- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Workshop [management] - Auditarea echipei de management
#FORMAT
Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.
#AUDIENTA target
Se adreseaza antreprenorilor si general managerilor care au afaceri dezvoltate sau un dezvoltare, managerilor din companii stabile si dezvoltate, profesionistilor care au atins un nivel avansat de competente. Nivelul de transfer al cunostintelor este unul avansat.
#TEMA si CONTEXT
In conditiile unei piete puternic concurentiale, organizatiile de astazi isi asigura succesul prin eforturi si resurse greu de imaginat, cautand in continuu diferentiatori care sa le permita sa aiba un avantaj competitiv in relatia cu clientii si consumatorii lor.
Produsele si serviciile de exceptie, dar si angajati profesionisti, sunt asset-uri foarte importante dar nu suficiente pentru a reusi sa detii suprematia intr-o piata puternic concurentiala. In acest context, este nevoie de o organizare sistemica ireprosabila, functionarea dupa patern-uri performante de business si competente manageriale si strategice.
90% dintre managerii din Romania, au competente limitate in reorganizarea companiei, in managementul performantei sau in leadership transformational, lucru ce impacteaza puternic eforturile ownership-ului in realizarea obiectivelor strategice ale companiei. In acest context, rutinele tin loc de competente si de aici si lipsa de control asupra rezultatelor, lucru dat de; intarzieri la clienti, decalaje de calitate si, in final, in pierderi de profit si cota de piata, rezultatul fiind unul alarmant sau devastator.
De ce auditare si nu evaluare?!
Evaluarea are ca scop definirea unui “Status Quo” al fiecarui manager si abaterea de la profilul postului.
Auditarea se refera la, patru axe de consultanta, grupate in urmatoarele arii de evaluare :
- Competentele tehnice legate de post si modul in care sunt folosite
- Mecanismele folosite de manager de a-si duce la bun sfarsit obiectivele postului
- Tipul de abordare al afacerii sau functiunii; empirica sau sistemica
- Modul de gestionare al climatului organizational al echipei sau companiei
- Mecanismele de transformare ale echipei, intr-una de succes
- Gradul de realizare al obiectivelor postului
Auditarea periodica a managerilor companiei, este solutia care poate duce la achizitia de noi competente si in acest mod, accelerarea performantelor si in consecinta, realizarea obiectivelor strategice ale companiei.
Din auditarea managerilor Dvs, puteti afla informatii legate de:
- Nivelul de motivare si determinare
- Nivelul de competente comportamentale
- Nivelul de competente tehnice legate de specializarea pe post.
- Nivelul de competente manageriale si de leadership
- Tipul de abordare al afacerii si al membrilor echipei coordonate; empiric sau sistemic
- Nivelul calitativ al achizitiei de competente
- Potentialul neexploatat inca, al angajatului
- Ce trebuie facut astfel incat sa performeze la devaratul lor potential
Este important sa intelegem care fara un sistem de evaluare continuu si competent, managerii isi dezvolta doar rutinele dar nu si competentele, ceea ce duce la incercari nereusite, resurse consumate fara rost si control, frustrari din partea ownerilor si general managerilor dar nu in ultimul rand, al angajatilor din subordine.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Ce trebuie sa faca un manager, adica care trebuie sa fie abordarea lui in companie?
- Cum trebuie sa actioneze un manager, adica care sunt competentele pe care trebuie sa le aiba?
- Cum deosebim un manager empiric de unul profesionsit?
- Care este profilul profesional al unui manager de top
- Ce anume evaluam la managerii nostri?
- Cum stim de ce competente are nevoie un manager, pentru a performa?
- Cum se face evaluarea managerilor si cand?
- Ce anume mai auditam la manageri, in afara de competente?
- Ce metode, mecanisme, instrumente, metodologii,etc, folosim in auditarea managementului companiei?
- Ce facem dupa procesul de auditare a managerilor?
# RESURSE pe care le veti primi dupa workshop
- Metodologii de consultanta folosite in stabilirea competentelor organizationale(livrate pe un stick de memorie). Cu alte cuvinte, trebuie sa veniti cu un stick de memorie si un laptop
- Mecanisme de stabilirea profilului profesional al unui manager
- Ariile si competentele auditate la un manager
- Mecanisme de evaluare, cu aplicabilitate imediata
- Planuri strategice de achizitie de comeptente si expertize manageriale
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.
Lista speakeri
General Manager;Consultant in managementul afacerilor, CBC Romania
Petre Nicolae are o expertiza de peste 20 ani in conducerea afacerilor de anvergura, ocupand pe rand, functii de executive management la trei dintre cele mai mari companii nationale si mutinationale din Romania: Coca Cola, Interbrands si European Drinks, la ultima ocupand functia de General Manager.
Moderatori
PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking
După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.