Workshop [Sales&Marketing] - Digital marketing

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

  • Bazele marketingului digital
  • Optimizarea website-ului
  • Marketingul de continut
  • Social Media Marketing
  • SEO
  • Cautarea platita
  • Promovarea display & video
  • Email Marketing
  • Statistici
  • Strategie digitala
  • Construieste si publica un website bine realizat, performant si optimizat care sa se alinieze cu obiectivele afacerii tale
  • Seteaza obiectivele afacerii si website-ului tau si intelege cum pot fi de ajutor toolurile de realizare ale statisticilor.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum pot fi optimizat bine site-ul afacerii?
  • Cum poti seta obiectivele afacerii si website-ului?
  • Care sunt cele mai eficiente tehnici de marketing online?
  • Ce tool-uri poti folosi in business-ul tau online?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Managing Partner, Valoria Business Solutions

Elena Badea este Managing Director al companiei de training și consultanță Valoria Business Solutions. Anterior, timp de 15 ani, a fost Director de Business Development, iar apoi Director de Marketing al unei companii internaționale de top din Romania.

Citeste mai mult

CEO & Head of Strategy, Consultant & Trainer, Infinit Solutions Agency

Alexandru Cernătescu este CEO la Infinit Solutions la Agency. Are peste 14 ani de experienta in Digital Advertising, Digital Transformation, Innovation, Software & Companii de Tehnologie.

Citeste mai mult

Digital Marketing Specialist, adLemonade

Pasionată de comunicare, în general, Ramona Voivoda are o experiență de peste 10 ani în Marketing și PR, deopotrivă in instituții publice și companii private.

Citeste mai mult

Entrepreneur. Digital Marketing Strategist/Analyst & Consultant, Adwiz Marketing

Alin Nemuț este expert în marketingul digital, cu o experiență dovedită de peste 13 ani în strategia și dezvoltarea afacerilor pe Internet, având în ultimii doi ani peste 80 de strategii de marketing digital realizate pentru IMM-uri, Corporații și Multinaționale.

Citeste mai mult

CEO, AppCenter Technologies

Valentin Nagacevschi are o experienta de 13 ani in Telecom, unde a lucrat pentru Telemobil si Cosmote. In aceasta perioada, el a implementat proiecte IT si Software, cea mai inalta functie fiind de CIO (Chief Information Officer), detinuta 3 ani. In 2004, primele aplicatii mobile disponibile pentru descarcat din Romania au fost lansate de Telemobil (Zapp) sub semnatura sa. La ora actuala Valentin este CEO si co-founder la AppCenter Technologies, o agentie de mobile marketing, cu peste 40 de aplicatii de business publicate pe IOS si 50 pe Android.

Citeste mai mult

General Manager, TargetWeb

Iulian are o experiență de peste 13 ani în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare, referențiere organică si marketing online. Este unul dintre cei mai vechi experți în domeniul SEO din România.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant in comunicare,

Eliza Nițescu este consultant pentru afaceri și comunicare. Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. De 5 ani este voluntar în domeniul sănătății, în prezent sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care majoritatea timpului său liber îl dedică antrenamentelor montane. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca. Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.

Citeste mai mult