- Homepage
- Speakeri
- Program
- Inscriere
- Parteneri
- Parteneri media
- Networking
- Locatia
- Contact
- Promoveaza-te
- LIVE
- promovare cu expunere directa si interactiva catre audienta de la eveniment (mai sunt cateva pachete disponibile)
- partener de socializare si networking (mai sunt doar cateva pachete disponibile)
- partener masterclass-uri (doar 2 pachete sunt disponibile)
- partener de continut (mai avem disponibil doar 2 pachete)
Evenimentul BD HR SUMMIT 2017 iti ofera cateva modalitati eficiente de promovare catre o audienta selecta de business formata din antreprenori, manageri de resurse umane, profesionisti din domeniul resurselor umane si prestatori de servicii catre departamentele de resurse umane. La eveniment sunt asteptati peste 350 de participanti.
Iata modalitatile pe care le ai la dispozitie:
Aici la acest link poti consulta documentul de prezentare al evenimentului si care contine toate pachetele disponibile de sponsorizare si promovare.
Promovare la locul evenimentului BD HR SUMMIT 2017
La evenimentul BD HR SUMMIT 2017 ti-am pregatit 3 pachete cu un raport pret per impact si expunere imbatabil pe piata de evenimente din Romania. Practic te poti promovare catre peste 350 de profesionisti si manageri de resurse umane, sa interactionezi cu ei in diverse moduri si forme, sa-ti prezinti serviciile si produsele prin expunere cu standuri active, sa iei feedback si sa culegi impresii despre utilitatea si calitatea serviciilor.
Pachetul de promovare BLUE

Pachetul contine:
- roll-up in zona de socializare, expozitie si business networking
- logo pe site-ul evenimentului
- 2 pachete de acces de tipul "BD HR SUMMIT 2017"
Investitie minima pentru participare cu promovare la evenimentul de HR al anului 2017 din Romania.
Mai sunt disponibile: 9 pachete.
250 euro
Pachetul de promovare BRONZ

Pachetul contine:
- roll-up in zona de socializare, expozitie si business networking
- logo pe site-ul evenimentului
- insert pliant in mapa participantului sau postare pliant pe scaune din sala de conferinte in una din pauze
- 3 pachete de acces de tipul "BD HR SUMMIT 2017"
Un pret excelent pentru participare cu promovare la evenimentul de HR al anului 2017 din Romania.
Mai sunt disponibile: 5 pachete.
500 euro
Pachetul de promovare SILVER

Pachetul contine:
- roll-up in zona de socializare, expozitie si business networking
- logo pe site-ul evenimentului
- insert pliant in mapa participantului sau postare pliant pe scaune din sala de conferinte in una din pauze
- logo pe mapa evenimentului (coperta 4)
- logo pe pliantul de program al evenimentului (coperta 4)
- roll-up in sala prezentarilor plenare
- stand de 4 mp in zona expozitionala si de socializare
- 3 pachete de acces de tipul "BD HR SUMMIT 2017"
Un pret imbatabil pentru participare cu promovare la evenimentul de HR al anului 2017 din Romania.
Mai sunt disponibile: 3 pachete.
1.000 euro
O oportunitate de recompensare a celor mai buni clienti ai tai
Ai clienti din departamentele de HR? Vrei sa-i loializezi si sa-i transformi in clienti fideli?
Acum ai posibilitatea ca pe langa promovarea ta la evenimentul BD HR SUMMIT 2017 sa fi si partener de socializare si networking, oferind clientilor tai cei mai importanti un cadou constand in participarea gratuita la evenimentul de HR al anului, impreuna cu alte beneficii si atentii pe care vrei sa le incluzi in kit-ul lor special de participare.
Avem disponibile 3 astfel de pachete cu 5, 10 si 15 pachete de acces incluse pentru clientii tai. Toate pachetele au si o componenta de promovare. Iar in cazul in care ai si stand la eveniment, putem organiza ca receptia acestor particpanti sa se faca la standul vostru, unde ii puteti intampina si rasfata cum considerati de cuvinta. Este un mod elegant de a va manifesta recunostiinta pentru faptul ca sunt clientii vostri loiali.
Va garantam ca vor aprecia la maximum acest cadou.
Va fi o experienta pe care nu o vor uita si care poate constitui o temelie pentru dezvoltarea fidelitatii lor fata de brandul si serviciile voastre. Merita sa incercati. Investitia este modica in raport cu beneficiile vizibile si cuantificabile pe care le oferiti!
Pachetul LOCUS-5
Pachetul contine:
- roll-up in zona de socializare, expozitie si business networking
- logo pe site-ul evenimentului
- 5 pachete de acces de tipul "BD HR SUMMIT 2017"
Loializeaza-ti cei mai buni clienti, colaboratori, angajati si parteneri si promoveaza-te la cel mai importnat eveniment de HR din Romania.
In limita locurilor disponibile.
500 euro
Pachetul LOCUS-10
Pachetul contine:
- roll-up in zona de socializare, expozitie si business networking
- logo pe site-ul evenimentului
- insert pliant in mapa participantului
- 10 pachete de acces de tipul "BD HR SUMMIT 2017"
Loializeaza-ti cei mai buni clienti, colaboratori, angajati si parteneri si promoveaza-te la cel mai importnat eveniment de HR din Romania.
In limita locurilor disponibile.
1.000 euro
Pachetul LOCUS-15
Pachetul contine:
- roll-up in zona de socializare, expozitie si business networking
- roll-up in sala de desfasurare a sesiunilor plenare
- logo pe site-ul evenimentului
- insert pliant in mapa participantului sau stand de 4 mp in zona de socializare (in limita disponibilitatilor)
- 15 pachete de acces de tipul "BD HR SUMMIT 2017"
Loializeaza-ti cei mai buni clienti, colaboratori, angajati si parteneri si promoveaza-te la cel mai importnat eveniment de HR din Romania.
In limita locurilor disponibile.
1.500 euro
Sponsor exclusiv la masterclass-urile din data de 26 Mai
Vrei sa ai o expunere exclusiva catre o audienta selecta de HR Manageri si Directori de Departament de HR din Romania?
Iti recomandam sa alegi pachetul de promovare exclusiva la sesiunile de masterclass. Acest pachet include:
- branding exclusiv in sala in care se desfasoara masterclass-ul (roll-up-uri, mape, pixuri, coli cu antet, snururi badge-uri, logo pe badge) - in intervalul in care se desfasoara masterclass-ul sponsorizat
- posibilitatea de a avea un stand sau zona de expunere in zona de socializare a salii in care se desfasoara sesiunea de masterclass (stand, spider, expozitie) - pe toata durata evenimentului (non-exclusiv)
- posibilitatea de a face follow-up direct catre audienta prezenta la eveniment, post eveniment
- welcome speech inainte de fiecare sesiune alaturi de gazdele evenimentului: Laszlo Pacso si Sorin Faur
- mentionarea publica si multumirea de catre speakerii straini pentru sustinerea evenimentului
Sunt doua pachete disponibile:
- pentru masterclass-ul "The Power of People" sustinute de Nigel Guenole si Jonathan Ferrar in 26 mai de la 10:00 pana la 13:40 - include si partea de power breakfast networking de la 8:00 la 10:00 (Buget: 1.500 eur)
- pentru masterclass-ul "The Art of Engagement in a Digital Word" sustinut de Luke Fisher in 26 mai de la ora 14:30 pana la 16:10 - include si partea de power networking cocktail de la ora 16:10 la 18:00 (Buget: 1.000 euro)
Masterclass-urile vor avea loc la Ramada Majestic si sunt asteptati intre 60 si 100 de persoane.
Partener de continut
Vrei sa contribui la continutul evenimentului BD HR SUMMIT 2017 in calitate de speaker, invitat in una din emisiunile din studioul live Business Days TV, sa scrii articol pentru editia speciala Business Days Magazine dedicata exclusiv trendurilor in HR sau pentru blogul Business Days pe una din temele evenimentului?
Ai ocazia sa fi partener de continut la eveniment. La ora actuala mai sunt disponibile doar doua astfel de pachete. Pachetul de parteneriat de continut disponibil contine:
- posibilitatea de a sustine o prezentare de 12 minute in cadrul uneia dintre sesiunile evenimentului
- posibilitatea de a fi invitat in una din emisiunile din studioul live Business Days TV (transmisa live catre cel putin 20.000 de spectatori online)
- posibilitatea de a avea un roll-up in zona de socializare si networking
- posibilitatea de a avea un roll-up in sala de sustinere a sesiunilor plenare
- posibilitatea de a avea un stand de 4 mp (in limita disponibilitatilor) sau insert pliant in mapa participantilor
- postare logo pe site-ul evenimentului
- 5 pachete de acces
PRETUL PACHETULUI este 2.000 euro
Varianta lite a pachetului de parteneriat de continut este:
- posibilitatea de a fi invitat in una din emisiunile din studioul live Business Days TV (transmisa live catre cel putin 20.000 de spectatori online)
- articol pe blogul Business Days (500.000 de vizitatori unici in medie pe luna)
- preluare articol pe social media (peste 117.000 de fani pe pagina de facebook Business Days)
- posibilitatea de a avea un roll-up in zona de socializare si networking
- posibilitatea de a avea un roll-up in sala de sustinere a sesiunilor plenare
- posibilitatea de a avea un stand de 4 mp (in limita disponibilitatilor) sau insert pliant in mapa participantilor
- postare logo pe site-ul evenimentului
- 5 pachete de acces
BUGET: 1.500 euro
In cazul in care doriti detalii legat de posibilitatile de parteneriat sau sa achizitionati mai mute tichete de acces in avans la oricare din evenimente Business Days, va invitam sa-i contactati pe colegii din departamentul de relatii cu clientii pentru detalii.
![]() Daniel Gurău
Business Developer
Specialist relatii cu clientii
daniel.gurau@businessdays.ro
+40-751-288525 |
Daniela Simion
Business Developer
Specialist relatii cu clientii
daniela.simion@businessdays.ro
+40-749-203050 |
Ana Maria Ciodar
Business Developer
Specialist relatii cu clientii
ana.ciodar@businessdays.ro
+40-745-032550 |