Business Days Junior Edition

Business Days Junior Edition este un concurs de discurs pe teme de business adresat copiilor de gimnaziu și tinerilor de liceu, inițiat de Business Days și Școala de Expresivitate a Vorbirii,  în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București

Provocarea constă în a stârni o generație crescută în valorile lumii virtuale să înțeleagă și să preia inițiativa de a da direcție lumii reale.

Le propunem să pună ca miză pentru acest concurs atâta inițiativă, sinceritate, creativitate, curaj, efort și entuziasm simt și vor ei să împartă cu noi. Și credeți-ne că vor! Le propunem să ne spună cum percep ei realitatea românească și universală din perspective ce pot părea străine și departe de înțelegerea lor.

Temele propuse pentru acest eveniment vor fi de actualitate și perspectivă în lumea afacerilor. Această viziune proaspătă, sinceră și, poate competentă, spre mirarea noastră, despre cum arată și cum va arăta motorul economic românesc și mondial, va fi ca o gură de aer curat pentru noi, cei care avem atâta nevoie de puțină inspirație și optimism.

Prin ce e diferit proiectul nostru de celelalte concursuri de public speaking? Face mai bună viața cuiva?

Acest proiect își propune, pe măsura puterilor, să dea atitudine tinerilor în ceea ce privește inițiativa de business și managementul, să le dea curaj să creeze și să impună un mediu cu reguli sănătoase economice, sociale, personale.

Pentru acest scop utopic (ar spune unii) copiii, tinerii trebuie învățați să comunice clar, coerent, credibil, plăcut și energic ceea ce gândesc și simt. Așa gândeam și simțeam și noi. Am fost la fel de inteligenți, entuziaști și sinceri ca acești tineri. Poate că viața noastră a tuturor ar fi fost un pic mai bună acum, dacă am fi avut oportunitatea de a ne spune cu tărie și curaj ideile în aplauzele unei elite din zona de business, așa cum vor găsi copiii noștri la Business Days Junior Edition.

Acești tineri sunt ca noi, atunci când aveam mai multă nevoie să înțelegem regulile și realitățile lumii în care intram. Avem nevoie ca ei să aducă normalitate și prosperitate lăsându-le la rândul nostru, pe cât se mai poate, spiritul, inteligența și încrederea în ei neatinse de îndoiala, pasivitatea, imoralitatea și depresia ce bântuie societatea contemporană.

Dragi prieteni, avem puterea și, fără îndoială, și voința de a-i sprijini pe acești tineri să devină modele pentru generația lor. E timpul să dăm, fără să privim cu frustrare în urmă, ceea ce noi nu am primit: aplauze și susținere

Și pentru a răspunde la întrebările de mai sus, credem că orice proiect ce pune tinerii să se exprime e genial. Și al nostru.

Cui face viața mai bună? A noastră. 

Sunteți alături de noi?

Desfășurare

Înscrierile in competitia Business Days Junior Edition se desfășoară în perioada 12 septembrie - 9 octombrie

Participanții se pot înscrie printr-un scurt clip video, de maxim 30 de secunde, postat pe pagina de Facebook a proiectului Business Days Junior Edition (click aici), în care să ne spună, cât mai expresiv, cine sunt, de unde sunt și de ce vor să participe la Business Days Junior Edition. Toți cei aleși vor participa la etapa preliminară, la care vor fi selecționați cei 6 de tineri care vor avea șansa să își prezinte discursul în fața invitaților (peste 1.500) de la CEE Entrepreneurship Summit 2016 si in fata urmaritorilor online (peste 15.000) a transmisiunilor live oferite de Business Days TV.

Discursul, atât pentru etapa preliminară, cât și pentru finală, trebuie să încadreze în maxim 10 minute. (depășirile sunt penalizate). 
Temele discursului sunt cele de mai jos, iar participanții își vor putea alege una dintre ele:

  1. Pasiune si profesionalism
  2. Determinare si performanta
  3. Progres si prosperitate
  4. Comunicare si persuasiune
  5. Echilibru si fericire
  6. Leadership si conexiuni

Finaliștii vor fi anunțați la sfârșitul etapei preliminare pe pagina de facebook al evenimentului Business Days Junior Edition. Fiecarui finalist i se va aloca una din temele de mai sus si va avea posibilitatea ca in cadrul sesiunilor speciale de dezvoltare personala din cadrul evenimentului international CEE Entrepreneurship Summit 2016 din cadrul Hotelului Pullman din Bucuresti sa sustina o prezentare de 10 minute pe tema alocata. Evaluarea finala va fi facuta de catre audienta din sala si cea din mediul online pe o scara de la 1 la 10 prin diverse mijloace electronice (cei din sala) si online (cei care urmaresc transmisiunea live).

Calendarul concursului

  • 12 septembrie 9 octombrie - Înscriere 
  • 10 octombrie - Anunțare participanți selectați pentru etapa preliminară 
  • 11 octombrie - Etapă preliminară    
  • 12 octombrie - Anunțare cei 6 finaliști 
  • 12 octombrie - 18 octombrie - Pregatire si ghidare a finalistilor de catre Alexandru Agarici 
  • 18 octombrie - Posibilitatea de a face o proba finala pe scena pe care se va desfasura evenimentul 
  • 19-20 octombrie - Finala consursului Business Days Junior Edition  
  • 20 octombrie - Premiere finalisti 

 

Criterii de evaluare a clipurilor de înscriere

Se vor puncta: 

  • claritatea,
  • coerența,
  • atingerea punctelor menționate mai sus: cine sunt, de unde sunt, de ce vreau sa particip.

Nu există un număr maxim de participanți pentru etapa preliminară.

 

Criterii de jurizare in etapa preliminara

1. Impact și stil                                                      20 de puncte

Se vor puncta impresia generală a participantului și impactul pe care îl are asupra publicului în scenă: energie, impact vizual, salut, voce, impresia de stăpân pe sine.

2. Exprimare şi prezentare                                25 de puncte

Se va puncta exprimarea clară, coerentă, concisă, plăcută,  plăcerea de a comunica, cât și  prezentarea: introducere, cuprins: argumente, fir logic, concluzie.  Se va puncta originalitatea.

3. Nonverbal                                                          15 de puncte

Se vor puncta postura corpului, folosirea și justețea gesturilor, a mimicii.

4. Interacțiunea și relația cu publicul              25 puncte

Se vor puncta interacțiunile utile cu publicul, cât și modalitatea de a ține publicul atent pe toată durata discursului, și de a primi feedback-ul meritat atât în timpul prezentării, cât și la final.

5. Organicitate                                                      15 de puncte

Se va puncta modul în care gesturile, mișcările, prezentarea în sine, vocea, relația cu publicul se îmbină natural, organic.

 

Criterii de votare in etapa finala din partea publicului din sala evenimentului CEE Entrepreneurship Summit 2016

Cei 6 finalisti vor fi alocati fiecare in cate o sesiune speciala, in conformitate cu temele alocate la finalul etapei preliminatorii si vor sustine cate o prezentare in fata audientei din sala si a celor care urmaresc transmisiunea live. Atat publicul din sala cat si cel online va putea vota prestatia finalistului dupa doua criterii:

  1. tehnica de prezentare
  2. impactul generat de mesaj asupra audientei

Votarea se face pe o scala de la 1 la 10, unde 1 este cea mai mica nota si 10 este cea mai mare nota.

Toti acei finalisti care vor avea o medie a voturilor de peste 8 vor fi premiati cu urmatoarele:

  1. o zi de "shadowing" cu un top manager sau antreprenor de succes (lista celor 6 oamenilor de afaceri dispusi pentru "shadowing" va fi disponibila cu 7 zile inainte de finala)
  2. un set de 4 reviste Business Days Magazine
  3. un set de 4 DVD-uri din colectia Business Days TV (despre comunicare, vorbirea in public, persuasiune, story-telling)
  4. un set de 4 carti din colectiile editurii Publica
  5. acces pentru un an de zile la continutul PREMIUM de pe Business Days TV
  6. acces PREMIUM pentru finalist si ambii parinti la orice eveniment Business Days in anul 2017
  7. 5 sedinte de training si coaching cu Alexandru Agarici despre Arta vorbirii in public

Primii 3 clasati vor fi premiati de catre sponsorii editiei cu o serie de cadouri speciale, care vor fi facute publice cu cateva zile inainte de finala.

 

Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa-l contactati pe managerul de proiect:


Alexandru Agarici este actor, tata si coach de expresivitate a vorbirii. Metoda cursurilor de expresivitate verbala este o metoda de lucru complexa si unitara, conceputa in mai bine de 20 de ani de activitate pedagogica in studiul de voce, dictie, respiratie, studiu de paraverbal-nonverbal si media training cu peste 200 de cursanti.

Telefon : +40-723-096.742
Email : alexandruagarici@gmail.com

 

Vezi mai multe articole din categoria: Business Days Junior Edition
Articolul anterior
Articolul urmator