- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Workshop [marketing] - Cum stabilesti pretul corect pentru produsele sau serviciile tale?
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
Workshopurile de marketing adreseaza urmatoarele teme: branding, prozitionare, strategii de pret, intelegerea pietii si a clientilor, atragerea clientilor, promovare, engagementul clientilor, canale de marketing, marketing digital, online, mobile, social-media, planificarea strategiilor de marketing, implementarea campaniilor de marketing, masurarea rezultatelor si impactului campaniilor de marketing, comunicare, relatii publice, relatia cu presa, strategii de continut, strategii de produs,
#AUDIENTA TARGET
Directori de marketing, manageri de marketing, manageri de comunicare si pr, responsabili de comunicare, responsabili de marketing, responsabili de PR, responsabili social-media, responsabili online, brand manageri, product manageri, category manageri, cei interesati de marketing, de marketing digital, de comunicare si promovare, de strategii de marketing, antreprenori, manageri care sunt factori de decizie
#TEMA si CONTEXT*
Pretul este una dintre cele 4 componente ale mixului de marketing: Produsul (sau serviciul), Piata (plasarea pe piata a produslui), Pretul si Promovarea. Pentru a avea succes pe termen lung organizatiile trebuie sa acorde o atentie deosebita strategiei de formare a pretului si sa tina cont de ambele forte de constrangeri care actioneaza asupra pretului: cele interne si cele externe organizatiei. Cele interne tin de costurile de productie, costurile administrative si logistice sau de costurile de vanzare si promovare. Cele externe tin de aspecte legate de pozitionarea pe piata, de competitie, de valoarea perceputa pe piata a produsuluii si serviciului livrat, de lungimea lantului de distributie, de reglementari legislative, de raportul dintre cerere si orerta. Pentru a avea succes pe piata pretul joaca un rol strategic. Un pret prea mic chiar daca va genera volum de vanzare s-ar putea sa nu poata acoperii cheltuielile de productie, de operare si de promovare si firma sa intre in incapacitate de plata sau chiar faliment. Un pret prea mare s-ar putea sa genereze respingere din partea pietii, fapt de care cu siguranta vor profita competitorii tai. In acest context se pune problema cum stabilesti pretul perfect pentru ca business tau sa functioneze optim si in limitele obiectivelor setate de tine.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*
- din ce este compus pretul unui produs sau serviciu?
- care este valoarea perceputa de clienti/consumatori legat de serviciul/produsul tau?
- este aceasta valoare peste pretul real al produsului sau sub? ce este facut in fiecare din aceste situatii?
- stii care este elasticitatea pretului pe piata pe care operezi?
- sunt consumatorii si clientii tai sensibili la modificarile de pret? cat de sensibili?
- ce se intampla daca modifici pretul in jos? se va concretiza in cresteri de cota de piata?
- ce se va intampla daca modifici pretul in sus? se va concretiza in cresteri de profit?
- ce politica de discounturi sa oferi pentru a impulsiona vanzarile pe diferite categorii de clienti?
- cum sa compari preturile cu competitorii din piata?
- cum sa configurezi o strategie de succes legat de preturile produselor si serviciilor tale?
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.
Lista speakeri
Director General, Tempini Romania
Consultant in management strategic si operational, s-a remarcat prin implicarea in redresarea proiectelor care se regaseau in diferite faze de criza. A preluat managementul de proiect al unei societatii italiene care avea ca obiect montarea cabinelor de baie in ”sagetiile arginti”, trenuri de mare viteza din Italia si Elvetia. A condus operational procesul de fuziune a mai multor societatii comerciale care se regaseau in momente delicate si au fost achizitionate de unul dintre investitoii romanani. ” A fost o mare provocare considerand valorile diferite ale societatiilor respective” a subliniat d-nul Gigi Nacev Ultimul proiect din portofoliul firmei de consultanta pe care a infintat-o in urma cu 7 ani este managementul strategic si operational pe Europa de Est a brandului Tempini astazi unul din principali jucatori pe piata din Romania. Nu in ultimul rand d-nul Gigi Nacev este implicat in multiple proiecte de dezvoltare atreprenoriala ale tinerilor care doresc sa incerce sa-si dezvolte propriile proiecte, fiind initiatorul proiectului ”Scoala de Afaceri” cu peste 200 de participanti.
Director General, Agroland
Horia Cardoş, timişoreanul care controlează cea mai mare reţea de magazine pentru micii fermieri. Mizând pe nişa produselor pe care le cumpără chiar şi cei mai nevoiaşi ţărani, dar nu numai, şi-a dezvoltat afacerea, vânzând în principal furaje, seminţe şi pui de o zi.
Moderatori
, Point Event
Adina activează în PR și comunicare din pasiune pentru afacerea proprie, dar și pentru clienții pe care îi are datorită clubului Business Point Club. Este cofondatoare a acestui club, a cărui viziune este de a face oamenii prieteni. Pe lângă nucleul de membri permanenți – intraprenori și antreprenori, clubul a reunit mai mult de 200 de participanți de-a lungul activității sale, dintre care îi amintim pe Sebastian Văduva, Mihaela Tatu, Dacian Palladi, Sorina Bradea etc. A organizat și a făcut parte din organizarea a mai mult de 60 de evenimente locale (Oradea) și naționale, iar de 3 ani le și moderează. A moderat unii dintre cei mai mari speakeri la nivel național: Andy Szekely, Eusebiu Burcaș, Ovidiu Toader, Paul Ardeleanu, Ovidiu Oltean, Dan Ștefan, Urs Hauenstein, Luminița Popa, Adrain Florea, Laszlo Pacso, Tedy Necula, Laura Dragomir, Dragoș Popescu, Marius Ghenea etc. A contribuit la organizarea ediției Business Days în Oradea. A obținut numeroase certificări în Public Speaking, dezvoltare personală și antreprenoriat. Viziunea ei despre munca pe care o face este: “Înconjoară-te de prieteni, iar când nu faci asta cunoaște alți oameni; e cel mai bun mod de a trăi”