Workshop [Management&Strategie] - Business forecasting

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.

#TEME ABORDATE

  • Capitalul si finantarea afacerilor, surse de capital, aspecte legate de actiuni.
  • Capitalul de lucru, fluxul de numerar si fonduri; venituri, venituri, cheltuieli, cheltuieli generale.
  • Planificarea si prognoza in afaceri, planul de afaceri; inceperea sau preluarea unei afaceri.
  • Bugetare si control bugetar, bugetul principal si sub-bugetele.
  • Analiza situatiilor financiare si Maturity Matching
  • Cunoasteti intrarile si iesirile din ciclul de viata al unei companii, facand legaturi intre declaratia de profit si pierdere, bilantul si rentabilitatea capitalului propriu (ROE), dar si conducatorii LOR
  • Utilizati prognozele pentru a lua decizii in timp ce luati in considerare un orizont de timp mai indelungat.
  • Asigurati-va ca puteti oferi investitorilor dvs. cat mai mult pentru investitia pe care au facut-o in afacerea dvs.
  • Go Beyond Excel: luarea deciziilor relevante pentru structura capitalului dumneavoastra
  • Intelegerea ciclului de afaceri prin evaluarea situatiilor financiare, cum ar fi situatiile financiare si bilanturile.
  • Intelegerea solvabilitatii unei companii prin maturity matchmaking assesment.
  • Identificarea matricei de drivere de valoare care poate genera valoare intr-un model de afaceri.​

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

Director General, Unifarm

Adrian Ionel este Directorul General al C.N. UNIFARM S.A. din noiembrie 2012, ca parte din echipa de management care a reușit să așeze o companie a statului român pe un trend ascendent după ani de stagnare a cifrei de afaceri.

Citeste mai mult

Country Manager, Oxette&Loisir

Alexandra este Country Manager la Oxette&Loisir

Citeste mai mult

Lector universitar, Senior trainer și consultant, Valoria Business Solutions

Sunt lector universitar, trainer și consultant. Predau din 2005 la Facultatea de Automatică și Calculatoare (Universitatea Politehnica București), iar din 2011 sunt doctor în Ingineria Sistemelor. Ca trainer, antrenez competente funtionale si le fac accesibile tuturor. Am peste 10 ani de experiență în susținerea de cursuri și programe de consultanță pentru companii naționale și multinaționale B2B și B2C. Rolul meu este acela de a ajuta clientii sa integreze solutiile tehnologice in activitatea lor de zi cu zi, pentru a-si creste productivitatea. Abordez cursurile din perspectivă funcțională și mă bazez pe interactivitate și învățare experiențială.

Citeste mai mult
Moderatori

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult