Workshop [Management&Strategie] - Automatizarea clientilor

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.

#TEME ABORDATE

  • Care sunt diferențele intre business-urile clasice si cele axate pe abonament?
  • Care sunt principalele provocari pentru afacerile pe baza de abonament sau SaaS?
  • Care este modelul functional?
  • Cand stii ca afacerea ta pe baza de abonament este functional si fezabil pe termen lung?
  • Tipuri de business-uri pe baza de abonament ?
  • De ce ai nevoie de automatizarea clientilor?
  • Cum poti aduce inovatie in modelul de business bazat pe abonament?
  • Psihologia vanzarii unui abonament
  • Fomule matematice si indicatori de urmarit atunci cand ai un business pe baza de abonament
  • Cum se modifica user experience în acest model de business ? 

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Co-Founder, PONY CAR SHARING

Demis Ghindeanu este CEO-ul si Co-fondator-ul companiei Pony Car Sharing, prima si cea mai mare companie de car sharing din Romania, infiintata la Cluj in anul 2015. Din anul 2017 Pony s-a lansat in Bucuresti si in 2018 in Alba Iulia. In prezent PONY are o flota de peste 160 de masini conduse de o comunitate de peste 20.000 de useri. Demis are o experienta de peste 15 ani in Marketing si Publicitate, fiind si CEO-ul agentie de publicitate Marks.

Citeste mai mult

Founder & Senior Consultant, theStartups.eu

Consultant de e-commerce, cu peste 10 ani în dezvoltarea strategiilor de creștere accelerată. A lucrat cu 50 de companii locale și internaționale.

Citeste mai mult

CEO, co-fondator, Termene.ro

Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.

Citeste mai mult

Managing Partner, Profit Consulting

Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.

Citeste mai mult

Arhitect de Inovatie, Owner, Leap Forward

Dan este arhitect de inovatie, practician acreditat Blue Ocean Strategy si un catalizator pentru cresteri accelerate in afaceri prin dezvoltarea de strategii de pionierat si leadership.

Citeste mai mult
Moderatori

, Make Up your business

A acumulat peste 10 ani de experienta in vanzari, avand curajul de a lucra inca din timpul facultatii. Este licentiata a Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, Univ. Al. Ioan Cuza Iasi , dar a urmat si cursurile Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, a aceleiasi Universitati.

Citeste mai mult