Workshop [Sales&Marketing] - Vanzari in era digitala
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.
#TEME ABORDATE
- Contactless: cum să vinzi unui client fără să-i zâmbești
- Friendly click sau crearea de conținut în vânzarea online
- Cum să folosim AI și machine learning în vânzările online
- Digital sales | Strategia reducerilor, mituri, și succesul Black Friday
- Diferențe: vânzarea pe marile platforme vs. vânzarea pe propriul site
- Smart by Heart: Cum să vinzi cu pasiune în era digitală
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Cum faci o strategie pe termen lung în digital, mediu care se schimbă continuu?
- Ce schimbări aduce voice search în vânzări?
- Ce schimbări aduce anul 2019 în vânzările digitale?
- Am un startup. Cum stabilesc strategia de vânzări online?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Managing Director , Sfera Business
Catalin este executivul care ia decizii cu impact imediat asupra performantelor unei companii. Expertiza sa credibilizeaza concluziile rezultate din procesul de analiza de business, iar rezultatele comerciale ale companiilor in care a activat Catalin certifica o experienta solida in zona comerciala.
Manager , ACknowledge
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experienta in companii ca Orange, Sony Ericsson si Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.
Managing Partner, Profit Consulting
Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.
Country Manager, Answear.ro
Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC – cel mai important eveniment de e-commerce din România.
CMO, ContentSpeed
De 18 ani Doina Vîlceanu este "om de marketing". A început cu partea de PR și organizare de evenimente BTL ca apoi să se indragosteasca iremediabil de online.
Moderatori
Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24
Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu 17 ani de jurnalism – reporter de teren, editor, redactor. A prezentat 7 ani emisiunea Vocile Iașului la Digi24 Iaşi unde a intervievat politicieni, antreprenori, artiști, doctori, manageri, experți, miniștri precum și președintele României.
realizator TV, Antena Group
Oana Turcu este tanara care a crezut inca de pe bancile facultatii in antreprenoriat si in dorinta de a face bine celor din jur. La 20 de ani, a inceput o cariera frumoasa in jurnalismul TV, pe care a oprit-o pentru a intra in industria frumusetii, unde este un jucator important si acum, dupa 20 de ani, cu brandul de cosmetice naturale profesionale Ardes.