Workshop [sales] - Arta de a dezvolta oportunitati prin business networking

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.

#TOPICURI

Vanzari, negociere, relatii cu clientii, CRM, ofertare, tratarea obiectilor, tooluri de vanzari, mecanisme de vanzari, managementul conturilor, gestionarea relatiilor, prospectare, calificare, vanzare prin telefon, folosirea emailului si a social media in vanzari, vanzarea online, funelul de vanzari, cine sunt clientii, procesele de vanzare si cumparare/achizitie, vanzari B2B , vanzari B2C, vanzari directe, vanzari indirecte.

#AUDIENTA target

Antreprenori, factori de decizie din organizatii care vor sa implementeze un sistem profesionist de vanzari adaptat vremurilor actuale,manageri de vanzari, directori din departamentele de vanzari, responsabili de vanzari, responsabili de relatii cu clientii, specialisti in CRM, specialisti in sales-automation, persoane interesate de dezvoltarea abilitatilor de vanzari, negocieri si relatii cu clientii, persoane interesate de achizitia de competente comerciale adaptate contextului actual

#TEMA si CONTEXT*

Cea mai importanta resursa a unei afaceri in ziua de astazi si in contextul economic si social actual este reteaua de conexiuni pe care se poate baza afacerea si echipa de management care coordoneaza afacerea. Abilitatea de a stabili conexiuni, de a dezvolta si de a consolida relatii ar trebui sa fie o deprindere si o competenta pe care fiecare manager si antreprenor ar trebui sa si le dezvolte. Multi confunda arta de a face conexiuni (business networking) cu vanzarea si de aici porneste si valul de confuzie care domina piata. Arta de a construi relatii se bazeaza pe un proces specific de a construi legaturi solide intre doua persoane bazata pe incredere si dorinta sincera de a ajuta si nu pe dorinta de a profita de o oportunitate.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*

  • ce inseamna business networking?
  • de ce facem business networking?
  • ce inseamna reteaua de conexiuni? ce tipuri de conexiuni exista si cum le putem folosi pentru a dezvolta afacerea noastra?
  • unde putem facem business networking?
  • cum facem business networking?
  • cum consolidam si calificam reteaua noastra de contacte?
  • lucruri pe care le poti face si lucruri pe care nu le poti face in relatiile interpersonale cu reteaua ta de conexiuni

Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Director, Tarom

Este Director al Companiei Tarom, după ce a contribuit de peste 20 de ani la dezvoltarea si succesul brandului BMW, 8 ani in Germania.

Citeste mai mult

President, Romania-Israel Chamber of Commerce & Industry

Citeste mai mult

General Manager, FM Logistic România

General managerul FM Logistic are experienţă în mai multe domenii: a pornit ca inginer proiectant în industria de armament, a trecut apoi în zona managementului de programe, ajungând manager de marketing. “Următorul pas a fost Solectron România, o firma pe care o consider mai degrabă şcoală decât un loc de muncă.” Drumul sau în această firma a plecat de la “customer support engineer”, trecând apoi prin diverse funcţii până la cea de manager de operaţiuni a activităţilor de la Timişoara. În 2006 a decis să între în FM Logistic, “la recomandarea unui amic, căruia îi mulţumesc azi pentru sfatul de atunci”. Intrat în companie că manager de transport, a urcat alte câteva trepte – cea de manager regional pentru operaţiunile de la Timişoara, iar de un an este director general al firmei.

Citeste mai mult
Moderatori

Owner, Imocon Grup

Inginer și antreprenor, Laszlo este fondatorul și managerul grupului de firme Imocon și Imocon Grup, membru fondator al fundației artistice Inter Art. În cei peste 17 ani de profesare a acumulat experiență în domeniul programării, contabilității, vânzărilor, achizițiilor externe, managementului și a parteneriatelor de afaceri. Este practicant de NLP, a obținut certificarea L.A.B. Profile și susține traininguri de persuasiune şi negociere în vânzări.

Citeste mai mult