Workshop [Sales&Marketing] - Marketing digital

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#TEME ABORDATE

  • Diferențele principale între marketing digital și marketing clasic.
  • Canalele de comunicare pentru vânzări în Galaxia online.
  • Schimbă strategia | Vânzarea înseamnă rezolvarea unei nevoi
  • De ce să înțelegi mai bine intențiile și interesele cumpăratorului.
  • Specific: importanța brandului în marketingul digital.
  • Online story | Cum să construiești narativul pentru vânzarea digitală.
  • Evită greșelile | Ce au făcut alții în digital marketing și nu a mers.
  • Succes Stories | Propulsia unor afaceri prin digital marketing.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Care sunt primii pași pentru digitalizarea afacerii?
  • Cum faci profilul unui client în digital marketing?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Country Manager, Answear.ro

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC – cel mai important eveniment de e-commerce din România.

Citeste mai mult

CMO, ContentSpeed

De 18 ani Doina Vîlceanu este "om de marketing". A început cu partea de PR și organizare de evenimente BTL ca apoi să se indragosteasca iremediabil de online.

Citeste mai mult

Antreprenor online, Kooperativa 2.0

Scrie de 10 ani pe blogul sau cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat că blogger la peste 200 de campanii.

Citeste mai mult

CEO & Head of Strategy, Consultant & Trainer, Infinit Solutions Agency

Alex Cernătescu este CEO si Co-Fondator la Stefanini Infinit (Infinit Agency). Are peste 14 ani de experienta in Digital Advertising, Digital Transformation, Innovation, Software & Companii de Tehnologie si este Speaker International, Consultant si Trainer.

Citeste mai mult

General Manager, TargetWeb

Iulian are o experiență de peste 13 ani în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare, referențiere organică si marketing online. Este unul dintre cei mai vechi experți în domeniul SEO din România.

Citeste mai mult

Brand consultant and designer , Wiron

Adrian Mironescu este un designer de brand cu multe recunoașteri internaționale, cu background în informatică, curios și dedicat creării de concepte potrivite și diferențiatoare. Caută mereu să aibă o viziune de ansamblu, pune mare accent pe interdisciplinaritate și se ocupă de toate etapele proiectelor de (re)branding - de la analiză la strategie, de la nume la logo, de la implementare la managementul brandului. Doreșe să ajute la crearea și dezvoltarea unor branduri românești puternice.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu 17 ani de jurnalism – reporter de teren, editor, redactor. A prezentat 7 ani emisiunea Vocile Iașului la Digi24 Iaşi unde a intervievat politicieni, antreprenori, artiști, doctori, manageri, experți, miniștri precum și președintele României.

Citeste mai mult

realizator TV, Antena Group

Oana Turcu este tanara care a crezut inca de pe bancile facultatii in antreprenoriat si in dorinta de a face bine celor din jur. La 20 de ani, a inceput o cariera frumoasa in jurnalismul TV, pe care a oprit-o pentru a intra in industria frumusetii, unde este un jucator important si acum, dupa 20 de ani, cu brandul de cosmetice naturale profesionale Ardes.

Citeste mai mult