Workshop [marketing] - Content marketing

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.

#TOPICURI

 marketing digital, promovarea si vanzarea in mediul online, folosirea social-media pentru promovarea afacerilor, folosirea aplicatilor mobile in strategia de comunicare cu clienti potentiali, folosirea continutului online in strategia de promovare si comunicare digitala, email marketing, google adworkds, seo, facebook ads, marketing automation, digital customer experience

#AUDIENTA target

Manageri de marketing, specialisti de brand, manageri de comunicare, directori comerciali, manageri de vanzari, antreprenori si top manageri care vor sa inteleaga strategia corecta de pozitionare

#TEMA si CONTEXT*

Astazi nu ne mai putem imagina vreun business care sa nu aiba o platforma digitala pentru a interactiona cu clientii sau consumatorii. In acest context mediul digital este plin de informatie, de zgomot, sunt mii, sute de mii de campanii pentru produse si servicii care ajung la noi direct sau indirect, de multe ori fara ca macar sa fim parte din publicul lor tinta sau fara ca macar sa fim interesati de tema sau subiectul respectiv. Acest lucru ne-a scazut atentia, am devenit foarte selectivi, preferam sa initiem noi procese de cautare pentru continut relevant si util pentru noi, in loc sa inghitim tot ceea ce primim zilnic in casuta de email, in feed-ul platformelor de socializare la care suntem abonati...Astfel continutul de calitate devine relevant, si este un important factor de diferentiere in aceasta mare de zgomot si mizerie digitala care ne bombardeaza zilnic...Mai mult de atat analiticele si posibilitatea platformelor digitale de a distribui continutul targetat ne permite sa generam continut valoros si sa o generam doar celor care au un interes legat de acel subiect. Utilizarea logica, a platformelor digitale si de socializare si mecanismele inteligente de promovare prin continut devin modele de comunicare si de interactiune preferate de companii si de clientii acestora, care ajuta si la cresterea increderii unii in altii...

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*

 

  • cum sa cream continut valoros pentru audienta noastra de pe site, blog?
  • cum sa cream continut valoros pentru audienta noastra de pe paginile de socializare?
  • cum aflam zonele de interes pentru audienta noastra si cum ne adaptam continutul pentru a satisface aceste zone de interes?
  • ce inseamna personalizarea continutului? cum o putem face in strategia noastra de a adapta continutul cat mai mult la interesele si nevoile audientei noastre?
  • cum comunicam eficient prin newslettere? ce inseamna un newsletter de impact pentru audienta noastra?
  • ce doresc abonatii la newslettere?
  • care sunt caracteristicile unui newsletter de impact pentru audiente din diverse domenii?
  • ce inseamna conceptul de micro-experiente de share-uit? 
  • cum putem genera continut valoros prin contributori? cum ii alegeme? cum ii recompensam pentru contributia lor? ce mecanisme exista pe piata legata de performanta generata de continutul lor? ce masuram mai exact?

 

Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

CEO și Co-fondator, SilkWEB

Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.

Citeste mai mult

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.

Citeste mai mult

Fondator, GripAds

Este cunoscuta in lumea de afaceri ca managerul care a dus proiectul online www.tocmai.ro din faza de start-up pana in top 3 site-uri din Romania. Momentan, in calitate de Expert Online, ajuta proiectele românești din zona de tehnologie sa cucerească piata globală împreună cu echipa sa din cadrul agenției de digital - GripADs. Bianca contribuie activ la educarea mediului de afaceri din Romania, astfel o regăsim pe scenele evenimentelor de top de business & digital, atat din Romania, cat si in Europa.

Citeste mai mult

Managing Director & Online Marketing , AdLemonade

Anabela Luca este antreprenor, consultant si trainer de online marketing @adLemonade.com, agentie de performance marketing de top. Pasionata de a sustine business-urile romanesti si internationale in a cuceri online-ul, Anabela reprezinta un partener strategic pentru orice business care isi doreste sa isi creasca accelerat vanzarile si numarul de clienti de pe internet. In cei peste 6 ani de experienta in online, a construit eficient campanii pe Google AdWords si Facebook pentru peste 80 de companii, administrand bugete de peste 4 milioane de eur. Dintre clientii ei, se disting Tocmai.ro, Jolidon International, FashionUp sau Tudor Tailor.

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, bizz.club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.

Citeste mai mult