- Homepage
- Vezi cum a fost la bootcamp-ul anterior
- MENTORII PROGRAMULUI
- PROGRAMUL BOOTCAMPULUI
- Cum poti participa?
- CONTACT
Cine este Catalin Stancu?

Catalin Stancu are o experienta de peste 15 ani în activitatea comerciala, dezvoltata in pozitii de senior si top management, in companii romanesti si multinationale
Avand capacitatea deosebita de a intelege in profunzime business-ul si posibilitatile de dezvoltare, Catalin este executivul care ia decizii cu impact imediat asupra performantelor unei companii. Rezultatele comerciale ale companiilor in care a activat Catalin certifica o experienta solida in zona comerciala.
In multe situatii, a trebuit sa redeseneze structuri intregi ale departamentelor comerciale, sa rescrie procese de vanzari complexe, sa reconstruiasca sau sa dea noi valente echipelor de vanzari pe care le-a coordonat. In mod cert, este un dezvoltator de structuri de echipe de vanzari care livreaza in cel mai scurt timp rezultate. A participat in echipe de implementare a managementului performantei. Este un specialist in fundamentarea proceselor de vanzare complexe.
Catalin este trainer acreditat ANC si NLP Practitionner certificat de International Association for Neuro-Linguistic Programming. Este consultant autorizat PERSOLOG. A absolvit Facultatea de Relatii Economice Internationale (ASE- 1998) si programul Executive Master of Business Administration (EMBA) din cadrul Asebuss School of Business- Kenesaw University Atlanta ( 2015-2017)
In Sfera Business, Catalin lucreaza in zona comerciala cu companii importante precum Unilever, Albalact, Henkel, BRD Asigurari si Pensii, ALD Automotive, Deutche Telekom, Cafea Fortuna, Perrigo si altii
Impreuna cu conducerea departamentelor comerciale ale companiilor-clienti, acorda consultanta/asistenta in stabilirea si urmarirea indicatorilor de performanta pentru managementul de vanzari. Catalin se implica activ alaturi de echipa de management a clientilor Sfera Business in desenarea si implementarea planurilor de actiune la nivel strategic si operational.
Ce il recomanda pe Catalin ca si expert?
Catalin Stancu are o experienta de peste 15 ani în activitatea comerciala, dezvoltata in pozitii de senior si top management, in companii romanesti si multinationale
Avand capacitatea deosebita de a intelege in profunzime business-ul si posibilitatile de dezvoltare, Catalin este executivul care ia decizii cu impact imediat asupra performantelor unei companii. Rezultatele comerciale ale companiilor in care a activat Catalin certifica o experienta solida in zona comerciala.
Care sunt principalele topicuri despre care va vorbi Catalin la BD Leadership Bootcamp?
Slot 1: “Flexibilitatea propriului comportament in relatia cu echipa comerciala”
- Comunicarea cu mai multe stiluri comportamentale (modelul DISC); cum identific tiparul comportamental al membvrilor echipei mele; care sunt elementele asupra carora ar fi potrivit sa am o atentie sporita pentru o comunicare eficienta;
- 2 exercitii pentru adoptia modelului; “Puzzle”- model de interactiune cu tiparele de personalitate; “Comunicare eficienta- tips and tricks”- cuvinte/fraze/sintagme de folosit sau de evitat in interactiunile comerciale;
Slot2: “ Orientare spre rezultate. De la un project management efficient la calcul de profitabilitate”
- Elemente de project management pentru constructia si implementarea planului de actiune la nivelul echipei de vanzari: diagrama Gantt simplificata; modelul RACI; implementare si milestones pentru proiectele comerciale;
- Ghid de utilizare a P&L-ului in echipa comerciala. Preluarea liniilor si modalitatea optima de interventie pentru impact semnificativ;
Ce vor invata cei prezenti la BD Leadership Bootcamp de la Catalin?
Ambele sesiuni sunt livrate pe modelul EDEG ( explain-demonstrate-exercise-
Cu ce instrumente, metodologii si ghiduri vor pleca cei prezenti la BD Sales Bootcamp dupa prezentarea lui Catalin?
-
Lista de cuvinte cu impact maxim respectivv iritatori pentru cele 4 tipare de personalitate ale modelului DISC;
-
Modelul RACI de alocare a resurselor pe activitati- template utilizabil de a doua zi in cadrul departamentului commercial;
- Draft P&L si ghid de utilizare pentru proiectele comerciale in cadrul echipei.
Cele doua sesiuni sunt centrate pe utilizarea abilitatilor soft si hard pentru cresterea performantei in interiorul echipei de vanzari. Daca prima sesiune se construieste in jurul modelului DISC- model de tipare de personalitate utile pentru cresterea eficientei comunicarii, cea de a doua sesiune priveste in parallel doua instrumente care nu pot lipsi din bagajul de cunostinte ale unui Manager Comercial: modelul RACI si P&L-ul aplicat la nivelul departamentului commercial.
Daniel Pink: Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat
Simon Sinek: Incepe cu de ce. Cum ne inspira marii lideri astfel incat sa trecem la acțiune
Lebada neagra. Impactul foarte putin probabilului de NASSIM NICOLAS TALEB
Care este MOTTO-ul lui Sorin?
“Jack Welch: An organisation's ability to learn, and translate that learning in action rapidly, is the ultimate competitive advantage.”
Care sunt principalele valori care il caracterizeaza pe Catalin?
- Experienta demonstrata - Credem cu tarie in necesitatea experientei relevante a facilitatorului si a constructorului de program. Folosim backgroundul expertilor Sfera Business si il punem la dispozitia partenerilor nostri. Construim priecte aplicate care pot produce efecte imediat;
- Pasiune - Fiecare proiect si fiecare client devine o parte din noi. Lucram alaturi de echipele de management cu entuziasm si cu dorinta de reusita. Ne place ceea ce facem. Si acest lucru se vede de fiecare data.
- Inovatie - Integram permanent cele mai noi descoperiri ale procesului de invatare experientiala. Folosim in proiecte simulari de business, folosim instrumente avansate de neuroscience ( GSR, EEG, Face Coding, Eyetracking bars) si evaluari psihometrice adaptate locului. Suntem in pas cu dinamica vremurilor. Si uneori inaintea acesteia.
- Excelenta - Nu ne plac jumatatile de masura. Ne perfectionam permanent, pentru un grad ridicat de intelegere si cunoastere. Livram cel putin ceea ce promitem. Intotdeauna.
- Respect - Clientii nostri merita tot ce putem da mai bun. Tratam cu onestitate si rigurozitate fiecare program. Ne simtim parte din organizatie si lucram impreuna. Fiecare client, fiecare participant la seminariile Sfera primeste toata atentia noastra.Ne bucuram impreuna de succesul lor. Din suflet