Cui i se adreseaza aceste servicii?

     

    Serviciile de promovare la evenimentele Business Days se adreseaza in primul rand companiilor care doresc sa comunice, sa interactioneze, sa se promoveze catre o audienta de business (B2B) formata in special din antreprenori, manageri si profesionisti din domenii diverse.

    Un eveniment Business Days este de asemenea o buna ocazie de promovare pentru companiile care se adreseaza segmentului de piata B2C premium pentru ca se pot adresa catre persoane din clasa de mijloc si din elita societatii, cu o situatie materiala peste media societatii, cu deschidere si interes catre produse si servicii de calitate, inclusiv produse si servicii de lux.

    In cazul in care:

    • doresti sa cresti notorietatea brandului companiei
    • doresti sa interactionezi activ cu o audienta premium si sa generezi lead-uri pentru produsele si serviciile companiei
    • doresti sa identifici si sa generezi noi oportunitati de business prin networking de calitate prin care sa-ti cresti vanzarile
    • doresti sa te pozitionezi ca expert sau profesionist
    • doresti sa-ti promovezi produsele si serviciile
    • doresti sa beneficiezi de o expunere maxima cu impact garantat atat la eveniment cat si pe platforma Business Days si Business Days TV atat pe durata evenimentului cat si ulterior post eveniment

    atunci promovare la evenimentele Business Days este cea mai buna solutie pentru tine...

     

    In ce mod te poti promova si ce beneficii ai?

    La evenimentele Business Days te poti promova in mai multe moduri:

    1. ca si partener de "continut"
    2. ca si partener "main stage"
    3. ca si partener de "socializare"
    4. ca si partener de "networking"
    5. ca si partener de "receptie"
    6. ca si partener de "promovare"

    Pentru a afla mai multe despre caracteristicile, avantajele si beneficiile oferite de fiecare din aceste moduri de a te asocia in calitate de partener cu un eveniment Business Days da click pe linkurile de mai jos:

     

    Partener de continut

    Partener de continut

     

    Posibilitatea de promovare inteligenta prin contributie la generarea de continut de calitate, cu utilitate mare, cu aplicabilitate practica imediata, relevanta. Vizibilitate mare atat in perioada de promovare, la locul evenimentului, direct atat catre audienta prezenta, cat si catre cei care urmaresc live evenimentul si indirect prin presa prezenta la eveniment, prin postarile pe social media de la eveniment si ulterior prin materialele realizate si promovare post eveniment.

    Afla mai multe...

     

    Partener "main stage"

    Partener

     

    Posibilitatea de promovare cu vizibilitate maxima, in sala si pe scena in care sa desfasoara sesiunile plenare, la care participa cel mai mare numar de participanti, care este urmarita live de peste 25.000 de persoane, unde presa prezenta la eveniment face cele mai multe fotografii si inregistreaza materiale video, de unde sunt aproximativ 50% din pozele efectuate si postate ulterior, post eveniment in mediul online si pe social media

    Afla mai multe...

     

    Partener "socializare"

    Partener

     

    Posibilitatea de promovare inteligenta si interactiva a produselor, serviciilor, solutiilor organizatiei in zona speciala de expunere si socializare pe toata durata evenimentului catre participantii prezenti.

    Afla mai multe...

     

    Partener de "networking"

    Partener de

     

    Posibilitatea de interactiune inteligenta cu participantii cu scopul de a genera oportunitati reale de business, pe toata durata de desfasurare a evenimentului, atat in zona speciala de business networking, prin aplicatiile speciale de business networking cat si la diverse evenimente care creaza contextul de interactiune si business networking formal sau informal la eveniment sau legat de eveniment.

    Afla mai multe...

     

    Partener "receptie"

    Partener

     

    Posibilitatea de promovare inteligenta si expunere vizibila catre participantii la eveniment, prin promovare in zona de receptie si de primire a invitatiilor la eveniment, pe materialele oferite participantilor la eveniment (badge, mapa, pliante, goodie bags, instrumente de scris, coli cu antet).

    Afla mai multe...

     

    Partener de "promovare"

    Partener de

     

    Posibilitatea de promovare inteligenta prin sustinerea si implicarea activa in campania de promovare, publicitate si comunicare a evenimentului, atat inainte de eveniment, pe durata evenimentului cat si post eveniment. Ofera o vizibilitate mare in online, social-media, mass-media.

    Afla mai multe...

     

    Statistici despre audienta si impactul promovarii prin aceste servicii

    • La evenimentele Business Days participa intre 500 si 1.500 de persoane din mediul de business (antreprenori, top manageri, manageri, profesionisti). Rata de satisfactie a celor prezenti la eveniment este de peste 95%. Afla mai multe despre evenimentele Business Days, Business Focus si CEE Entrepreneurship Summit.
    • Evenimentele Business Days beneficiaza de o ampla campanie de promovare pe mai multe canale: online si social media (inclusiv campanii de facebook ads, campanii video, google adwords), in mass media locala, regionala si nationala (presa scrisa, presa online, radio si tv) generand un reach in audienta targetata (business) de aproximativ 1.000.000.  Durata unei campanii este intre 6 si 4 saptamani inainte de eveniment. Traficul pe site-ul www.businessdays.ro in perioada campaniei atinge si 750.000 de vizitatori unici, cu o durata medie petrecuta pe site de aproximativ 7 minute.
    • Evenimentele Business Days sunt transmise live si genereaza o audienta intre 10.000 si 26.000 de urmaritori online pe durata unui eveniment. Durata medie de vizionare este de 28 minute. Afla mai multe despre platforma Business Days TV si transmisiunile live de la evenimente.
    • Post eveniment prin postarile pe paginile de social media a materialelor video si foto realizate, precum si a infograficelor si concluziilor post eveniment, in luna urmatoare evenimentului generam un reach de aproximativ 250.000 pe pagina de facebook, pe canalul Youtube si pe paginile online Business Days si Business Days TV.