Workshop [Management&Strategie] - Managementul cu succes al resurselor, activitatilor si partenerilor cheie

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.

#TEME ABORDATE

  • Planificarea si prognoza in afaceri
  • Bugetare si control bugetar, bugetul principal si sub-bugetele.
  • Gestionarea personalului: recrutare, selecție, inducere, instruire, control, remunerare.
  • Cercetarea pietei, factori sociali, politici, legali si economici; analiza concurentei.
  • Factori macro, factori de comunicare si culturali
  • Rute spre piata; marketing direct si indirect: case de tranzacționare, agenti, societati mixte, parteneri, fuziuni si achizitii.
  • Finantarea afacerilor; costuri fixe si variabile, economii de scara, bugete, analize de rentabilitate, contabilitate și verificări financiare si rapoarte.
    Costuri de export, preturi si vanzari globale, incoterms.
  • Tehnici și importanța prognozării vanzarilor.
    Planificarea, bugetarea, controlul bugetar în vânzări și marketing, diferențele și implicațiile acestora.
  • Prognoza vanzarilor si planificarea in legatura cu ciclul de viata al produsului (PLC).

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Cum putem gestiona mai bine resursele companiei?
  • Cat de importanta este alocarea corecta a resurselor?
  • Ce costuri pot eficientiza prin folosirea corecta a resurselor?
  • Cum pot dezvolta parteneriate cheie pentru companie si cum le pot pastra?

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Lista speakeri

General Manager;Consultant in managementul afacerilor, CBC Romania

Petre Nicolae are o expertiza de peste 20 ani in conducerea afacerilor de anvergura, ocupand pe rand, functii de executive management la trei dintre cele mai mari companii nationale si mutinationale din Romania: Coca Cola, Interbrands si European Drinks, la ultima ocupand functia de General Manager.

Citeste mai mult

Psychologist, Senior Trainer and Consultant , Sfera Business

Florin are o experienta de peste 15 ani ca psiholog organizational, atat din postura de component al echipelor de Resurse Umane din diverse companii (ultima, si cea mai consistenta, de aproape 6 ani in Telekom Romania), cat si de pe pozitia de consultant extern pentru recrutare de talente, diagnoza si dezvoltare organizationala.

Citeste mai mult

CEO&Cofounder, Instant Factoring

Elisa Rusu este CEO&Cofounder la INSTANT FACTORING. Cu o experiență

Citeste mai mult

Coordinator Management Consulting Practice, Noerr Finance & Tax

Irina Şerşun-Gürtler are peste 12 ani experiență si coordonează activitățile de management consulting ale sediului din București. Deține vaste cunoștințe legate de procesele de transformare și îndrumare a departamentelor cu sume considerabile alocate bugetului. Expertiza ei constă și în coordonarea și implementarea eficientizării costurilor și optimizarea programelor, cat și în gestionarea activelor și operațiuni.

Citeste mai mult
Moderatori

PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking

După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.

Citeste mai mult