Workshop [marketing] - Brandingul si strategia de pozitionare pe piata

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

Workshopurile de marketing adreseaza urmatoarele teme: branding, prozitionare, strategii de pret, intelegerea pietii si a clientilor, atragerea clientilor, promovare, engagementul clientilor, canale de marketing, marketing digital, online, mobile, social-media, planificarea strategiilor de marketing, implementarea campaniilor de marketing, masurarea rezultatelor si impactului campaniilor de marketing, comunicare, relatii publice, relatia cu presa, strategii de continut, strategii de produs,

#AUDIENTA TARGET

Directori de marketing, manageri de marketing, manageri de comunicare si pr, responsabili de comunicare, responsabili de marketing, responsabili de PR, responsabili social-media, responsabili online, brand manageri, product manageri, category manageri, cei interesati de marketing, de marketing digital, de comunicare si promovare, de strategii de marketing

#TEMA si CONTEXT*

Era pe care o traversam are cateva caracteristici definitorii pe care nu le mai putem ignora: viteza, accesibilitate instanta la informatie, de oriunde, de catre oricine, foarte mult zgomot, o jungla infinita de date in care nu ai harta si te poti pierde foarte usor...Specialistii de marketing trebuie sa fie constient ca in aceste vremuri brandul, pozitionarea corecta pe piata si comunicarea potrivita sunt vitale pentru succesul unei companii, a unor produse sau servicii. In acest context trebuie sa intelegem bine ce este un brand, cum facem pozitionarea pe piata si cum comunicam in era digitala.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*

  • ce este brandingul in era digitala? ce a pastrat si care sunt trendurile viitoare de care sa tinem cont in branding?
  • care sunt ingredientele de succes pentru un brand de impact?
  • ce este activarea de brand?
  • cum pozitionam corect pe piata un brand? un produs? un serviciu? un concept? o companie?
  • care sunt ingredientele esentiale ale unei pozitionari de succes?
  • de ce tinem cont atunci cand facem strategia de pozitionare?
  • cu ce ne influenteaza mediul online si platformele digitale in strategia de branding si pozitionare? ce avantaje scot la iveala? ce provocari ne arunca in fata?

​# RESURSE*

 

Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.

 

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Owner, The Marks

Director de marketing în companii importante românești ca Policolor, Murfatlar sau TVR, partener Trout & Partners pentru birourile din București, Chișinău și Viena. Experiența sa numără 11 premii Effie, start-up-ul și dezvoltarea unor agenții de advertising importante și lansarea și poziționarea unor branduri cunoscute românești. În echipa Marks, Iulian Pădurariu activează ca și consultant de marketing asociat. Iulian este un om care gândește simplu. Îi reușește asta fără efort. Tocmai datorită acestui fapt el spune că n-a muncit decât o singură dată-n viață, atunci când a prăjit cartofi la McDonald’s la Piața Unirii. De atunci a făcut totul cu pasiune. După ce a lucrat timp de 7 ani ca și angajat în companii românești, în 2005 a deschis la București biroul de consultanță al rețelei prezidate de Jack Trout, unul dintre cei mai renumiți strategi de business. Din 2008 coordonează activitatea Trout&Partners pentru Europa Centrală și de Est, de la biroul din Viena. Încă păstrează legătura cu România, atât pentru clienții Marks, cât și pentru prieteni și familie, dar și pentru a susține diferite discursuri sau workshopuri în cadrul unor proiecte educaționale precum Business Design Academy sau Outliers Lab. Iulian iubește muzica pe care nu numai că o ascultă, dar o și mixează. Și fiindcă locuiește în Austria a dezvoltat o dulce dependență de sporturile de iarnă pe care le practică pentru a se relaxa.

Citeste mai mult

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.

Citeste mai mult

Senior Partner & Digital Director, Loopaa, Loopaa Marcom

Călin Biriș este Senior Partner & Digital Director în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca. De asemenea, este fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști. În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniși în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România. Mai multe detalii despre Călin poți afla pe www.calinbiris.ro.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant comunicare & Branding personal, Co-fondator Chic-Elite.ro

Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca, precum Eva.ro sau revista Cariere, si am avut ocazia de a interactiona cu sute de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri. 2015 mi-a imbogatit activitatea cu doua proiecte noi – comunitatea online dedicata femeilor Chic-Elite.ro, unde sunt co-fondator, si o structura de economie sociala, un hotel de animale de companie, Hello, Pet!, unde sunt brand ambassador.

Citeste mai mult