Workshop [Sales&Marketing] - Excelenta in experienta oferita clientilor

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

  • Ce țintim? Oferim experiență sau vrem clienți satisfăcuți?
  • Ce înseamnă să livrezi unui client o Experiență
  • Ce și cum adaugi unui produs ca să ajungi să oferi o experiență?
  • Middle management | Ce rol au în customer service?
  • Experiența – de la povestea companiei la fascinația clientului
  • Customer Service | Dincolo de vânzarea unui produs/serviciu
  • Clientul – responsabilitatea întregii companii
  • Cum dezvoltăm o cultură de customer service?
  • Când știi că atragi clienți nu doar pentru un produs, ci pentru că le oferi o experiență?
  • Ai ajuns cu adevărat la un client atunci când spune o poveste despre tine

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum dezvoltăm o cultură de customer service?
  • Când știi că atragi clienți nu doar pentru un produs, ci pentru că le oferi o experiență?
  • Ce și cum adaugi unui produs ca să ajungi să oferi o experiență?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Antreprenor online, Kooperativa 2.0

Scrie de 10 ani pe blogul sau cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat că blogger la peste 200 de campanii.

Citeste mai mult

Arhitect de Inovatie, Owner, Leap Forward

Dan este arhitect de inovatie, practician acreditat Blue Ocean Strategy si un catalizator pentru cresteri accelerate in afaceri prin dezvoltarea de strategii de pionierat si leadership.

Citeste mai mult

Founder & Senior Consultant, theStartups.eu

Consultant de e-commerce, cu peste 10 ani în dezvoltarea strategiilor de creștere accelerată. A lucrat cu 50 de companii locale și internaționale.

Citeste mai mult

CEO, co-fondator, Termene.ro

Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu 17 ani de jurnalism – reporter de teren, editor, redactor. A prezentat 7 ani emisiunea Vocile Iașului la Digi24 Iaşi unde a intervievat politicieni, antreprenori, artiști, doctori, manageri, experți, miniștri precum și președintele României.

Citeste mai mult

realizator TV, Antena Group

Oana Turcu este tanara care a crezut inca de pe bancile facultatii in antreprenoriat si in dorinta de a face bine celor din jur. La 20 de ani, a inceput o cariera frumoasa in jurnalismul TV, pe care a oprit-o pentru a intra in industria frumusetii, unde este un jucator important si acum, dupa 20 de ani, cu brandul de cosmetice naturale profesionale Ardes.

Citeste mai mult