Workshop 6 [HR] - Atragerea si retentia talentelor in echipa

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

- brandul de angajator, strategii moderne de recrutare, folosirea social media in recrutare, procese profesionale de selectie, integrarea corecta a angajatilor in organizatie, dotarea cu competente si abilitati a noilor angajati, adaptarea lor la cerintele postului in cel mai scurt timp pentru a obtine maximum de eficienta si productivitatea, pachete de salarizare si compensatii non-financiare, retentia talentelor in organizatie

#TEMA si CONTEXT

Astazi provocarile si problemele cele mai acut resimtite de mediul de business sunt cele legate de managementul personalului si din cadrul acestora probabil cele mai severe sunt cele legate de identificarea si atragerea talentelor in echipa si cele legate de mentinerea oamenilor valorosi pe termen lung in organizatie.

Migratia talentelor in afara tara, scaderea constanta a natalitatii din ultimii 20 de ani, lacunele mari dintre ceea ce livreaza pe piata muncii sistemul de educatie si ceea ce are nevoie mediul economic sunt doar cateva din factorii externi care afecteaza mai puternic decat ne-am dori sansa de a gasi oameni potriviti pentru joburile disponibile in majoritatea companiilor din economia romaneasca. Toti acesti factori din pacate nu dau semne de ameliorare si par in continuare sa se agraveze cu potential puternic distructiv asupra mediului de business.

Concurenta acerba din anumite domenii acutizeaza si mai mult problemele deja existenta pe piata muncii si determina organizatiile romanesti sa devina inovative si creative in incercarea disperata de a pastra cei mai buni salariati in organizatie.

In aceste conditii dezvoltarea abilitatilor de leadership, de atragere a talentelor in organizatie, de motivare a lor si nu in ultimul rand capacitatea de a dezvolta strategii adecvate de retentie a acestora devin directii prioritare de achizitie de competente si abilitati pentru managerii si antreprenorii din organizatiile romanesti si nu numai.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • ce este brandul de angajator si de ce este el important
  • cum sa atragi cu eficacitate talentele in organizatia ta
  • care sunt cele mai bune tactici in identificarea si atragerea talentelor in echipa ta
  • cum sa selectionezi in mod profesionist cei mai potriviti candidati pentru echipa ta pentru a te asigura ca ai facut cele mai bune alegeri
  • ce este mai bine sa angajezi juniori, pe care sa-i formezi, cu riscul ca odata formati sa-i pierzi in favoarea corporatiilor mari, pentru pozitiile unde gasesti cu dificultate candidati sau sa astepti pana gasesti persoana potrivita postului si organizatiei?
  • ce alternative ai daca nu gasesti profilul de angajat pe care ti-l doresti in organizatie?
  • care sunt cele mai bune modalitati de salarizare, compensatii non-financiare si de recompensare a performantelor si de unde stii ca ele se potrivesc business-ului si industriei din care faci parte?
  • cum pastrezi cei mai buni angajati in organizatie? ce sa faci in situatia in care esti pus in fata situatiei de a concura cu oferta unei organizatii corporatiste si care la prima vedere pare mai tentanta pentru salariati? ce negociezi in astfel de situatii cu salariatul si unde te opresti in acest proces de negociere?
  • cum sa construiesti o organizatie care sa atraga talentele ca un magnet?

​# RESURSE

 


Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.

 

 

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Director HR, Ropharma

Dan este membru al Consiliului de Administrație și director al departamentului de resurse umane al companiei Ropharma - un business integrat, cu activități de producție, distribuție, retail în sectorul farmaceutic și de servicii medicale. Din aceasta pozitie, participa activ la dezvoltarea strategiei si politicilor de resurse umane, atragerea si managementul talentelor fiind una din provocarile permanente carora le raspunde. Experienta sa in implementarea principiilor Lean Sigma si in gestionarea sistemelor integrate de resurse umane, l-au sustinut in atragerea si dezvoltarea talentelor in reteaua nationala de peste 120 de farmacii administrata in prezent de Ropharma.

Citeste mai mult

Fondator, Academia de HR

Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.

Citeste mai mult

Managing Partner, RoPlus-Thomas Romania

Inovație, noutate în HR și business, reprezintă sensurile pe care Sorina Bradea le urmează de 19 ani. Trainer și consultant în cadrul propriei firme, Romarketing, a adus în România în 1998 Thomas International, unul din cele mai cunoscute și utilizate sisteme de evaluare comportamentlă la nivel internațional. Crede în valoarea fiecăruia, în posibilitatea de a-ți utiliza potențialul la maximum - cu condiția să îl cunoști.

Citeste mai mult

CEO, Founder, ATi Studios, Mondly Languages

Alexandru Iliescu este CEO la ATi Studios A.P.P.S. A fost consultant al IBM, a lucrat în multinaţionale şi a experimentat viaţa din Silicon Valley. Un entuziast pasionat de tehnologie. Creează viitorul în domeniul învățării limbilor străine prin platforma Mondly Languages. Dezvoltata in Brasov, in 3 ani de la lansare a devenit una din cele mai populare platforme de profil cu peste 20 milioane de utilizatori in 190 tari. În prezent utilizatorii aplicaţiei Mondly pot alege să înveţe 33 limbi străine. Cea mai recenta realizare - a lansat prima aplicatie din domeniu pentru realitatea virtuala.

Citeste mai mult
Moderatori

Consultant comunicare & Branding personal, Co-fondator Chic-Elite.ro

Am contribuit la dezvoltarea unor branduri premium in presa romaneasca, precum Eva.ro sau revista Cariere, si am avut ocazia de a interactiona cu sute de manageri, antreprenori si guru internationali din mediul de afaceri. 2015 mi-a imbogatit activitatea cu doua proiecte noi – comunitatea online dedicata femeilor Chic-Elite.ro, unde sunt co-fondator, si o structura de economie sociala, un hotel de animale de companie, Hello, Pet!, unde sunt brand ambassador.

Citeste mai mult