- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Horia Cardoș

Horia Cardoş, timişoreanul care controlează cea mai mare reţea de magazine pentru micii fermieri. Mizând pe nişa produselor pe care le cumpără chiar şi cei mai nevoiaşi ţărani, dar nu numai, şi-a dezvoltat Horia Cardoş afacerea, vânzând în principal furaje, seminţe şi pui de o zi.
Trei sferturi din afacerile companiei sunt realizate de vânzările către mici fermieri şi gospodării. Alegerea lui n-a părut câştigătoare chiar de la bun început şi timişoreanul mărturisea franc într-un interviu pentru Business Magazin că, deşi structural s-a simţit dintotdeauna antreprenor get-beget, s-a gândit de multe ori că îi lipseşte experienţa câştigată pe banii altora. În ciuda tuturor greutăţilor întâmpinate, evoluţia Agroland a marcat plusuri în fiecare an, iar compania a încheiat anul trecut cu vânzări de 16 milioane de euro, în creştere cu 23% faţă de anul precedent.
Reţeaua Agroland numără 200 de magazine în 28 de judeţe şi peste 500 de produse la raft, am reuşit să dezvoltăm un sistem care să susţină creşterea numărului de mici fermieri la nivel naţional. Ei sunt cei care ne vor asigura o sursă de hrană curată şi de calitate superioară, mult peste «standard».
Prezentari
- 12.10.2017 10:01 - 11:40 Workshop [marketing] - Cum stabilesti pretul corect pentru produsele sau serviciile tale?
- 12.10.2017 10:01 - 11:40 Workshop [Marketing] - How Do You Determine The Right Selling Price For Your Products Or Services?
- 12.10.2017 14:30 - 16:10 7th Plenary Session - How Do You Transform The Dream Into Reality?
- 12.10.2017 14:30 - 16:10 Sesiune plenara 7 - Cum transformi visul in realitate?