- Homepage
- Tipuri de acces
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
- LIVE
Vrei sa:
- dezvolti competentele tale ca manager si profesionist?
- cresti abilitatile tale in vanzari, marketing, comunicare, negociere, organizare, planificare, gestionarea eficienta a resurselor?
- afli raspunsuri la intrebarile si provocarile cu care te confrunti?
- afli solutii la problemele pe care le ai?
- participi la sesiuni interactive si sa inveti prin schimb de experienta?
- intelegi mai bine anumite mecanisme si sisteme prin studii de caz si exemple de buna practica?
Vezi care sunt sesiunile care trateaza aceasta tema in cadrul evenimentului:
14 septembrie ora 10:00
Cum sa-ti construiesti cu succes un "funnel" de vanzare
Astfel astazi personalul din organizatii care se ocupa atat de achizitia de clienti noi cat si cei care se ocupa de gestionarea relatiilor cu clientii existenti trebuie sa deprinda noi obiceiuri de a actiona in interactiunea cu acestia, trebuie sa tina cont de prezenta digitalului in toate aspectele activitatii si de faptul ca au de aface cu clienti din ce in ce mai sofisticati si bine informati, care vor un proces de vanzare personalizat.
In acest context devine din ce in ce mai evident ca procesele de vanzari trebuie regandite, sistematizate si cat mai mult automatizate, pentru a ajuta la intelegerea, calificarea cat mai buna si abordarea personalizata a clientilor potentiali, urmarind in acelasi timp piata, concurenta si modul in care inovatiile si tehnologia pot remodela atat comportamentul consumatorilor cat si ecosistemul in care actioneaza.
14 septembrie ora 12:00
Segmentare.Targetare.Pozitionare
In contextul in care tehnologia si transformarea digitala schimba radical nevoile si modul in care consumatorii decid si actioneaza in procesele de cumparare si achizitie, specialistii din departamentele de marketing trebuie sa inteleaga in profunzime nevoile, caracteristicile si modul in care se comporta consumatorii si clientii in toate fazele in care interactioneaza cu brandul, produsele si serviciile organizatiei sau cu cele ale companiilor concurente.
Pozitionarea corecta a produselor si serviciilor pe piata vine si ea cu provocarile ei, in contextul in care digitalul este prezent in toate aspectele activitatilor, de la segmentare, la comunicare, promovare, vanzare si chiar in aspecte legate de post vanzare si dezvoltare a relatiilor cu clientii.
14 septembrie ora 14:30
Intelege si dezvolta relatia cu clientii tai
Astazi mai mult ca niciodata atentia pe care o acorzi clientilor tai poate fi un ingredient de succes pentru afacerea ta sau dimpotriva neglijarea nevoilor si lipsa promptitudinii in satisfacerea asteptarilor lor se poate transforma intr-o sursa sigura de esec pe termen lung. Clientii si consumatorii sunt din ce in ce mai sofisticati, mai informati si doresc solutii, servicii si produse customizate care sa se potrivesca cat mai bine cu nevoile si asteptarile lor...
Excelenta in relatia cu clientii devine un obiectiv strategic prioritar pentru orice organizatie care doreste un business profitabil si sustenabil pe termen lung.
14 septembrie ora 16:30
Dezvoltarea strategiei de marketing digital potrivita pentru afacerea ta
Este greu de imaginat ca mai exista astazi afaceri care sa nu aiba o componenta online/digitala integrata in strategia de comunicare si promovare. Astazi marketingul digital prinde teren in strategia de marketing a organizatiei si destul de rapid isi va castiga locul pe care il merita in strategia generala de comunicare si promovare a organizatiilor. Atuurile sunt evidente: interactivitate, rezultate rapide, practic imediate, masurarea fiecarui tip de actiune, capacitatea de a adapta din mers strategia, modul de comunicare, promotiile pentru a te adapta usor la cerintele si asteptarile consumatorilor si clientilor. Capacitatea de a intelege mai bine comportamentul, nevoile, profilul consumatorilor si posibilitatea de a implementa mecanisme automate de comunicare, interactiune, captare de lead-uri, lead-nurturing in strategia digitala sunt alte avantaje care vor fi din ce in ce mai raspandite in anii care urmeaza.