Ce sunt sesiunile de business networking de tipul matchmaking?
MATCHMAKING – este un tip de business networking creat cu scopul de a oferi speakerilor, partenerilor și participanților maximizarea beneficiilor participării la un astfel de eveniment prin posibilitatea de a stabili întâlniri cu oricine din lista de participanți, pe baza unor criterii de matchmaking, într-un loc special amenajat pentru astfel de întâlniri intre oameni de afaceri.
Actiunile de matchmaking se pot desfașura în două moduri :
- individual prin aplicația software “meet-me” pusă gratuit la dispoziția tuturor participanților (detalii mai jos)
- prin suportul oferit de o echipă special antrenată, accesând servicii premium de business networking, în baza completării unui “profil de întalnire” cu 2-3 saptămâni înainte de eveniment, în care se completează criiteriile de alegere a partenerului potrivit pentru matchmaking. (Accesând aceste facilități beneficiați de suportul unor colegi special antrenați în a oferi consultanță și asistență pe toată durata derulării actiunilor de identificare parteneri si de setare a detaliilor referitoare la intalniri).
Aplicația de matchmaking “meet-me”
Softul pus la dispoziția participantilor permite :
- căutarea după 4 criterii în baza de date cu participantii, dupa domeniul de activitate, compania, funcția si numele
- stabilirea de întâlniri,
- schimbarea datelor de contact.
- Persoana care inițiază întâlnire trimite o propunere de intâlnire, analizând calendarul de întâlniri pus la dispoziție de soft;
- Persoana care primește invitația, verifică disponibilitatea sa în calendar și accepta, refuza sau propune o noua întâlnire.
Accesul la software este gratuit pentru toate categoriile de stakeholderi ai proiectului Business Days: parteneri, speakeri și participanti.
Cum generezi o lista de oportunități de business prin aplicatia “meet-me”?
Pentru a beneficia de această facilitate în procesul de înscriere, participantul va bifa opțiunea „generare oportunități de business din lista de participanți”.
După ce aceasta opțiune a fost bifată, la finalizarea procesului de înscriere, după ce ați completat fișa de înscriere, veți primi un email cu un link unde veți putea completa:
- domeniile de activitate care vă interesează (dintr-un drop-down list) – minim 1 – maxim 3
- alegeți nivelul funcțiilor pentru participanții cu care v-ați întâlni (dintr-un drop-down list) – minim 1 – maxim 3(contează ordinea)
- alegeți dintr-o listă de posibilități ce oportunități căutați la un potențial partener (dintr-un drop-down list) – minim 1 – maxim 3 (contează ordinea)
- alegeți dintr-o lista de posibilități ce oportunități puteți oferi unui potențial partener interesat de colaborare –minim 1 – maxim 3
- relații de afaceri,
- consultanță,
- relații de muncă,
- interviu,
- business feedback
Odată completate aceste câmpuri, programul va căuta potriviri de interese din baza de date și va face o listă de maxim 10 participanți care se potrivesc cu criteriile solicitate.
Această lista va putea fi consultată direct în aplicația de matchmaking „meet-me” și va fi inclusă și printr-un link în invitația pe care o va genera în mod automat sistemul la finalizarea procesului de înscriere.
Lista se regenerează automat la fiecare accesare sau la orice modificare a criteriilor de potrivire in meniul aplicatiei „meet-me”.
Cu persoanele din aceste liste se pot genera 2 tipuri de acțiuni prin aplicația de matchmaking:riteriilor de potrivire in meniul aplicatiei „meet-me”.
- solicitare de schimb de date de contact (această facilitate funcționează cu câteva zile înainte de eveniment și este activă până la ediția anului viitor)
- programarea unei întâlniri în zona de business networking sau oriunde în zona de socializare utilizând facilitatea de planificare a întâlnirilor (această facilitate funcționează doar pe durata evenimentului)
Zona specială de business networking
Pentru a facilita aceste întâlniri am creat în cadrul fiecărui eveniment Business Days o zonă specială de networking, amenajată cu 10 mese și cu un birou de recepție, cu doi oameni permanenți din echipa organizatorică. Folosirea acestui spațiu pentru întâlniri se face pe bază de rezervare.
În spațiul special amenajat pentru business networking se pot rezerva mese:
- pentru 30 de minute,
- 1 oră,
- 4 ore,
- 8 ore (1 zi)
- 16 ore (2 zile).
Pentru cei care rezervă mesele se oferă gratuit și o serie de servicii de asistență pe durata seriilor de întâlniri (servicii de secretariat, acces la internet, imprimantă, scanner, copiator, tehnică de calcul, coli de scris și instrumente de scris). În plus consumul de apă, cafea și ceai este inclus în pachetele de rezervare.
Servicii premium de business networking
Pentru cei foarte ocupați sau care doresc să beneficieze de facilități suplimentare de networking se oferă servicii premium:
- Stabilirea întâlnirilor în numele clientului, pe baza unui formular de matchmaking și pe baza unei agende agreate cu clientul din lista de participanți de la eveniment;
- Extinderea bazei de date și cu firme din orașul în care se desfășoară evenimentul, dar care nu sunt la locul evenimentului.
- Servicii de rezervare locații pentru întâlnire în afara spațiului de desfășurare al evenimentului;
- Servicii de transfer de la locul evenimentului către locația rezervată pentru întâlnire sau sediul firmei contactate pentru întâlnire și retur
Persoana de contact
Pentru mai multe detalii despre serviciile de business networking de tipul matchmaking și pentru a primi fișa de matchmaking vă rugăm să o contactați pe colega noastră:
Codruța Nicolescu
Director Executiv | online | start-up | media | internațional
codruta.nicolescu@businessdays.ro
+40-741-163700