Scopul acestor seri internationale
Evenimentul face parte din demersurile noastre de a facilita promovarea României ca și destinație de business, pentru a încuraja schimburile economice și parteneriatele dintre companiile românești și cele străine și pentru a atrage investitori în țara noastră.
Acest demers este un prim pas pe care îl facem pentru trecerea la etapa internațională a proiectului Business Days.
În acest demers al nostru construim parteneriate și punți de cooperare cu Ambasade, Consulate, Camere de Comerț Bilaterale și Asociații Bilaterale de oameni de afaceri.
Mulţumim Camerei de Comerţ Bilaterală România-Israel, Camerei de Comerţ Bilaterală România-Marea Britanie, Camerei de Comerţ Bilaterală România-Olanda, Camerei de Comerţ Bilaterală România-Franţa că fac posibilă organizarea acestor seri la un nivel calitativ ridicat şi susţin eforturile noastre de a poziţiona România pe harta mondială ca şi destinaţie de business.
Cui se adreseaza?
Participanţii vor fi manageri de la firme din Israel, Marea Britanie, Olanda şi Franţa precum şi din alte ţări prezente în România, expați, antreprenori şi manageri de la firme româneşti interesate de identificarea oportunităţilor de business cu firmele respective, oficialităţi, reprezentanţi ai camerelor de comerţ bilaterale şi a asociaţilor profesionale bilaterale, diplomaţi economici, ambasadori, consuli, atașați economici.
Cum se poate participa la aceste seri internationale de business networking?
Pot participa la aceste seri internationale de business networking doar cei care au o invitatie primita de la organizatori sau de la partenerii sustinatori ai acestor seri si au confirmat participarea lor.
Pot solicita o invitatie din partea organizatorilor cei care au un tichet de acces PREMIUM sau VIP.
Toti cei cu tichete de acces VIP vor primi invitatia prin email, cu conditia sa mai existe locuri in momentul solicitarii.
Cei care au tichete de acces PREMIUM intra intr-un proces de aprobare a participarii, de catre o comisie de acreditare formata din reprezentanti ai organizatorilor, ai sponsorului, ai ambasadelor si consulatelor, respectiv din partea camerelor de comert bilaterale. Daca solicitarea a fost aprobata participantul va primi invitatia prin email, cu conditia sa mai existe locuri in momentul solicitarii. In caz contrar va primi un email de refuz cu justificarea motivului: lipsa de locuri sau neaprobarea participarii de catre comisia de acreditare.
Cum se desfasoara?
Serile internationale de business networking au loc în fiecare seară pe durata evenimentului CEE Entrepreneurship Summit 2015 cu începere de la ora 18:30.
La fiecare eveniment vom avea unul sau mai mulţi guest speakeri de talie internaţională care vor avea o scurtă intervenţie pe o temă de mare interes în contextul businessurilor globale.
Numarul de locuri la aceste seri internationale este limitat la 50.
Programul propus pentru aceste seri este:
18:30-18:35 - cuvant de deschidere din partea preşedintelui Business Days
18:35-18:40 - introducere din partea sponsorului manifestărilor
18:40-19:00 - vor vorbi pe rând reprezentanţi ai consulatelor, ambasadelor, camerelor de comerţ bilaterale sau a asociaţiilor profesionale implicate
19:00-19:30 - key-note speach - invitaţi speciali
19:30-20:10 - cocktail si networking