Sesiune speciala [Antreprenoriat] - Clientii si propunerea de valoare

#FORMAT

Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.

#TOPICURI

Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.

#AUDIENTA target

Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care iau in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.

#TEME ABORDATE 

Clientii reprezinta inima oricarui model de afaceri. Fara clienti (profitabili), nu exista vreo companie care sa supravietuiasca mult timp. Pentru a-i servi cat mai bine pe clienti, o companie (organizatie) ar putea sa-i grupeze in segmente distincte cu nevoi comune, comportamente comune si alte atribute. O organizatie trebuie sa ia o decizie constienta in privinta segmentelor pe care vrea sa le deserveasca si a celor pe care vrea sa le ignore. Odata ce aceasta decizie este luata, un model de afaceri poate fi atent proiectat pe baza unei intelegeri profunde a nevoilor specifice ale clientilor.

Grupurile de clienti reprezinta segmente distincte daca:

  • nevoile lor necesita si justifica existenta unei oferte distincte
  • sunt abordate prin canale de distributie diferite
  • necesita tipuri diferite de relatii
  • au profitabilitati semnificative diferite
  • sunt dispuse sa plateasca pentru aspecte diferite ale ofertei

Propunerea de valoare este motivul pentru care clientii aleg o companie in locul alteia. Aceasta rezolva problema unui client sau ii satisface o nevoie. Fiecare propunere de valoare consta intr-un set de produse si/sau servicii care deservesc cerintele unui anumit segment de clienti. In acest sens, propunerea de valoare este o agregare sau un pachet de beneficii pe care o companie le ofera clientilor.

Unele propuneri de valoare pot fi inovatoare si reprezinta o oferta noua si disruptiva. Altele pot fi similare ofertelor existente pe piata, dar au caracteristici si atribute aditionale.

O propunere de valoare creeaza valoare pentru un segment de clienti printr-un mix distinct de elemente care deservesc nevoile acestui segment. Valorile pot fi cantitative (pret, viteza de oferire a serviciului, etc.) sau calitative (design, experienta clientului etc.).

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

  • Pentru cine cream valoare?
  • Care sunt cei mai importanti clienti ai nostri?
  • Ne vom concentra pe piata de masa sau mai degraba pe piata de nisa?
  • Ce inseamna segmentarea si diversificarea clientilor?
  • Ce sunt pietele cu fatete multiple?
  • Ce valoare oferim clientului?
  • Ce probleme il ajutam pe client sa isi rezolve?
  • Ce nevoi ale clientului satisfacem?
  • Ce pachete de produse si servicii oferim fiecarui segment de clienti?

​# RESURSE

  • Prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
  • O lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
  • O serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
  • Acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Lista speakeri

CEO și Co-fondator, SilkWEB

Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.

Citeste mai mult

Managing Director, Pernod Ricard

Tudor Furir conduce compania Pernod Ricard din anul 2006 dupa ce si-a inceput cariera ca agent de vanzari pentru compania Coca Cola in anul 1994. In anul 1996, Tudor Furir, a fost promovat ca director de vanazari pentru Coca Cola Rusia timp de 2 ani. A revenit in Romania, la firma Mars ca director de vanzari pe Romania, unde a lucrat timp de patru ani. Tudor Furir a mai fost director general in Romania la compania Allied Domecq, inainte de a fi ales la conducerea companiei Pernod Ricard. Tudor Furir a absolvit Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca si un MBA luat la The Open University din Marea Britanie.

Citeste mai mult

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela Muresan are 17 ani experienta in marketing, timp in care a lucrat in mai multe companii mari din retail, electronice si media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atat pe piata locala – Media Galaxy si IKEA, dar si pe alte piete – IKEA in Croatia.

Citeste mai mult

Country Manager, Oxette&Loisir

Alexandra este Country Manager la Oxette&Loisir

Citeste mai mult

BizIQ, Founder

Timp de 20 de ani a fost manager în corporaţii româneşti şi internaţionale, iar în 2012 a luat decizia să se dedice exclusiv educaţiei nonformale. Consideră că misiunea sa este aceea de a contribui la creşterea unei comunităţi de lideri în România.

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, Bizz Club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României. Astăzi Călin coordonează cea mai cunoscută organizație de Business Networking din România - bizz.club și este fondator a mai multor startup-uri cu influență în sfera educațională:SELLification - The PROFESSIONAL's Selling Game,

Citeste mai mult