Workshop [sales] - Arta negocierii in afaceri

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

Vanzari, negociere, relatii cu clientii, CRM, ofertare, tratarea obiectilor, tooluri de vanzari, mecanisme de vanzari, managementul conturilor, gestionarea relatiilor, prospectare, calificare, vanzare prin telefon, folosirea emailului si a social media in vanzari, vanzarea online, funelul de vanzari, cine sunt clientii, procesele de vanzare si cumparare/achizitie, vanzari B2B , vanzari B2C, vanzari directe, vanzari indirecte.

#AUDIENTA target

-antreprenori, factori de decizie din organizatii care vor sa implementeze un sistem profesionist de vanzari adaptat vremurilor actuale,manageri de vanzari, directori din departamentele de vanzari, responsabili de vanzari, responsabili de relatii cu clientii, specialisti in CRM, specialisti in sales-automation, persoane interesate de dezvoltarea abilitatilor de vanzari, negocieri si relatii cu clientii, persoane interesate de achizitia de competente comerciale adaptate contextului actual

#TEMA si CONTEXT*

In viata economica moderna, abilitatea de negociere a devenit o competenta cheie si, in acelasi timp, cotidiana pentru executivi, manageri si salariati in toate domeniile de activitate. Fie ca negociem cu clientii si cu furnizorii nostri sau cu superiorii, cu colegii si cu subordonatii nostri, cu autoritatile statului, cu membri familiei, cu prieteni si persoane straine sau chiar cu noi insine, zi de zi ne confruntam cu numeroase situatii in care ne dorim sa obtinem cat mai mult de la partenerii nostri de negociere. Performantele noastre sunt in mare parte rezultatul unui mecanism complex de negocieri constructive pe care il derulam zilnic la nivel rational si emotional.

Care sunt factorii care influenteaza negocierea si sunt sau nu sub controlul si puterea noastra?

  • Pregatirea negocierii si culegerea de informatii despre partener, punctele lui slabe si punctele lui tari
  • Contextul care reprezinta ansamblul de factori externi te pot pune intr-o pozitie favorabila sau nefavorabila de negocieri, motiv pentru care este important sa cunosti in cate mai multe detalii acest context
  • Puterea timpului sau pe scurt cine are cel mai mult timp sa incheie tranzactia are mai multa putere in negociere
  • Atitudinea ta in timpul negocierilor, cu cat ai o atitudine mai ferma, mai sigura cu atat ai o putere de negociere mai mare
  • Puterea data de autoritate (in negociere conteaza foarte mult pe cine reprezinti si ce functie detii)
  • Puterea oferita de reputatia pe care o ai in procesele de negociere conteaza foarte mult
  • Cu cat esti dispus sa-ti asumi un risc mai mare cu atat sansele de a castiga mai mult sunt mai mari

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*

  • Ce este negocierea?
  • Elementele negocierii
  • Principii fundamentale ale negocierii
  • Tipuri de negociere
  • Stiluri de negociere
  • Etapele negocierii
  • Strategii si tactici de negociere
  • Abilitati comunicationale in negociere
  • Reguli ale influentei
  • Cum gestionati situatiile dificile
  • Ce sunt sursele de putere in negociere si cum le poti folosi inteligent in procesul de negociere

​# RESURSE*

Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.

 

 

 

 

 

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Senior Business Consultant, FREMEN - Training & Consulting

Cosmin Cosma este trainer de vanzari si antreprenor. Pasionat de educatie si specializat in vanzari, in prezent faciliteaza cursuri si workshop-uri cu tinta directa de a genera imbunatatirea performantelor comerciale ale afacerilor pentru care lucreaza. Experienta de peste 20 ani in afaceri, precum si varietatea domeniilor in care a lucrat, il ajuta sa exemplifice in cadrul cursurilor diversele concepte si tehnici predate cu intamplari reale, traite in lumea afacerilor.

Citeste mai mult

CEO, co-fondator, Termene.ro

Adrian Dragomir are peste 15 ani experiența în mediul online, este CEO și co-founder-ul platformei Termene.ro.

Citeste mai mult

Chief Commercial Officer, NOBEL Telecom

Cu o vasta experienta in diverse sectoare de afaceri din care peste 15 ani in pozitii manageriale de top, Alin Gherman este in prezent Chief Commercial Officer la Nobel Telecom. Din aceasta pozitie implementeaza strategiile comerciale ale companiei la nivel global, coordonand echipe de pe 4 continente. In paralel isi satisface pasiunea pentru profesorat prin colaborarea cu Exec Edu (unul din liderii in educatia manageriala din Romania) fiind unul dintre cei mai apreciati consultanti.

Citeste mai mult

Fondator, Expert vanzari, Optim Sales

Felix are o experienta de peste 15 ani in vanzari directe B2B si o pasiune pentru a gasi cai mai bune de a lucra in randul echipelor de vanzari. Dupa o lunga perioada petrecuta in diferite pozitii de vanzari si management de vanzari intr-un mediu complex, dinamic si competitiv, cu multiple canale de vanzari, segmente de piata si obiective de vanzari a ales postura de consultant sau program manager.

Citeste mai mult

General Manager, FM Logistic România

General managerul FM Logistic are experienţă în mai multe domenii: a pornit ca inginer proiectant în industria de armament, a trecut apoi în zona managementului de programe, ajungând manager de marketing. “Următorul pas a fost Solectron România, o firma pe care o consider mai degrabă şcoală decât un loc de muncă.” Drumul sau în această firma a plecat de la “customer support engineer”, trecând apoi prin diverse funcţii până la cea de manager de operaţiuni a activităţilor de la Timişoara. În 2006 a decis să între în FM Logistic, “la recomandarea unui amic, căruia îi mulţumesc azi pentru sfatul de atunci”. Intrat în companie că manager de transport, a urcat alte câteva trepte – cea de manager regional pentru operaţiunile de la Timişoara, iar de un an este director general al firmei.

Citeste mai mult
Moderatori

Trainer si Coach, Impact Garantat

De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro

Citeste mai mult