Sesiune speciala [Antreprenoriat] - Produsul, Piata si Pozitionarea
#FORMAT
Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.
#TOPICURI
Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.
#AUDIENTA target
Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.
#TEME ABORDATE
PRODUSUL
- Dezvoltarea produsului nou: generarea unei idei, depistarea unei idei, conceptul de dezvoltare.
- Testarea, dezvoltarea produsului, test de marketing si comercializare.
- Strategii ale ciclului de viata al produsului.
- Strategiile de pret ale produsului nou: strategia "pretului de smantanire", pret de penetrare a pietei.
PIATA
- Segmentarea si targetarea pietei, satisfacerea nevoilor. Nivele de segmentare ale pietei: piete de consumatori, piete de afaceri, piete internationale.
- Dezvoltarea segmentelor de piata, targetarea pietei, evaluarea segmentelor de piata, strategie de segmentare.
- Identificarea competitorilor companiei, obiectivele acestora si identificarea strategiei acestora.
- Evaluarea punctelor tari, punctelor slabe si ale modelelor de reactie ale competitorilor.
- Segmentarea si targetarea pietei, satisfacerea nevoilor.
POZITIONAREA
- Cum pozitionam corect pe piata un brand? un produs? un serviciu? un concept? o companie?
- Care sunt ingredientele esentiale ale unei pozitionari de succes?
- De ce tinem cont atunci cand facem strategia de pozitionare?
- Cu ce ne influenteaza mediul online si platformele digitale in strategia de branding si pozitionare? ce avantaje scot la iveala? ce provocari ne arunca in fata?
# RESURSE
- prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
- o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
- o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
- acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Lista speakeri
Co-Founder / CFO, Bittnet Systems
Alături de fratele lui, Mihai, Cristian a pornit în 12 ani Bittnet - care a devenit prima companie de IT listată la bursa de valori. Bittnet a crescut accelerat timp de 10 ani - fiind premiată de Deloitte și Financial Times.
CEO, Promer Group
Am reuşit în viaţă pentru că m-am îndrăgostit întotdeauna de ceea ce am avut de făcut.
Antreprenor și consilier în afaceri,
Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.
Fondator, GripAds
Este cunoscuta in lumea de afaceri ca managerul care a dus proiectul online www.tocmai.ro din faza de start-up pana in top 3 site-uri din Romania. Momentan, in calitate de Expert Online, ajuta proiectele românești din zona de tehnologie sa cucerească piata globală împreună cu echipa sa din cadrul agenției de digital - GripADs. Bianca contribuie activ la educarea mediului de afaceri din Romania, astfel o regăsim pe scenele evenimentelor de top de business & digital, atat din Romania, cat si in Europa.
Public Relations & Event Management Consultant , BIOCOMP, AGEO EVENTS
"Traieste o viata cu sens. De aici rezulta fericirea." (A.G.) In acest mod ii place sa ii incurajeze pe cei cu care intra in contact si sa isi defineasca activitatile. A inceput sa profeseze de la 16 ani in domeniul vanzarilor. I-a placut foarte mult si, de atunci, a stiut ca va lucra toata viata direct cu oamenii. A ales marketingul si relatiile publice ca directii care sa ii defineasca cariera viitoare. Si se pare ca a facut o alegere foarte buna. Si asa a fost, pentru ca de mai bine de 12 ani, s-a dezvoltat in domeniul marketingului, al relatiilor publice si al managementului de eveniment. Amalia Georgescu a preluat din 2007 firma BIOCOMP impreuna cu sotul ei, ca a doua generatie de manageri a unui business de familie. Biocomp este o firma romaneasca, ce produce lampi si dispozitive bactericide pentru a asigura un mediu sanatos si lipsit de spori de mucegai, virusuri si bacterii in orice mediu locuim sau ne desfasuram activitatea. Din 2010 a dezvoltat si o noua divizie de business, AGEO Events, ce ofera servicii de consultanta si training in marketing, relatii publice, comunicare si management de eveniment. Amalia este pasionata de psihologie, calatorii tematice, teatru, decoratiuni si flori.
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.
Business Partner, EXTIND
Catrinel Zaharia, de profesie economist, a absolvit un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland Ohio, cu specializare în management internațional.