Workshop [HR&Leadership] - Leadership in vremuri provocatoare
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.
#TEME ABORDATE
- Provocarile unui leader in mediul VUCA
- Cum conduci cand ai in echipa mai multe generatii
- Dezvoltarea rezilientei in echipa
- Femeia leader si provocarile ei
- Presiunea timpului si prioritatile in leadership
- Coordonarea activitatii echipei sub presiunea targetelor si obiectivelor provocatoare
- Empowerment si responsabilizarea echipei
- Motivarea si stimularea echipei
- Cum sa creezi o cultura de coaching
- Employee engagement
- Leadership si performanta sub-standard
- Agilitate emotionala in leadershiop
- Suprasolicitarile pentru oamenii din echipa – cum le abordam
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Managing Partner, Transearch
După o perioadă de lucru într-o poziție managerială în cadrul Henkel KGaA, una dintre multinaționalele germane cunoscute, cu sediul în Dusseldorf, i s-a oferit oportunitatea la începutul anilor ‘90 să își continue activitatea în România. A pus bazele unei filiale locale pentru o companie multinațională, ceea ce era în acea perioadă de timp o provocare extraordinară. După ce a terminat al treilea mandat ca General Manager, a decis să renunțe la cariera de expat și s-a dedicat consultanței de management, assessement și centre de dezvoltare, alături de coaching dedicat executivilor din companii.
Fondator, Academia de HR
Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.
General Manager, Pleiada Boutique Hotel
Dora Morhan ocupă funcția de Business Development Manager în cadrul Pleiada Boutique Hotel, asta în timp ce era și Coordonator Marketing în cadrul Operei Naționale Române din Iași.
Operations Lead - HR Services Business Group, Conduent
Irina Butnaru conduce businessul de servicii de HR la nivel European pentru Conduent, o companie de interactiuni digitale si ne va povesti despre transformarea digitala pe care o experimentam pe toate planurile vietii noastre.
Co-Founder / CFO, Bittnet Systems
Alături de fratele lui, Mihai, Cristian a pornit în 12 ani Bittnet - care a devenit prima companie de IT listată la bursa de valori. Bittnet a crescut accelerat timp de 10 ani - fiind premiată de Deloitte și Financial Times.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro
Office Leasing Consultant, Extind Management
De profesie economist, Dan Zaharia are peste 15 ani de experiență în management, vânzări și dezvoltare imobiliară. Trainer și speaker la diverse evenimente de afaceri sau din mediul universitar: Power L@unch, BringITOn, Startup Weekend, Romanian Outsourcing Summit & Awards, FII Practic, AIESEC – Leadership on Fire, HR Summit, Business Days. Deține firma Extind, unde se ocupă de închirierea clădirilor moderne de birouri din orașele regionale de succes (ex.: Iași, Cluj-Napoca), fiind un promotor al poziționării acestor orașe ca magnet pentru industria de IT & Outsourcing din România. De asemenea, Dan este membru fondator al filialei ROGBC Moldova în cadrul Consiliului Român al Clădirilor Verzi și site manager al Școlii Informale de IT, lansată la Iași în 2015. Din 2009 este membru fondator al Donor.ro, primul motor de căutare donatori de sânge din România.