- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Workshop [management] - Cum sa obtii economie de scara in organizatia ta?
#FORMAT
Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.
#AUDIENTA target
Se adreseaza in principal antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, managerilor din companiile stabile si dezvoltate, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat.
#TOPICURI
Workshopurile de management trateaza teme ca: planificarea strategica, prioritizarea strategica, managementul costurilor, bugetarea afacerii, managementul financiar, fiscalitate, taxarea afacerii, organizare, control, indicatori de performanta, decizii, instrumente de management, gestionarea conflictelor, managementul problemelor si provocarilor, gestionarea riscurilor, legile afacerilor, inovatie, cultura organizationala, design organizational, modelarea de business, managementul operational, managementul logistic, eficienta, productivitate, managementul stresului, managementul sansei sau cum sa profiti la maxim de oportunitatile care ti se ivesc in cale, gestionarea responsabila a resurselor, responsabilitate corporatista, etica, principii si valori in afaceri, misiune, viziune si valori
#AUDIENTA target
Se adreseaza top managerilor si managerilor de departament, antreprenorilor, profesionistilor care au in subordine echipe, consultantilor in management, celor interesati in dezvoltarea abilitatilor si competentelor manageriale
#TEMA si CONTEXT*
Economia de scara este un principiu economic, potrivit caruia costul mediu (unitar) al unui produs scade pe masura cresterii numarului de unitati fabricate/vandute - rezultat al unei mai judicioase repartizari a costurilor fixe si a avantajelor productiei de serie.
Atunci cand strategia noastra este de a maximiza profitabilitatea economia de scara poate juca un rol important, de asemenea daca strategia noastra este de a castiga cota de piata intr-o piata foarte competitiva economia de scara ne va ajuta sa castigam un avantaj competitiv si ne va oferii atat un avantaj flexibil asupra strategiei de pret, fara sa afectam profitabilitatea cat si posibilitatea ca din resursele financiare economisite sa investim resurse suplimentare in alte aspecte operationale sau de marketing care ne pot consolida pozitia competitiva.
Economiile de costuri reprezinta fenomene care se materializeaza in diminuarea costurilor odata cu cresterea unei variabile asociate organizatiei. Aceasta variabila poate fi capacitatea de productie, timpul scurs de la demararea procesului de productie, marimea portofoliului de produse sau a retelelor de diferite tipuri asociate sistemului de productie. Intervalul pe care cresterea variabilei induce o economie este suficient de mare pentru a discuta de un fenomen cu implicatii manageriale durabile. Desi in teoria economica se discuta si de aparitia unor dezeconomii asociate acelorasi variabile, acestea nu au un impact sau consecinte practice la fel de importante ca in cazul economiilor, pentru acelasi motiv legat de intervalul de crestere.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*
- ce este economia de scara?
- cum poti obtine economie de scara?
- se poate aplica oricarui tip de organizatie? din orice domeniu?
- ce avantaje competitionale poti obtine folosind economia de scara?
# RESURSE*
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Business Development.
Lista speakeri
Associate Dean, MsM Romania
Sergiu Neguț este consultant și Board adviser specializat în creștere antreprenorială și transformare organizațională, speaker și Associate Dean of Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management România. Sergiu are la activ investiții ca Business Angel în afaceri locale, printre care frufru, 2parale, Softelligence, sau Intermedicas. Este laureat speakerul anului la categoria Inovatie la Business Days.
Director General, Tempini Romania
Consultant in management strategic si operational, s-a remarcat prin implicarea in redresarea proiectelor care se regaseau in diferite faze de criza. A preluat managementul de proiect al unei societatii italiene care avea ca obiect montarea cabinelor de baie in ”sagetiile arginti”, trenuri de mare viteza din Italia si Elvetia. A condus operational procesul de fuziune a mai multor societatii comerciale care se regaseau in momente delicate si au fost achizitionate de unul dintre investitoii romanani. ” A fost o mare provocare considerand valorile diferite ale societatiilor respective” a subliniat d-nul Gigi Nacev Ultimul proiect din portofoliul firmei de consultanta pe care a infintat-o in urma cu 7 ani este managementul strategic si operational pe Europa de Est a brandului Tempini astazi unul din principali jucatori pe piata din Romania. Nu in ultimul rand d-nul Gigi Nacev este implicat in multiple proiecte de dezvoltare atreprenoriala ale tinerilor care doresc sa incerce sa-si dezvolte propriile proiecte, fiind initiatorul proiectului ”Scoala de Afaceri” cu peste 200 de participanti.
Owner, Zaha Management
Propietar al Zaha Management Consulting, are 20 ani de experienta profesionala in domeniul afacerilor la nivel de companie multinationala si antreprenoriat autohton si peste 15 ani de experienta manageriala middle si top management;
DIrector General , Pasmatex S.A.
Cosmin Grapini are 35 de ani, este din Timisoara si este presedintele Pasmatex S.A. si managing partner McFink. Desi la baza are studii juridice, in ultimii 13 ani a condus, dezvoltat si transformat sisteme de productie din industria textila generand cifre cumulate de afaceri de peste 20 milioane Euro. Din 2005 este si consultant pentru Natiunile Unite pe probleme de dezvoltare antreprenoriala activand in cadrul programului UNCTAD Empretec. Este membru fondator al Asociatiei pentru Antreprenoriat din Romania si presedinte in perioada 2007-2009. In comunitate s-a implicat ca rotarian fiind Presedintele 2014-2015 a Rotary Club Timisoara Cetate si ca vice-presedinte a clubului de baschet TIMBA. In business crede cu tarie ca atitudnea, pozitionarea si creativitatea pot face diferenta iar problemele sunt doar o sursa de oportunitati si de invataminte, esecul fiind fatal doar celor care se dau batuti
Moderatori
PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking
După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.