- Homepage
- VEZI CUM A FOST
- DESPRE BOOTCAMP
- Mentorii care te vor ghida in BOOTCAMP
- Programul BOOTCAMPULUI
- CONTACT
Tema principala
Mentinerea focusului si definirea prioritatilor este una dintre cele mai grele provocari ale liderilor, alaturi de stabilirea liniilor strategice legate de inovatia in produse. Inovatia cere de regula resurse suplimentare si chiar poate crea un dezechilibru al resurselor. Mai mult, in procesul de crestere, firmele pot capata viduri de competenta pe anumite arii.
Key take aways
Inovația in leadership de tipul oceanului albastru apelează la domeniul strategiei de produs sau serviciu prin focalizarea pe acțiunile performerilor legate de realitățile « pieței » adica a ecosistemului in care isi desfasoara activitatea de leadership. Astfel:
- Leadershipul este asemenea unui serviciu care poate fi cumparat sau nu
- Fiecare lider are piata sa de « clientii » formata din sefi, subalterni si peers
- Asemenea provocarii din Oceanul Albastru de a oferi o utilitate fara precedent la cost scazut si liderii isi doresc un impact ridicat la un cost redus in deblocarea talentului si energiei angajaților
- Angajatii neimplicati reprezinta o « piata noua » asemenea « non-clientilor »
Acești « non-clienti » reprezintă un ocean de talent si energie neexploatat pe care companiile le pot debloca prin strategie.
Tema principala
Gestionarea eficienta a resurselor, fie ele financiare, de timp sau oameni, este conditia primordiala pentru cresterea sustenabila a unui business. Un lider are nevoie sa stie cum sa pozitioneze corect obiectivele financiare in fata echipei, sa evalueze performanta financiara si sa ceara argumentat resurse atunci cand e nevoie.
Key take aways:
- Înţelegi obiectivele companiei / echipei tale din perspectiva financiară
- Comunici mai bine la nivel managerial soluţiile de strategie, obiective şi nevoia ta de resurse
- Cunoşti cum te poziţionezi tu, ca responsabil de buget, în negocierea resurselor şi alocarea lor eficientă
- Înţelegi impactul fiecărei decizii manageriale proprii asupra echilibrului financiar al companiei
- Integrezi şi gestionezi cu succes instrumentele de bugetare în activitatea ta managerială
Tema principala
Transformarea digitala atinge din ce in ce mai multe companii, iar un minim de competente digitale nu mai este apanajul unor specialisti tineri, ci devine necesar tuturor managerilor, atat pentru a putea interactiona cu procesele de transformare, dar si pentru a-si putea defini o potential valoare generata de intrarea in mediul digital. Mai mult, comunicarea digitala reprezinta nu doar un canal rezervat brandurilor si companiilor, dar si persoanelor, inlesnind relatii si crearea de brand personal.
Key take aways
- Descoperi noi instrumente digitale pe care le poti folosi in activitatea de zi cu zi
- Gasesti solutii mai simple si creative la probleme altfel greu de rezolvat
- Inveti sa ai profile sociale de business mai relevante pentru a fi mai vizbil
- Intelegi mai bine rolul instrumentelor digitale si le integrezi in domeniul tau de activitate sau in jobul de zi cu zi
Dan Mocanu te va ajuta sa planifici strategic cresterea companiei prin dezvoltare de produse innovative in acelasi timp cu intarirea culuturii organizationale ca sursa de competente necesare cresterii.
Adi Ploscaru te va ajuta sa folosesti instrumentele de planificare si bugetare si te va invata cum sa analizezi evolutia principalilor indicatori.
Ciprian Susanu are 15 ani experienta in mediul digital si te va invata principalele instrumente si metode cu care sa devii fluent in digital.