- Homepage
- Tipuri de acces
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
- LIVE
Masterclass 2 [BD] - Dezvoltarea afacerilor prin cresterea profitabilitatii si a productivitatii
#FORMAT
Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.
#AUDIENTA target
Se adreseaza in principal antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, managerilor din companiile stabile si dezvoltate, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat.
#TEMA si CONTEXT
Toti ne dorim sa avem afaceri profitabile si daca acest lucru se realizeaza cu folosirea eficienta a resurselor, peste standardul pietei, intr-un mod productiv atunci lucrurile stau si mai bine, dar nu intotdeauna ceea ce ne dorim este si usor de realizat.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- care sunt ingredientele de succes pentru ca o afacere sa fie profitabila? la ce trebuie sa fim atenti?
- cum setam o afacere ca ea sa fie profitabila? care sunt aspectele cheie care depind de noi in mare masura? care sunt aspectele care nu depind de noi decat in mica masura? cum putem influenta acesti factori pentru a maximiza succesul?
- la ce pericole ne expunem atunci cand tinta noastra este doar profitul?
- cum definim succesul nostru personal? cum armonizam dorinta noastra de a avea succes cu succesul organizatiei noastre?
- de ce sunt atat de importante viziunea? misiunea? valorile si obiectivele strategice pe care le setam pentru organizatia noastra?
- ce inseamna productivitatea? cum putem creste productivitatea in organizatie?
- ce inseamna managementul performantei in organizatie? cum poate fi ea implementata cu succes? in cat timp va produce rezultate?
- de ce este legata calitatea de performanta si de productivitate?
# RESURSE
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de tipul de acces Business Development.
Lista speakeri
Consultant,
Cristian Nacu a fost 10 ani Partener şi şef al Reprezentanţei Enterprise Investors în România şi, de asemenea, a avut rolul de Senior Adviser al Presedintelui Enterprise Investors, cea mai veche şi una dintre cele mai mari firme de private equity din Europa Centrală şi de Est. Enterprise Investors administrează capital ce totalizează 2 miliarde de euro prin 8 fonduri. Cele mai importante investiţii conduse de Cristian Nacu în România până acum sunt în Macon Deva, Siveco şi Profi. Cristian Nacu este și președintele asociației fondurilor de private equity si venture capital SEEPEA. Inainte de Enterprise Investors, Nacu a lucrat pentru International Finance Corporation – divizia de investiții a Băncii Mondiale. A lucrat de asemenea și pentru Guvernul României, pentru care a administrat unul dintre cele mai mari portofolii de privatizare, finalizând 25 de privatizari. Motto: “Susținător pasionat al lucrului bine făcut”. Hobby-urile sale sunt legate de călătorii, colecționat ceasuri, lectură și filme.
Proprietar, BanuInvest
Florentin Banu, fost campion român de badminton, este autorul a două mari afaceri de succes pe piaţa românească: S.C. Joe I.B.C S.R.L. (afacere încununată de succesul cu care s-a efectuat vânzarea societăţii către Nestle, producător mondial din industria alimentară) şi lanţul de supermarket-uri S.C. Artima R.I.C. (firmă ce a fost vândută concernului polonez PEF Investment, în luna martie a anului 2005, devenind ulterior lanţul de supermarket-uri „Carrefour”). Omul de afaceri timișorean se concentrează, în prezent, pe susținerea celor trei business-uri pe care le deține. Împreună cu fratele său, controlează, prin intermediul grupului Banuinvest, trei afaceri – Banuconstruct (dezvoltarea și construirea de imobiliare în Timișoara), Banusport (un complex sportiv dezvoltat în Timișoara) și Interpart Production (afacere cu mase plastice și matrițe, în special pentru industria auto).
Antreprenor, BitSoftware
Remus este un întreprinzător cu o experiență bogată în aspecte legate de management strategic și operațional, managementul calității, management financiar și business development. Conduce de mai bine de 20 ani firma BITSoftware care este specializată în sisteme ERP, CRM și BI, având clienți atât în România, cât și pe piața externă. Remus are experiențe directe cu clienți strategici în activități de project management, implementare de sisteme informatice și servicii de suport și este implicat în activitatea de product management specifică industriei software. În ultimii 4 ani a participat la crearea și incubarea mai multor startup-uri în industria software.
Associate Dean, MsM Romania
Sergiu Neguț este consultant și Board adviser specializat în creștere antreprenorială și transformare organizațională, speaker și Associate Dean of Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management România. Sergiu are la activ investiții ca Business Angel în afaceri locale, printre care frufru, 2parale, Softelligence, sau Intermedicas. Este laureat speakerul anului la categoria Inovatie la Business Days.
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.