Workshop [antreprenoriat] - Cum sa-ti formezi echipa potrivita cu care sa pornesti la drum?

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.

#AUDIENTA target

Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.

#TEMA si CONTEXT*

Suntem in Romania, tara in care avem cei mai putin antreprenori la mia de locuitori, unde in ultimii ani se inchid mai multe firme decat se deschid, tara care nu sprijina si sutine demersurile antreprenoriale si care printr-un sistem legislativ si de reglementare foarte strict descurajeaza tinerii si pe cei cu idei sa porneasca la drum. Suntem in tara in care esecurile in afaceri sunt vazute ca si capat de drum si antreprenorii care au avut curaj si au riscat, dar au pierdut sunt stigmatizati si renunta. Rata antreprenorilor care renunta la aceasta cale dupa un esec este foarte mare, de peste 80%...

Cu toate astea antreprenoriatul este poate cea mai interesanta si provocatoare aventura, pentru cei care au curajul, determinarea si pasiunea de a urma calea. Riscurile inerente pot fi minimizate prin invatare, dezvoltare de competente, networking, acces la mentori si investitori care vor sa ajute. Business Days lanseaza seria de sesiuni speciale dedicate celor la inceput de drum numita Business Starter, 8 sesiuni dedicate dezvoltarii competentelor necesare pentru a porni cu dreptul si pentru a transforma afacerea ta in succes. In pachet este inclusa si prezenta la competitia BusinessDriveStartUP un proiect foarte apreciat si de impact de cei care vor sa-si valideze ideea sau proiectul si care vor sa aiba parte de promovare si acces la resurse.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*

  • de ce ai nevoie de echipa?
  • care sunt pozitiile cele mai importante de care ai nevoie atunci cand pornesti la drum?
  • cum iti construiesti echipa de start?
  • cum definesti rolurile in echipa?
  • cum faci prima organigrama?
  • ce inseamna fisa de post? 
  • care sunt sarcinile si responsabilitatile fiecaruia?
  • cum mapezi legatura dintre posturi? care este fluxul de informatii? cine raporteaza, cui, ce, cand?
  • cum setezi primul sistem de salarizare si de recompensare? la ce sa fi atent atunci cand iti construiesti sistemul de salarizare? cum testezi validitatea si fiabilitatea sistemului? cum estimezi impactul asupra afacerii?
  • cum angajezi personalul adecvat?
  • ce cauti la un nou salariat?
  • cum integrezi noul salariat in echipa?
  • cum ii dezvolti abilitatile si competentele profesionale pentru a corespunde sarcinilor pe care le are in fisa postului?
  • cum motivezi si implici oamenii?
  • cum ii determini sa ramana pe cei mai buni?

​# RESURSE*

Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Business Starter, dar pot participa si cei care au tichete de acces Professional Development si Business Development.

 

 

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Managing Director, Pernod Ricard

Tudor Furir conduce compania Pernod Ricard din anul 2006 dupa ce si-a inceput cariera ca agent de vanzari pentru compania Coca Cola in anul 1994. In anul 1996, Tudor Furir, a fost promovat ca director de vanazari pentru Coca Cola Rusia timp de 2 ani. A revenit in Romania, la firma Mars ca director de vanzari pe Romania, unde a lucrat timp de patru ani. Tudor Furir a mai fost director general in Romania la compania Allied Domecq, inainte de a fi ales la conducerea companiei Pernod Ricard. Tudor Furir a absolvit Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca si un MBA luat la The Open University din Marea Britanie.

Citeste mai mult

Owner, GRAPHTEC DESIGN

Magda Bei este antreprenor de la 19 ani, iar până în prezent a acumulat 24 de ani de activitate în afaceri, un cocktail de management și leadership, o experiență din care a învățat să aibă încredere în propriile valori.

Citeste mai mult

Manager General, Vego Holding

Greu de incadrat in vreo categorie sau profil, Virgil Profeanu este un om de afaceri cu experienta pluridisciplinara, capabil sa coordoneze afaceri si proiecte de anvergura.

Citeste mai mult
Moderatori

Director Executiv, Startup Transilvania Entrepreneurship and Innovation Center - Cluj Napoca

Alexandru este director executiv al Startup Transilvania Entrepreneurship and Innovation Center din Cluj Napoca. Are o experiență de 12 ani în mediul academic unde a ținut cursuri de management strategic, conducerea afacerilor, antreprenoriat și etica afacerilor. Alexandru este doctor în management și a realizat o cercetare postdoctorală în vederea dezvoltării ecosistemelor antreprenoriale inovative în domeniul tehnologiei informației din România. Domeniile de expertiză și de cercetare sunt managementul organizațional, managementul strategic, antreprenoriat, inovație, management de produs, design thinking, creativitate, echipe creative și leadership.

Citeste mai mult