Sesiune plenara 3 - Excelenta prin calitate si responsabilitate

#FORMAT

Sesiunile plenare sunt manifestari formate din 6 prezentari inspirationale de cate 15 minute, sustinute de antreprenori de succes, manageri din companii de top, experti si profesionisti cu experienta de peste 10 ani, cu reputatie profesionala impecabila si cu o viziune moderna asupra trendurilor si tendintelor care redeseneaza economia si societatea. Aceste prezentari inspirationale au rol motivational, prezinta diverse perspective si se axeaza pe trenduri, tendinte, analize, prezentarea oportunitatilor si problemelor pe care le releva schimbarile generate de aceste trenduri in mediul de business si in societate.

#TOPICURI

Inovatie, Tehnologie, Trenduri, Tendinte, Impact in societate, Impact in economie, Antreprenoriat, Viitor, Locurile de munca ale viitorului

#AUDIENTA target

Antreprenori si Manageri din companii mici si mijlocii, antreprenori la inceput de drum, profesionisti la inceput de cariera, tineri preocupati de viitorul lor

#TEMA si CONTEXT

In conditiile in care piata se transforma in una globala, in care accesul la tehnologie si la medii digitale de informare, interactiune si invatare sunt usor accesibile si facile oricui, diferentierea intr-un mediu economic devine un criteriu esential pentru a te asigura ca afacerea ta va avea suficienti clienti fideli care sa aprecieze produsele si serviciile oferite dar in primul rand sa fie legati de afacerea ta datorita faptului ca le place modul in care sunt tratati si simt in fiecare interactiune cu produsele/serviciile/angajatii/brandul afacerii tale este o experienta remarcabila si memorabila, pentru ca simt ca in organizatia ta este implementata o cultura a excelentei, cu o preocupare constanta pentru imbunatatirea calitatii in toate aspectele business-ului tau.

Un alt lucru pe care consumatorii si clientii din ziua de azi il apreciaza astazi este responsabilitatea manifestata in toata aspectele activitatii tale.

Antreprenori, manageri si profesionisti de succes vin sa te ajute in aceasta sesiune plenara sa intelegi care sunt ingredientele unei culturi ale excelentei si cum o poti implementa in afacerea ta.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

​# RESURSE

 

Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Business Trends, dar pot participa si cei care au tichete de acces Professional Development si Business Development.

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

General Manager, Iceberg Consulting

Este presedinte al Clusterului pentru Inovare si Tehnologie, presedinte al Junior Chamber International Romania si fondator al incubatorului de startup-uri Hub Onezero. In 2010 a infiintat Asociatia pentru Promovarea Responsabilitatii Sociale a Companiilor din Romania, prin care dezvolta proiecte de CSR in beneficiul persoanelor cu dizabilitati. Ionut este presedinte al Asociatiei Pro Democratia, membru al Clubului Economic German Brasov si al Clubului Rotary Brasov. Avand o educatie cu influente anglo-saxone, lui Ionut ii place exactitatea si considera ca totul este masurabil. Cauta sa transmita celor din jurul sau valorile dupa care se ghideaza in ceea ce face: exactitate si precizie, spirit inovator, orientare pe rezultate, ecologie in comunicare. Pornind de la consideratia ca timpul este cea mai importanta resursa a omului, Ionut a dezvoltat o pasiune pentru ceasuri si orologii, pe care le colectioneaza.

Citeste mai mult

Managing Partner, Trandafir & Associates

Cu o experienta de aproape 10 ani in serviciile de avocatura de business la cel mai inalt nivel, slefuita in urma lucrului in echipele unora dintre societatile de profil de top din Romania si a finalizarii cu succes a unor dosare care au devenit reper in domeniu, Georgiana Trandafir este, de aproape doi ani, Managing Partner al casei de avocatura Trandafir & Associates.

Citeste mai mult

Country President, AstraZeneca Czech Republic

Pe parcursul întregii cariere profesionale de peste 20 de ani, majoritatea petrecuți în industria farmaceutică, Grațiela a acumulat o experiență extrem de bogată și diversificată, construită pe mai multe roluri operaționale dar și strategice, atât în România cât și în roluri regionale locate in Belgia, UK și Republica Ceha.

Citeste mai mult

Consultant,

Cristian Nacu a fost 10 ani Partener şi şef al Reprezentanţei Enterprise Investors în România şi, de asemenea, a avut rolul de Senior Adviser al Presedintelui Enterprise Investors, cea mai veche şi una dintre cele mai mari firme de private equity din Europa Centrală şi de Est. Enterprise Investors administrează capital ce totalizează 2 miliarde de euro prin 8 fonduri. Cele mai importante investiţii conduse de Cristian Nacu în România până acum sunt în Macon Deva, Siveco şi Profi. Cristian Nacu este și președintele asociației fondurilor de private equity si venture capital SEEPEA. Inainte de Enterprise Investors, Nacu a lucrat pentru International Finance Corporation – divizia de investiții a Băncii Mondiale. A lucrat de asemenea și pentru Guvernul României, pentru care a administrat unul dintre cele mai mari portofolii de privatizare, finalizând 25 de privatizari. Motto: “Susținător pasionat al lucrului bine făcut”. Hobby-urile sale sunt legate de călătorii, colecționat ceasuri, lectură și filme.

Citeste mai mult

CEO, co-fondator, Termene.ro

Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.

Citeste mai mult

General Manager, Memo Consult srl

Sunt sarb de origine, nascut in Belgrad in anul 1969. Sunt om de afaceri si am derulat numeroase proiecte de antreprenoriat in Romania si la nivel international. Din studentie am lucrat in vanzari directe pornind intotdeauna de "jos" iar cel mai bun exemplu este activitatea desfasurata in cadrul companiei Zepter International unde am ajuns Director General de Vanzari. In prezent, sunt director si instructor Metodei Silva Romania si sunt asociat in diverse proiecte si companii.

Citeste mai mult
Moderatori

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult

Consultant Comunicare în Business I Expert Media I Founder Powerful Communication, Powerful Communication

Laura Dragomir este Consultant Comunicare în Business și Expert Media. De asemenea, este trainer, facilitator, speaker și moderator evenimente de business.

Citeste mai mult