Din nevoia de culoare

Din nevoia de culoare

Se dă o locuinţă familială în tonuri neutrale, care – proprietarii sunt de acord – cere mai multă culoare, viaţă, bună dispoziţie. Decoratorul recomandă un stil clasic contemporan, cu tematica călătorii, amintiri şi culoare.

În altă parte, fondul, de culoarea nisipului, cu patternul de inspiraţie clasică al încăperii, accentuează spaţiile de interes din birou… Accentele decorative fac diferenţa în mod definitiv: lampadarul cinema like, poliţele „scăriţă”, canapeaua cu buchetul ei de flori, biblioteca amplă, cu spatele decorat cu harta lumii. “Enjoy your journey!” – urează decoratorul.

În acest salon, patternul folosit aduce armonie şi cursivitate spaţiilor. Modelul romantic al canapelelor, florile din abundenţă şi fierul forjat se aşază frumos lângă ferestrele albe şi şemineul generos, deschis. Măsuţele laterale sunt amplasate astfel încât să poţi găzdui cărţi, un pahar de vin sau o vază cu flori.

La conferinţa TED x de promovare a Cluj Hub, decoratorul a venit cu o idee cu mare priză la public: îmbinarea vechiului cu noul. Pe scenă apar şi doi manechini – unul are un monitor în loc de cap (plin de idei, informaţie, inovaţie, curaj), celălalt vine la TED (gol) gata să acumuleze informaţii.

La KidsLand-ul din Iulius Mall Cluj a apărut, tot la sugestia decoratorului, casa lui Totto – o corabie de basm, dar concepută avangardist, împărțită pe cinci zone, astfel încât să satisfacă nevoia de joacă a tuturor copiilor, în funcție de vârsta lor.

Sunt exemple despre cum fiecare, la nivelul lui, simte nevoia să se exprime altfel, iar decoratorul nu face decât să dezvăluie personalitatea clienților săi, crede Genoveva Hossu.

DESIGNUL INTERIOR, UN INSTRUMENT DE MARKETING EXTERIOR

Acum 10 ani, din nevoia de a-şi individualiza propria locuinţă şi negăsind textile decorative care să o reprezinte, decide să se implice într-un business mai „artistic”. „Mi se părea incredibil că nu există alternative. Şi, atunci, împreună cu Ioana, prietena mea, am decis să deschidem un showroom în care să avem şi materiale aşa cum îmi doream”, spune ea. Oricum, experienţa decorării propriei locuinţe a fost una destul de dureroasă.

Până la acel moment, fusese un om de afaceri, care condusese un business de 60 de angajaţi, distribuţie de produse alimentare. „Deşi de mică îmi plăcea zona frumosului, design, decoraţiuni, nu am prea mers pe drumul ăsta. Sunt absolventă de studii europene, la Cluj”, îşi descrie Genoveva traiectoria.

Pentru început, se ocupă de zona textilelor decorative, pentru ca, după aceea, în urma unei cereri din ce în ce mai mari, să intre şi în zona de decorare, pentru care face cursuri la Londra, la “Kelly Hoppen Design School”.

Şi, deşi businessul pe care îl conduce cere reinvestire permanentă (cam 40% din produsele pe care le are în showroom sunt reînnoite, căci trebuie să fie „into design” în permanenţă, adaptat cu noile colecţii), Genoveva crede că Primera Interiors este o afacere de succes. „Indiferent că a fost criză sau nu, am avut o creştere constantă a cifrei de afaceri cu 20% de la an la an”, explică ea.

Cererea vine din zona rezidenţială, dar şi corporate - în special restaurante, saloane, cluburi, organizatori de evenimente”. Aşa se face că Genoveva a devenit între timp şi reprezentantul pe piaţa românească a celor mai prestigioase case de producţie din domeniul textil.

Mizează cu răbdare pe faptul că şi la noi decorarea profesionistă va fi asimilată acelor instrumente de marketing prin care se recomandă individul/afacerea de succes.

Cu Genoveva Hossu vă puteţi întâlni pe paginile Revistei Bulevard, o platformă „curată”, aşa cum o defineşte, de exprimare, dar şi la Conferinţele Business Days, în dubla ipostază de speaker şi creator al decorului evenimentului.

 

  Articol scris de Anca Doicin, redactor Sef Business Days Magazine

Face parte din generaţia de jurnalişti care îşi găsea subiectele pe teren.  De altfel, nici acum, Anca spune că nu reuşeşte să scrie un articol din birou, cu o singură sursă. Are peste 18 ani de experienţă de presă, preponderent în media de business, dar şi legal. A făcut şi presă de cotidian – Bursă, şi săptămânal – Capital, de revista – Money Express, dar şi on-line – Avocatură.com. În perioada în care Anca a coordonat această publicaţie, a dezvoltat şi coordonat o echipa de 13 jurnalişti din ţară, Avocatură.com fiind singură ce reuşea să treacă de graniţele Capitalei. A fost implicată în proiecte, ce, la timpul lor, erau considerate inovative, cum au fost Capital Top 300 sau Capital Top 100 companii. La finele anului trecut, a fost coordonatorul echipei ce a realizat şi publicat primul număr în limba română al revistei Intelligent Life – o franciză aparţinând grupului The Economist. Nu crede în puterea inspiraţională a motto-urilor, ci în puterea comunicării.

 

Descarcă Revista Business Days 3http://businessdaysmagazine.instapage.com ) pentru a citi și restul articolelor.

Vezi mai multe articole din categoria: Sales & Marketing