Masterclass [Business development] 2 - Winning Marketing Strategies in Digital Era

#FORMAT

Masterclass-urile sunt sesiuni avansate care se axeaza pe transferul de cunostinte prin prezentari interactive. La o sesiune de masterclass participa 1 pana la 3 speakeri care sunt experti, practicieni cu multi ani de experienta in domeniul pe care este axata sesiunea. Sesiunile sunt axate pe dezvoltarea afacerii, centrate pe dezvoltarea pornind din interiorul organizatiei sau centrate pe dezvoltarea business-ului in exterior, fie accesand piete noi, fie prin diversificare sau printr-o abordare strategica diferita.

#AUDIENTA target

Se adreseaza in exclusivitate antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, top managerilor din companiile stabile si dezvoltate care au rol de factor de decizie in aceste organizatii, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat si au o reputatie buna pe piata. Nivelul de transfer al cunostintelor este avansat. 

#TEME ABORDATE

#TEME ABORDATE

  • Cum alegi unde și cum să concurezi
  • Importanța strategică a branding-ului, direcționarea și poziționarea
  • Economia comportamentală, psihologia consumatorilor și principiile-cheie ale procesului decizional ale consumatorului și managerului
  • Rolul noilor mijloace media, inclusiv riscurile și oportunitățile
  • Metodologia de analiză a identității dvs. de brand și evaluarea consecvenței acesteia
  • Rolul cercetării de piață în dezvoltarea strategiilor
  • Importanța gestionării liniei de produse și a canalului de vânzări pentru a se adapta nevoilor locale
  • Alocarea resurselor către diferite elemente ale mixului de marketing​

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*

  • Cum îmi pot dezvolta strategia de brand?
  • Cum pot aplica mai bine această strategie?
  • Cum aleg și decid pașii referitori la viitorul mărcii?
  • Cum implementez acești pași?
  • Ce tool-uri pot folosi pentru poziționare?
  • Cum măsor feedback-ul, pentru a fi pe drumul cel bun?

​# RESURSE

Toti participantii la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Founder, Brand Architects

Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, în roluri de Brand Manager și Director de Marketing.

Citeste mai mult
Moderatori

Realizator emisiuni Radio-Tv, Trainer Public Speaking,

In prezent este trainer ANC specializat pe tehnica livrarii mesajului in discurs. De doi ani si jumatate formeaza public-speakeri, traineri, precum si persoane care sunt constiente de faptul ca nu pot transmite cunostinte si informatii daca nu stapanesc arta oratoriei, dictia si tehnicile de gestionare a emotiilor. De asemenea, este trainer certificat Persolog dupa modelul DISC, voice over la BTI, speaker si moderator permanent la Business Days de peste 3 ani.

Citeste mai mult