Workshop [Management&Strategie] - Cultura grupurilor de succes
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.
#TEME ABORDATE
Cultura grupului este una dintre cele mai puternice forte de pe pamant si este folosita de firmele de succes, de echipele care castiga campionate sau de familiile prospere. Ne dam seama imediat cand este absenta sau distructiva. Pe principiile culturii de grup se bazeaza business networkingul, fie ca-l practicam in interiorul organizatiei, fie ca ne construim o retea de conexiuni in afara companiei si are trei componente principale: construirea sigurantei, recunoasterea vulnerabilitatii si stabilirea scopului comun.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Cum se construieste cultura grupurilor de succes?
- Care sunt principiile culturii de grup de succes?
- Cum construiesti siguranta?
- Cum stabilesti scopul comun in organizatie?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Director General, Unifarm
Adrian Ionel este Directorul General al C.N. UNIFARM S.A. din noiembrie 2012, ca parte din echipa de management care a reușit să așeze o companie a statului român pe un trend ascendent după ani de stagnare a cifrei de afaceri.
Administrator public, Primaria Muncipiului Oradea
Ca formatie jurist, Dacian Palladi activeaza in afaceri din 1992. Vreme de 11 ani a desfasurat activitatea de consultanta juridica si financiar-fiscala. De mai bine de 10 ani desfasoara activitati de consultanta in managementul general al companiilor, managementul schimbarii, managementul inovatiei, marketing si psihologia consumatorilor. Persoana publica, pasionat de dezvoltare personala, de ceva vreme se exprima si in scris pe blogul sau www.dacianpalladi.com .
Partner, BDO Business Advisory
Partener BDO Romania, Dan Schipor are o experienta de peste 15 ani in management. Detinand pozitii de top atat in companii nationale cat si multinationale si avand o experienata de peste 10 ani in consultanta, el a introdus conceptul de Interim Management in Nord- Estul Romaniei. Dan este pasionat de management, teoria sistemelor si aspectele psihologice din lumea afacerilor.
Operations Lead - HR Services Business Group, Conduent
Irina Butnaru conduce businessul de servicii de HR la nivel European pentru Conduent, o companie de interactiuni digitale si ne va povesti despre transformarea digitala pe care o experimentam pe toate planurile vietii noastre.
Consultant in Dezvoltare Organizationala , Coaching Partners
Smaranda Cernescu are o experienta de 13 ani in Psihologie Organizationala si Resurse Umane, deruland proiecte ample in companii private si de stat.
Moderatori
, Make Up your business
A acumulat peste 10 ani de experienta in vanzari, avand curajul de a lucra inca din timpul facultatii. Este licentiata a Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, Univ. Al. Ioan Cuza Iasi , dar a urmat si cursurile Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, a aceleiasi Universitati.