Workshop [Sales&Marketing] - Cum sa comunici cu impact in era digitala
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.
#TEME ABORDATE
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Corporate Communication Director , Rogalski Damaschin
Ana Jităriță, Corporate Communication Director la Rogalski Damaschin Public Relations, are o experiență de peste 20 de ani în jurnalism, relații publice, comunicare corporativă, managementul reputației și branding. Este specializată în management de comunicare corporativă, în particular în dezvoltarea capitalului de brand, prevenirea și managementul crizelor de PR. Abilitățile și cunoștințele de specialitate sunt concentrate în special în domeniul dezvoltării de strategii de comunicare integrate, în dezvoltarea de scenarii de criză și managementul reputației pentru companii mari din sectorul energetic, bancar, de asigurări, al serviciilor financiare, precum și în alte sectoare industriale majore. În cadrul companiei Rogalski Damaschin conduce echipa responsabilă de managementul comunicării corporative pentru mari clienți corporativi.
Brand consultant and designer , Wiron
Adrian Mironescu este un designer de brand cu multe recunoașteri internaționale, cu background în informatică, curios și dedicat creării de concepte potrivite și diferențiatoare. Caută mereu să aibă o viziune de ansamblu, pune mare accent pe interdisciplinaritate și se ocupă de toate etapele proiectelor de (re)branding - de la analiză la strategie, de la nume la logo, de la implementare la managementul brandului. Doreșe să ajute la crearea și dezvoltarea unor branduri românești puternice.
Partener Creativ , Agency ONE – Creative Thinking
Vali Tatar este Partener Creativ la Agency ONE – Creative Thinking, o agentie de consultanta in branding strategic si comunicare de marketing pe care a infiintat-o in 1996. In cei peste 20 de ani de experienta in comunicare, a contribuit la afirmarea si consolidarea unor afaceri importante, locale, regionale sau nationale. Este consultant in inovatie de brand si gandire creativa, trainer AIESEC si speaker TedX. A dezvoltat o pasiune aparte pentru domeniul ospitalitatii si food & beverage de cind a lansat Fructe Naive, un startup specializat pe produse ecologice de larg consum.
Moderatori
Cofondator, SELLification
In momentul de fata, ajuta tinerii antreprenori/ firme mici si mijlocii sa acceseze fonduri cu finantare nerambursabila de la guvern, prin programul Start Up Nation, oferind consultanta pentru atragerea de fonduri nerambursabile pentru societati de tip SRL si/sau SRL-D.