- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Beneficii participanti
Workshop [Management&Strategie] 1 - How to grow the employer brand in the digital age
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in management si strategie de business, managerilor de departamente, top managerilor din organizatie, profesionistilor care au oameni in subordine, tuturor managerilor implicati in organizarea proceselor de business, in planificare strategica, in management operational si celor care vor sa-si dezvolte aceste abilitati.
#TEME ABORDATE
- Succes versus criza in cadrul platformei de brand de angajator.
- Mecanisme de comunicare si promovare in era digitala pentru brandul de angajator
- Oferta de Valoare in comunicarea Brandului de Angajator.
- Pana la a ajunge sa comunicam catre grupurile tinta, trebuie sa definim foarte clar ce avem de oferit si in ce masura oferta companiei este specifica si distincta de a concurentei
- Despre Oferta de Valoare in comunicarea Brandului de Angajator
- Legatura dintre brandul comercial si brandul de angajator
- Canalele digitale favorizeaza circulatia informatiei cu lejeriate
- Angajatii sunt principali ambasadori de brand
- Constructia unui brand puternic incepe din interior
- Cele 2 branduri se suprapun si pot crea loialitate si “retentie” in ambele categorii de publicuri, externe si interne.
- Tactici de comunicare digitala pentru constructia si dezvoltarea brandului de angajator
- Ce este si cum se formeaza brandul de angajator
- Care sunt beneficiile brandului de angajator pentru business
- Cand este nevoie de brandul de angajator
- Era digitala si beneficiile pentru brandul de angajator
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Fondator, Academia de HR
Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.
Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Moderatori
PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking
După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.
, Make Up your business
A acumulat peste 10 ani de experienta in vanzari, avand curajul de a lucra inca din timpul facultatii. Este licentiata a Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, Univ. Al. Ioan Cuza Iasi , dar a urmat si cursurile Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, a aceleiasi Universitati.