul performantei si recompensarea echipei
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
Workshopurile pe teme de HR abordeaza urmatoarele teme: recrutare, selectie, integrare in echipa, formare si dezvolare profesionala, achizitia de competente, leadership, coordonarea, inspirarea, motivarea si implicarea oamenilor, diagnosticarea nevoilor indivizilor si a echipei, dezvoltarea oamenilor din echipa, instrumente si procese de colaborare si incurajarea muncii in echipa, incurajarea practicarii responsabilitatii, rezolvarea provocarilor specifice unei echipe, managementul performantei, strategii de recompensare, cresterea eficientei si a productivitatii oamenilor din echipa, brandul de angajator, strategii de salarizare, motivarea nefinanciara a salariatilor.
#AUDIENTA TARGET
manageri de resurse umane, directori de HR, responsabili de recrutare, responsabili de dezvoltarea abilitatilor si competentelor, responsabili de motivare si implicarea oamenilor din organizatie, consultanti, traineri, specialisti in diverse domenii din managementul resurselor umane, antreprenori, manageri care au in subordine oameni, team-leaderi, persoane implicate in procesele de recrutare si selectie, persoane implicate in procesele de formare si dezvoltare profesionala a oamenilor din echipa, top manageri si factori de decizie implicati in planificarea strategica a resurselor umane
#TEMA si CONTEXT*
Probabil cele mai importante instrumente pe care le au managerii si leaderii de echipa pentru managementul oamenilor din subordine sunt motivarea si managementul performantei. Prin motivare cresti angajamentul si implicarea oamenilor in realizarea sarcinilor de serviciu si poti obtine resurse suplimentare de efort in momentele delicate sau dificile prin care poate trece organizatia.
Prin managementul performantei te asiguri ca echipa devine mai performanta, mai eficienta si mai productiva.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*
- ce este motivarea si cum functioneaza ea?
- cate tipuri de motivare exista?
- ce sunt factorii de motivare intrinseci si cele extrinseci?
- ce este managementul performantei?
- cum sa setezi o strategie de recompensare a performantei care sa functioneze?
- cum sa cresti angajamentul si implicarea oamenilor din subordinea ta?
- care sunt capcanele ce se ascund in spatele unui management al performantelor neadecvata?
- ce se intampla cand oamenii sunt demotivati?
# RESURSE*
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.
Lista speakeri
Manager HR, Supremia Grup
Oana Piper este HR managerul companiei Supremia Grup, lider pe piata ingredientelor alimentare din Romania. Cu o experienta de 10 ani in domeniul resurselor umane, Ioana considera ca misiunea sa este de a ajuta organizatiile sa isi atinga maximul de potential
Senior trainer, Manager SMART HR
Magnoliu Stan este în prezent Senior Trainer și Manager al companiei Smart HR. Are o activitate profesională de peste 15 ani în domeniul resurselor umane și al dezvoltării personale și de peste 12 ani ca trainer certificat CNFPA și Persolog.
CEO, Druckfarben Romania
Dimitris holds the position of the CEO at Druckfarben Romania, responsible for directing the activities of the company in the Romanian market, as well as overseeing its role as a regional hub and its relationship with the other companies in the Druckfarben Group. His previous experience includes positions such as Director of Strategic Planning and Business Development Director in the industry of building materials, where he has worked closely with the group CEO, upper management and shareholders, in order to develop medium and long term strategic plans and supervise their implementation by the executive teams. He has worked in Cairo, Athens, Bucharest, and in Boston. As a biochemical Engineer worked at Genzyme, (Sanofi Pharmaceutical), a leading biotechnology company as member of the R&D team in charge of process development, technology transfer, scale-up and bioreactor designs. Holds a US and European patent on a novel bioreactor design, suitable for the production of proteins and enzymes using mammalian cell cultures.
Development Consultant, Colorful Cultures
Iulian Ioniță a lucrat ca trainer intern, trainer coordinator iar apoi ca Freelancer pentru companii prestigioase precum Achieve Global, MDI-Training Romania. A ocupat pozititii ca Training Manager pentru WNS Global Services sau Coordonator al HR Field Business Partners la Kruk Romania. Iulian se ocupa acum, din postura de Consultant la Colorful Cultures, de construirea si livrarea celor mai bune solutii de dezvoltare pentru clientii din corporatii transnationale, care urmaresc comunicarea interculturala, alinierea valorilor si profesionalizarea in acelasi timp.
Chief Development Officer, Fan Courier
Răzvan Drăgoi este Chief Development Officer pentru FAN Courier. In primavara lui 1998, Razvan Drăgoi isi incepea cariera profesionala ca om de vanzari intr-o companie dedicata vanzarilor de produse cosmetice, unde a ocupat consecutiv functia de Reprezentant de Vanzari, Coordonator de Vanzari si Director de Vanzari. In 2002, se alatura echipei de management a FAN Courier. Este parte a echipei de peste 15 ani, timp in care a invatat antreprenoriat si intraprenoriat de la oameni de succes.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro