- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Workshop [sales] - Managementul performantei echipei de vanzari
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
Vanzari, negociere, relatii cu clientii, CRM, ofertare, tratarea obiectilor, tooluri de vanzari, mecanisme de vanzari, managementul conturilor, gestionarea relatiilor, prospectare, calificare, vanzare prin telefon, folosirea emailului si a social media in vanzari, vanzarea online, funelul de vanzari, cine sunt clientii, procesele de vanzare si cumparare/achizitie, vanzari B2B , vanzari B2C, vanzari directe, vanzari indirecte.
#AUDIENTA target
-antreprenori, factori de decizie din organizatii care vor sa implementeze un sistem profesionist de vanzari adaptat vremurilor actuale,manageri de vanzari, directori din departamentele de vanzari, responsabili de vanzari, responsabili de relatii cu clientii, specialisti in CRM, specialisti in sales-automation, persoane interesate de dezvoltarea abilitatilor de vanzari, negocieri si relatii cu clientii, persoane interesate de achizitia de competente comerciale adaptate contextului actual
#TEMA si CONTEXT*
Toti ne dorim sa avem echipe de vanzari performante si care sa-si atinga atat obiectivele cantitative cat si cele calitative, dar realitatea este de multe ori departe de ceea ce ne dorim. Pentru ca obiectivele propuse legate de numarul de clienti, cota de piata si volum de vanzari sa fie atinse companiile au nevoie de echipa de vanzari performante care sa cunoasca foarte bine produsele si serviciile companiei, sa cunoasca piata si competitia si sa fie competenti in ceea ce inseamna abilitatea de a vinde si negocia. In contextul crizei de personal care caracterizeaza marile orase si intreaga tara se pune problema cum sa formezi o echipa performanta de vanzari si cum sa te asiguri ca echipa genereaza maximum cu resursele si competentele pe care le are.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*
- Ce inseamna performanta din perspectiva echipei de vanzari?
- Ce fel de obiective are o echipa de vanzari?
- Cum setezi aceste obiective pentru ca ele sa ajute la generarea de performanta?
- Ce mecanisme de comisionare si bonusare exista si care sunt cele mai potrivite pentru echipa ta?
- Ce mecanisme de recompensare a performantelor sunt recomandate sa folosesti?
- Cum calculezi impactul mecanismelor de comisionare, bonusare si recompensare asupra organizatiei (profit, cash-flow)?
- Cum estimezi impactul motivational si de implicare pe care le pot avea mecanismele de management al performantei?
- Cum faci un system de management al performantei echipei de vanzari care sa functioneze?
- Ce componente are un system performant de management al performantei echipei de vanzari?
- Cum controlezi rezultatele? Cat de des faci sedinte de vanzari? Care este obiectivul acestor sedinte de vanzari?
- Ce faci cand echipa de vanzari nu performeaza? Pot exista masuri de interventie rapida care sa remedieze situatia?
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.
Lista speakeri
Director, Tarom
Este Director al Companiei Tarom, după ce a contribuit de peste 20 de ani la dezvoltarea si succesul brandului BMW, 8 ani in Germania.
CEO, co-fondator, Termene.ro
Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.
Fondator, Expert vanzari, Optim Sales
Felix are o experienta de peste 15 ani in vanzari directe B2B si o pasiune pentru a gasi cai mai bune de a lucra in randul echipelor de vanzari. Dupa o lunga perioada petrecuta in diferite pozitii de vanzari si management de vanzari intr-un mediu complex, dinamic si competitiv, cu multiple canale de vanzari, segmente de piata si obiective de vanzari a ales postura de consultant sau program manager.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro