Cine sunt participantii la evenimentele Business Days?

Evenimentele Business Days strang la fiecare editie peste 1.100 de participanti si la fiecare editie participa peste 120 de speakeri care au prezentari si interactioneaza cu publicul in peste 50 de manifestari pe durata celor doua zile.

Evenimentele Business Days au crescut de la evenimente de 250 de participanti pana la evenimente peste 1.100 de participanti, iata evolutia numarului de participanti de la prima editie, pana la editia 23, in putin peste 6 ani de activitate in slujba comunitatii. Pana astazi la evenimentele Business Days au participat peste 25.000 de oameni de afaceri

In medie 51% dintre participanti sunt din judetul in care se organizeaza evenimentul, undeva in jur de 28% sunt din judetele limitrofe si in jur de 17% sunt participanti din alte judete ale tarii. In medie la un eveniment sunt participanti  din aproximativ 20 de judete. Bucuresti, Ilfov, Cluj, Iasi, Timisoara, Bihor, Brasov si Sibiu are de fiecare data reprezentanti la toate evenimentele Business Days.

In medie 4% dintre participanti (in jur de 45) sunt din strainatate (majoritatea dintre ei vin din Moldova, Ungaria, Austria, Elvetia, Italia, Spania, Serbia).

54% dintre participanti sunt doamne si domnisoare.

50% dintre participanti (in jur de 550) sunt factori de decizie (antreprenori, top manageri, membrii de bord). La ora actuala in Romania si Europa de Est nu exista o aglomeratie mai mare de antreprenori si top manageri prezenti la un eveniment de business pe durata a doua zile.

40% dintre participanti sunt cu varsta cuprinsa intre 31 si 40 de ani.

35% dintre participanti au veniturile lunare intre 1001 si 2500 de euro, 17% au veniturile intre 2501 si 5000 euro si 35 au peste 5000 euro.

95% dintre participantii de la ultimele patru editii Business Days ar reveni la o editie viitoare, indicator de satisfactie care pun evenimentele Business Days in topul celor mai calitative evenimente de business din Romania.

Speakerii evenimentelor Business Days sunt antreprenori, top manageri, experti, specialisti, ministrii, secretari de stat, reprezentanti ai autoritatilor, profesori universitari.

Evenimentele Business Days sunt structurate in 3 fluxuri de manifestari dedicate: dezvoltarii profesionale, dezvoltarii personale si dezvoltarii afacerilor. Aceste manifestari sunt de tipul prezentarilor din conferinte si sesiunile speciale, fie interactive de tipul workshopurilor, dezbaterilor, fie cu un continut ridicat educational ca sesiunile de training si sesiunile de masterclass, fie cu un continut foarte ridicat de generare de oportunitati cum sunt sesiunile de networking formale si informale.

La un eveniment Business Days sunt peste 6.720 de minute de informare, educatie antreprenoriala si manageriale si schimb de idei valoroase.

Toate evenimente Business Days transmit live pe doua canale o parte din manifestarile evenimentului (prezentarile din conferinta si sesiunile de dezvoltare personala) si o serie de 36 de emisiuni de 20 de minute care sunt transmise live din studiul Business Days TV de la locul fiecarui eveniment. Transmisiunile live de la un eveniment insumeaza 4.360 minute.

Pana acum, datorita generozitatii sponsorilor aceste transmisiuni live au fost efectuate gratuit si astfel la ultimele editii s-a ajuns la o medie de 15.300 de spectatori online din care 4.590 sunt romani din diaspora (in special din Moldova, Ungaria, Austria, Germania, SUA, Italia, Spania, Franta, UK, India).

La un eveniment Business Days sunt peste 500 de companii reprezentate de catre cei prezenti cu un numar cumulat de angajati de aproximativ 55.000 si cu o cifra de afaceri anuala cumulata de 3,3 miliarde de euro (0,4% din PIB-ul estimat al Romaniei pentru anul 2016).

37% dintre companiile prezente au cifra de afaceri de peste 1.000.000 euro pe an. Cele mai multe companii sunt cele de tipul IMM (34%). 25% dintre companii au peste 100 de salariati, 35% au intre 11 si 100 de salariati si 40% au pana in 10 salariati.

Mai jos se pot vedea ponderile pe industrii al companiilor prezente la evenimentele Business Days.

Cele mai importante statistici sunt cele legate de impactul asupra economiei regionale si asupra companiilor participarea la un astfel de eveniment. Estimari generate in urma chestionarelor de feedback completate de participantii la eveniment. Astfel undeva in jur de 58,4% dintre participanti considera ca in urma fructificarii oportunitatilor de business networking generate de participarea la un eveniment Business Days le va genera pe termens scurt o crestere a veniturilor cu cel putin 10.000 de lei, iar in jur de 31,5% considera ca impactul asupra afacerilor lor va fi de peste 100.000 de lei. Undeva in jur de 8% estimeaza aceasta crestere de peste 1.000.000 lei.

Astfel daca extrapolam aceste cifre, impactul economic al unui eveniment Business Days este undeva de aproximativ 25.000.000 euro, cifra absolut remarcabila pentru doua zile investite in participarea la un eveniment de catre aproximativ 1.100 de oameni de afaceri regionali si nationali.

Cele 23 de editii Business Days au contribuit la dezvoltarea economica in cei 6 ani de activitate cu aproximativ 400.000.000 euro. In jur de 0,08% din PIB-ul Romaniei (estimat pentru anul 2016).

Iata cu cine poti interactiona la un eveniment Business Days: peste 450 de factori de decizie, peste 150 de manageri si specialisti de resurse umane, peste 150 de manageri si specialisti in comunicare, pr si marketing, peste 150 de manageri si specialisti in vanzari, achizitii, relatii cu clientii si peste 100 de profesionisti din diverse domenii.

 

 

Vezi mai multe articole din categoria:
Etichete:
Articolul anterior
Articolul urmator