Good Life by Noblesse Group, plus valoare pentru o viață fericită și plină de semnificație

Good Life by Noblesse Group, plus valoare pentru o viață fericită și plină de semnificație

În aceste vremuri tulburi avem nevoie de frumos, creativitate, artă și dezvoltare pentru a merge cu bine mai departe. Acesta este și motto-ul după care se ghidează și conceptul Good Life by Noblesse Group, lansat la finalul lunii martie 2020, care se referă la o viață fericită, sănătoasă, plină de sens, alături de cei dragi și înconjurați de lucruri care să ne ofere bucurie și să ne împlinească. Good Life by Noblesse Group este o filozofie de viață prin care brandul Noblesse Group își propune să aducă o contribuție majoră în viața oamenilor prin design interior, artă, evenimente, cursuri, dar și servicii și produse care să susțină un stil de viață sănătos.

”Credem în creativitate, în puterea de a inova și a ne dezvolta continuu, într-o lume mai frumoasă, în care valorile adevărate ne definesc ca oameni. Prețuim moștenirea și diversitatea noastră culturală, iar prin conceptul Good Life promovăm arta și orice formă de creativitate și inovație în proiectele noastre și susținem cu ardoare protejarea și valorificarea patrimoniului nostru cultural și mediul înconjurător. În plus, evoluția mea personală pe toate planurile, dar și a noastră ca echipă, ne ajută să ne definim astăzi ca oameni care pot aduce plus valoare în viața celorlalți, așa cum este și promisiunea noastră declarată. Această perioadă m-a determinat și mai mult să ne reinventăm și să fim mai aproape de clienții noștri și de oameni în general, propunându-ne să le oferim noi produse și servicii care să-i ajute în atingerea unui stil de viață care să reflecte conceptul de Good Life.” mărturisește Loredana Preda, General manager & Co-founder Noblesse Group. 

Tot la finalul lunii martie, brandurile Noblesse s-au reunit sub umbrela Noblesse Group, cu o identitate unitară,  viziune, misiune și valori comune, sub motto-ul “Noblesse Group Adds Value for the Good Life!”. De-a lungul timpului, brandurile Noblesse - Noblesse Interiors, Studio inSIGN, Palatul Noblesse, Fusion Arts și Noblesse Academy au adus pe piața din România și, în ultimii ani și pe piața internațională, o sonoritate care echivalează cu excelența în design interior prin Noblesse Interiors și Studio inSIGN, organizarea de evenimente speciale la Palatul Noblesse, precum și promovarea și implicarea artiștilor români în proiectele de design interior prin Fusion Arts.

Vezi mai multe articole din categoria: Antreprenoriat & Intraprenoriat
Etichete: Noblesse Group