- Homepage
- Speakeri
- Program
- Inscriere
- Parteneri
- Parteneri media
- Networking
- Locatia
- Contact
- Promoveaza-te
- LIVE
CONTEXTUL in care organizam BD HR SUMMIT 2017
Intr-o lume in continua schimbare amplificata de progresul tehnologic si in care deficitul de talente nu mai este doar o statistica, ci a devenit un risc real pentru functionarea si dezvoltarea companiilor, HR-ul este una dintre functiunile esentiale intr-o organizatie. Munca nu mai este despre munca, recrutarea devine tot mai mult o activitate de marketing, organizatiile se transforma in spatii de realizare personala unde angajatii sunt mai degraba parteneri sau intraprenori: toate acestea reprezinta directii si tendinte deja manifeste in piata muncii.
Ne propunem in acest context sa abordam la BD HR Summit 2017 cele mai de actualitate teme ale HR-ului modern, intr-un amplu eveniment la care sunt invitati sa participe trend setteri, experti, profesionisti si companii care au capacitatea de a modela lumea resurselor umane. Temele abordate reprezinta ariile cu cel mai mare impact in designul organizatiilor performante si, din acest motiv, sunt de interes nu doar pentru specialistii HR dar si pentru antreprenori, manageri si decidenti de top:
- Atragerea si Recrutarea Talentelor - cum ajungem la cei de care avem nevoie intr-o piata ultra-competitiva?
- Recrutarea prin Social Media - Alternativa sau inlocuitor al solutiilor clasice?
- Retentie si Engagement - Securizarea talentelor sau cum transformi munca in pasiune?
- Inovatii in HR - Trenduri si directii pentru viitor, incotro ne indreptam, ce trebuie sa pregatim inca de azi pentru a fi in top maine
20 de speakeri de top romani si 4 speakeri internationali vor aborda aceste subiecte intr-un format axat exclusiv pe continut si informatie de calitate!
Acceseaza pagina de inscrieri la eveniment... |
PROMISIUNEA DE VALOARE a BD HR SUMMIT 2017
BD HR Summit 2017 isi propune sa fie in primul rand un eveniment de continut, continut de calitate adus de speakeri cu un puternic si recunoscut background profesional. Din aceasta perspectiva, evenimentul se anunta a fi o platforma de avangarda unde se vor discuta cele mai noi idei si concepte de si despre resurse umane. Participantii vor urmari solutiile si sugestiile oferite de cei mai in masura specialisti, cei care chiar le dezvolta si le aplica in companiile lor.
Vor fi aduse in discutie pe de o parte solutii testate si validate deja in practica, al caror rezultat si impact este dovedit si care trebuie doar intelese si ajustate la propriile nevoi. Unele solutii nu trebuie inventate. Specialistii si expertii invitati vor impartasi din experienta lor, venind cu studii de caz concrete si cu exemple practice. Diversitatea companiilor si industriilor pe care le reprezinta vor asigura participantilor accesul la o imagine completa asupra stadiului actual al HR-ului in Romania si al provocarilor cu care se confrunta acest domeniu si reprezinta o sansa in plus de a avea acces la Best Practices.
Pe de alta parte, vor fi abordate in sectiunea dedicata despre Inovatia in HR, o serie de idei noi, directii si dezvoltari posibile pe care le vom putea vedea materializate in anii care urmeaza si a caror implementare poate aduce un avantaj strategic. Fiind in permanent in contact cu oamenii, HR-ul reflecta fidel preocuparile si evolutia celor mai importante trenduri iar BD HR Summit isi propune sa surprinda aceste directii inca in faza de formare, oferind participantilor sansa de a se pronunta asupra lor.
Acceseaza pagina de inscrieri la eveniment... |
CUI se adreseaza evenimentul BD HR SUMMIT 2017?
BD HR Summit se adreseaza celor interesati de HR, fie ca sunt specialisti si experti in domeniu sau manageri si decidenti care intra in contact cu HR-ul. Indiferent care este rolul tau in recrutare, training si dezvoltare, cultura organizationala sau management, datorita numarului mare de speakeri si topici, vei gasi temele preferate pe lista de subiecte. Vei gasi la HR Summit nu doar informatii de calitate aduse de speakeri de prestigiu consacrati in companii de renume, ci si energia si inspiratia de a declansa schimbarile pe care doresti sa le implementezi ca urmare a celor descoperite.
Evenimentul isi propune in primul rand sa ofere idei, instrumente si solutii pentru cei interesati de cresterea eficientei proceselor de recrutare pe o piata in deficit de talente inclusiv prin Social Media, pentru cresterea nivelului de engagement si al angajatilor si pentru atingerea potentialului maxim al oamenilor din propriile companii.
Acceseaza pagina de inscrieri la eveniment... |
Ce sunt evenimentele Business Days?
Evenimentele Business Days sunt create cu scopul de a ajuta mediul de afaceri regional de a gasi raspunsuri la provocari, solutii la probleme, oportunitati de dezvoltare personala, profesionala si a afacerilor. Evenimentele Business Days sunt recunoscute pentru faptul ca pe durata lor creeaza diverse contexte care incurajeaza interactiunea dintre participanti, speakeri si parteneri, generand numeroase oportunitati reale de business.
Pana in acest moment evenimentele Business Days au fost organizate in 24 de editii si la aceste editii au participat cumulat peste 25.000 de participanti din tara si strainatate. Conform estimarilor extrapolate din chestionarele de feedback completate de participantii la evenimente, Business Days a contribuit in cele 24 de editii, prin crearea contextelor de generare a de oportunitati de afaceri, cu peste 500.000.000 euro la cresterea reala a economiei Romaniei, fiecare editie contribuind in ultimii ani cu cel putin 25.000.000 euro la cresterea economiei regionale.
afla mai multe despre evenimentele Business Days... |
De ce sa participi la un eveniment Business Days?
Probabil ca sunt multe si diferite motivele celor care au ales sa participe sau sa revina editie de editie la evenimentele Business Days, dar daca ar fi sa le sintetizam pe cele mai importante iata cateva din ele:
- relevanta temelor - ele sunt alese in urma unei cercetari efectuate inainte de fiecare eveniment, in regiunea in care urmeaza a se organiza evenimentul;
- utilitatea temelor - sesiunile sunt interactive si permit audientei sa puna intrebari pentru a primi raspunsuri concrete la preocupari sau probleme concrete;
- calitatea speakerilor - proces complex de selectie, evaluare si suport in dezvoltarea abilitatilor de vorbit in public pentru speakerii evenimentelor Business Days, culminat cu premierea celor mai buni vorbitori si moderatori la Gala Business Days la finalul fiecarui an;
- aplicabilitatea imediata a cunostintelor dobandite - datorita temelor actuale si adaptate la nevoile, problemele si provocarile cu care se confrunta mediul de afaceri din regiune, precum si a metodologiilor si tehnicilor transferate de speakeri participantilor;
- schimbul de idei, studiile de caz si exemplele de buna practica incurajeaza dezvoltarea spiritului colaborativ si invatarea prin schimb de experienta;
- crearea cadrului ideal pentru numeroase oportunitati de business networking si dezvoltarea afacerilor iar feedback-urile si testimonialele oferite de cei care au completat chestionarele de la finalul fiecarui eveniment stau marturie in acest sens;
- numeroasele posibilitati de promovare si interactiune cu o audienta de calitate din mediul de business.
afla mai multe motive pentru care sa nu ratezi participarea... |
Ce beneficii ai daca alegi sa te asociezi cu evenimentul in calitate de partener?
In calitate de partener la evenimentele Business Days beneficiezi de:
- expunere inteligenta catre o audienta de calitate formata din antreprenori, manageri si profesionisti din diverse domenii, industrii si categorii de companii (la un eveniment Business Days sunt intre 500 si 1.500 de participanti din categoriile enumerate);
- posibilitatea de a beneficia de diverse actiuni de expunere si promovare interactiva care sa creasca sansa de a genera lead-uri sau oportunitati pe durata evenimentului (un eveniment business contribuie in economia regionala cu peste 25.000.000 euro prin oportunitatile de business facilitate), in calitate de partener al zonei de socializare (expo) sau business networking;
- brand awarness atat pe durata evenimentului catre audienta business prezenta, prin transmisiunile live (catre pana la 20.000 de spectatori online), cat si post eveniment prin platforma online Business Days (cumulat expunerea unui eveniment atinge in jur de 500.000 de persoane), platforma Business Days TV (prin incarcarea si promovarea materialelor video create pe durata evenimentului, expunerea cumulata a unui eveniment atinge in jur de 550.000 de persoane), cat si prin partenerii media care preiau imagini, video si comunicate de presa post eveniment, in calitate de partener al transmisiunilor live sau partener main stage;
- promovarea brandului si notorietate prin asocierea ca si partener al evenimentului (powered by) in campania de publicitate inainte de eveniment (expunerea estimativa inainte de eveniment in mediul online, social media si in mass-media este catre aproximativ 500.000 de persoane);
- promovarea expertizei, experientei, prin edificarea unor specialisti sau amabasadori ai brandului in calitate de partener de continut;
- promovare inteligenta ca si partener de continut in revista Business Days Magazine, blogul Business Days, platformele de socializare, Business Days TV (emisiuni, transmisiuni live).