- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Beneficii participanti
Workshop [HR&Leadership] 3 - Delivering an engaging HR experience
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.
#TEME ABORDATE
Top 100 cele mai bune companii cu care sa lucrezi...
Ar trebui sa fie o surpriza pentru cineva ca Google este mereu lider in furnizarea celor mai bune experiente pentru angajati?
Nu a fost o surpriza, nici macar pentru Avinash Kaushik. O minte stralucita, care traversat, vreme de 10 ani, prin trei tari si vreo 10 joburi.
Cum a fost selectat el? Cum de si-a gasit fericirea la Google?
Cu avantaje imbatabile și o cotă de aprobare de 97% pentru angajați, gigantul fondat de Sergey Brin si Larry Page are o adevarata arta in recrutare. Totul incepe de la mesajul pe care il arata departamentul de resurse umane, care nu se numeste impersonal HR, ci „People Operations”.
Schema de recrutare are trei parti atent delimitate.
1. O treime dintre solicitanți provin dintr-un proces tradițional de recrutare
2. A doua treime este adusa prin consultanța strategica, in posturi anume
3. Ultima treime sunt recrutati folosind grila valorica a unor domenii precum psihologia organizațională.
Fostul șef de resurse umane Google, Laszlo Bock, considera cu umor că, „fiecare treime aduce ceva diferit petrecerii”.
Diversitate. Complementaritate. Creativitate.
Definita de multi ani de zile ca o adevarata „masinarie de recrutare”, Google a facut ca aceasta tema sa fie un subiect de reflectie pentru o intraga organizatie, nascand chiar o „cultura a recrutarii”, care a schimbat si felul de a munci si a reactiona a celor deja aflati in organizatie.
Avinash, despre care vorbeam, este exemplul viu.
Ales de componenta strategica, Kaushik are un blog deja celebru, www.occamsrazor.com, si doua roluri esentiale la Google:
- Sa convinga liderii celor mai importante branduri sa foloseasca la maxim datele oferite de universul Google pentru a face afaceri mari.
- Sa invete cei 4000 de manageri ai concernului sa faca prezentari convingatoare si, in trei minute, sa fie vizibila diferenta dintre un Googler si restul lumii.
“Job-ul meu este schimb felul in care Google spune povesti”, spune Avinash. Kaushik are o echipa de 75 de oameni care tin workshop-uri pentru a promova arta vizualizarii datelor pentru client si facand storytelling cu profesionistii Google care sunt responsabili pentru a genera milarde anual.
“Degeaba ai munti de date, daca nu stii ce sa faci cu ele. Schimbarea pe care o provoaca datele este atat de puternica, incat e mai bine facuta cu povesti.”, zice Kaushik.
Markeretii obisnuiti de vanzari vin “insights”, cu viziuni in profunzime ale unui subiect. Dar pe ceea ce se poate observa cu ochiul liber. Un Googler vine cu un “out-of-sight”, adica idei novatoare, mari, care schimba perspectiva consumatorului.
Cum sa ajungi aici? Bunaoara, cu ceea ce am amintit in trecut: Google permite angajaților să-și petreacă 20% din săptămâna de muncă pentru a se auto-repartiza. proiecte despre care cred că pot beneficia de Google. Gmail și AdSense sunt proiecte dezvoltate in acel timp 20%.
Aici este arta rarisima a celor de la Google. Sa alegi bine, apoi sa perfectionezi ceea ce ai pana la identitatea unicitatii, prin autonomie, perfectionare si identificarea limpede a scopului.
Dar, totusi, cum sunt oamenii alesi atat de bine? Iata o ultima cheie, dezvaluita de Senior Recruiter Lisa Stern Haynes: exista un comitet care decide in unanimitate daca cineva este angajat. Cu alte cuvinte, un manager de la recrutar poate spune nu, cu argumente, pentru un candidat, dar nu nicioadata de unul singur un „da”.
„Cercetarile noastre au aratat ca echipe cu pareri divergente pot lua impreuna decizii mai puternice. Inclusiv la recrutare”.
Recrutare de inalta fidelitate!
Pentru detalii decisive in privinta noilor orientari valoroase in zona de HR, este mai mult decat necesar sa participate la workshop-ul “Delivering an Engaging HR Experience”.
Iti va schimba viata!
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Psychologist, Senior Trainer and Consultant , Sfera Business
Florin are o experienta de peste 15 ani ca psiholog organizational, atat din postura de component al echipelor de Resurse Umane din diverse companii (ultima, si cea mai consistenta, de aproape 6 ani in Telekom Romania), cat si de pe pozitia de consultant extern pentru recrutare de talente, diagnoza si dezvoltare organizationala.
Fondator, Human Performance Development International
Petru este fondatorul HPDI (Human Performance Development International) şi preşedintele Fundaţiei Leaders, cel mai cunoscut ONG din România ce promovează leadershipul. De peste 10 ani, HPDI îl reprezintă în Europa pe Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuţi speakeri internaţionali. Împreună cu acesta, asigurăm servicii de consultanţă pentru peste 30 de companii, pe programe de dezvoltare a competentelor de leadership, comunicare, customer service, team management, change management şi coaching. A absolvit Academia de Studii Economice, secţiunea Managementul Afacerilor, a urmat un master în Project Management cu Asebuss şi Kenessaw State University şi multe alte programe de training naţionale şi internaţionale. A fost implicat în Aiesec pe perioada facultăţii iar mai târziu s-a alăturat Leaders în identificarea şi creşterea masei de oameni care vor produce schimbări în societate. În 2008 a urmat programul de 1 an al Aspen Institute – Young Leaders Program. În prezent, Petru este antreprenor, consultant şi trainer acreditat ANC, conducând HPDI, fondator a diferite start-up-uri şi iniţiative în sfera educaţiei şi nu numai. Este consultant şi coach în project management, motivare, leadership, antreprenoriat şi proiecte complexe de dezvoltare.
General Manager , MindSpace
Mike Hapoianu este directorul general al Mindspace România și coordonează întreaga activitate a companiei pe piața locală. Acesta supraveghează implementarea strategiei globale a companiei la nivel local și, alături de echipa Mindspace, este responsabil de îmbunătățirea și extinderea continuă a beneficiilor de care membrii se bucură, astfel încât aceștia să vină la birou cu plăcere.
Founder , Adrenallina Media
Roxana Lupu a fondat acum 4 ani Adrenallina Media, prima agentie de PR si evenimente din Romania nisata pe sport, viata sanatoasa si wellness. A descoperit sportul undeva spre 29 de ani si habar nu avea ca prima cursa de mountainbike la care a participat, fara sa stie macar sa schimbe vitezele la bicicleta, avea sa ii schimbe radical cursul.
Manager HR, Supremia Grup
Oana Piper este HR managerul companiei Supremia Grup, lider pe piata ingredientelor alimentare din Romania. Cu o experienta de 10 ani in domeniul resurselor umane, Ioana considera ca misiunea sa este de a ajuta organizatiile sa isi atinga maximul de potential
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro
Prezentator, realizator, moderator TV, jurnalist,
Jurnalist TV, radio și presa scrisă. Trainer în media și comunicare. Public speaker. Prezentator de evenimente.