- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Masterclass [BD] - The Value of Second Chances. Povești antreprenoriale și soluții pentru companii în dificultate
#FORMAT
Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.
#AUDIENTA target
Se adreseaza in principal antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, managerilor din companiile stabile si dezvoltate, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat.
#TEMA si CONTEXT
- 3% din companiile din România au impact asupra economiei, iar 50% dintre acestea sunt în dificultate
- Dacă se urmează tendința din ultimii ani, vom ajunge la 15.000 de companii de impact până la finalul anului 2018, lucru care poate genera un efect de domino în economie
- Suntem față în față cu o economie performantă, care stă pe o bază îngustă
- Investitorii ar trebui să se uite la companiile în dificultate, pentru că acolo sunt oportunitățile
- O economie sănătoasă are nevoie de antreprenori locali
Deși cele 19.564 de companii de impact reprezintă doar 3% din totalul societăților din România, ele generează 68% din cifra de afaceri cumulată la nivel național și angajează 41% din forța de muncă existentă în România. Numărul angajaților din aceste 19.564 de companii a scăzut între 2013 și 2015 – astfel, s-au pierdut aproximativ 19.000 de locuri de muncă. Aproximativ 36% din companiile de impact au profitabilitatea cuprinsă între 0% - 5%, un nivel mult prea mic pentru a susține grade de îndatorare de peste 70%. Cu toate acestea, 39% dintre companiile cu profitabilitatea la acest nivel redus au o îndatorare de 70 – 100%.
Aproape jumătate dintre companiile românești cu impact real în economie se confruntă cu o stare de dificultate, tendință menținută în ultimii patru ani, arată un studiu CITR Group. Acesta a fost realizat luând în calcul circa 640.000 societăți, dintre care doar 3% au active totale de peste un milion de euro și nu se află în insolvență.
O analiză de piață comandată de CITR și derulată la nivelul unui eșantion de aproape 100 de antreprenori ale unor companii de impact asupra business-ului românesc, din șapte regiuni ale țării, arată că 69% dintre managerii acestora pun dificultatea activității companiei pe seama conducerii defectuoase, neperformante, mai degrabă decât pe contextul economic (scăderea comenzilor, diminuarea numărului de clienți, contractarea piețelor).
Conform studiului "Value of Failure", realizat cu ajutorul datelor Eurostat și finanțat de Comisia Europeană, 92% dintre oamenii de afaceri care au trecut printr-un eșec renunță la antreprenoriat, deși, conform experților, se află în cel mai propice moment din punct de vedere al experienței și au șanse mai mari de reușită cu un nou business.
- Antreprenori români: constrângeri, provocări, realizări
- Eşecul în business - experienţă utilă sau stigmat?
- A doua şansă sau importanţa reintegrării antreprenorilor care au eşuat
- Poveşti adevărate: secretul celor care au depăşit cu succes eşecul, mărturisit de cei care au parcurs deja acest drum
- Radiografia companiilor din economia României
- Soluţii reale pentru companii în dificultate
- Remedii practice pentru a reintra în joc şi elementele cheie pentru a trece la o etapă superioară
Sesiunea este astfel organizată încât să permită audienţei să afle viziunea fiecăruia dar şi să intre în dialog direct cu aceştia.
- http://www.citr.ro/comunicate/Articles-Detail/164-analiza-citr-industria-cel-mai-ridicat-risc-de-insolventa-in-2017/6591/0
- http://www.citr.ro/comunicate/Articles-Detail/161-marea-pierdere-pentru-mediul-de-business/6591/0
- http://www.citr.ro/comunicate/Articles-Detail/148-romania-paradoxurilor-cea-mai-mare-crestere-economica-din-europa-insa-jumatate-din-companiile-de-impact-sunt-in-dificultate/6591/0
- http://www.citr.ro/comunicate/Articles-Detail/185-miturile-esecului-in-business-asocierea-automata-cu-frauda/6591/0
- http://www.citr.ro/comunicate/Articles-Detail/190-romania-vulnerabila-1-dintre-companiile-noastre-au-venituri-mai-mari-decat-restul-de-99-/6591/0
Lista speakeri
Proprietar, BanuInvest
Florentin Banu, fost campion român de badminton, este autorul a două mari afaceri de succes pe piaţa românească: S.C. Joe I.B.C S.R.L. (afacere încununată de succesul cu care s-a efectuat vânzarea societăţii către Nestle, producător mondial din industria alimentară) şi lanţul de supermarket-uri S.C. Artima R.I.C. (firmă ce a fost vândută concernului polonez PEF Investment, în luna martie a anului 2005, devenind ulterior lanţul de supermarket-uri „Carrefour”). Omul de afaceri timișorean se concentrează, în prezent, pe susținerea celor trei business-uri pe care le deține. Împreună cu fratele său, controlează, prin intermediul grupului Banuinvest, trei afaceri – Banuconstruct (dezvoltarea și construirea de imobiliare în Timișoara), Banusport (un complex sportiv dezvoltat în Timișoara) și Interpart Production (afacere cu mase plastice și matrițe, în special pentru industria auto).
CEO și co-fondator , ROCA
Rudolf Vizental este unul dintre fondatorii platformei de investiții și management pentru companii în dificultate, ROCA, pe care o conduce din funcția de CEO.
Specialist in Marketing, fondator, The Network
După 15 ani în care a dus marketingul Pepsi România la cel mai înalt nivel, Eusediu Margasoiu a fondat The Network. Din 2008, împreună cu partenera sa Cristina Gheorghe, sprijină dezvoltarea a peste 20 de companii. Este specializat în formularea şi implementarea de strategii de business şi marketing, planificare strategică, poziţionare şi arhitectură de brand.
Business Development Manage, AIMS
Cariera Andreei in AIMS a inceput aproape odata cu deschiderea biroului din Timisoara, in urma cu 15 ani. A absolvit Stiinte Economice, sectia Turism. Construieste relatiile cu majoritatea clientior; din perspectiva unor parteneriate pe termen lung.
Owner, MEDICI'S Timișoara
Adrian Bădescu este asociat și manager în Clinicile Medici's Timișoara (Xclussive, Clinics, BabyClinics, Access, Laborix), principalul furnizor de servicii medicale corporate de pe zona de vest a României, cu peste 500 de companii client și peste 50.000 de abonați permanenți. Este absolvent al Universității de Medicină și Farmacie din Timișoara promotia 1992, deținător a doua masterate in sănătate si management, a unei diplome în management/MBA și a unui certificat EMPRETEC în antreprenoriat, eliberat de UNCTAD (The United Nation).
antreprenor, fondator, Ellis
Pioniera modei românești postdecembriste, Eli Lăslean, țese în atelierele sale o poveste antreprenorială de success, expusă în showroom-urile din Arad și București. Designerul preferat al primei doamne s-a născut în Arad, a absolvit studii economice, a avut curajul de a schimba macazul spre business într-o perioadă dificilă și a depășit, cu tact, clasicele bariere de creștere ale antreprenorul român.
Moderatori
Antreprenor, Autor, Business Mentor,
Este iniţiatorul echipei de coach, traineri formaţi şi certificaţi John Maxwell Team din România, cofondator al celei mai mari companii româneşti din industria de vânzări directe, cu peste 50 de milioane de euro cifra de afaceri din 2005 până în prezent si este prezent în TOP 500 Forbes.