Alege calea PLUS la evenimentele Business Days!
Încă de la primele ediţii Business Days am fost preocupaţi de a găsi o armonie între trei nevoie evidente ce reieşeau din discuţiile pe care le aveam cu diverşi oameni de afaceri: nevoia de inspiraţie, nevoie de dezvoltare profesională, de a găsi soluţii la provocări şi răspunsuri la diverse întrebări, de a înţelege mai bine mecanismele care guvernează mediul de business şi nu în ultimul rând nevoia reală de dezvoltare a afacerilor, prin găsirea unor conexiuni care să conduca către noi clienţi, noi parteneri sau colaboratori.
Din 2012 am început să efectuăm cercetari de piaţă şi o serie de interviuri înainte de fiecare eveniment pentru a identifica cat mai exact care sunt nevoile, care sunt problemele şi provocările cu care se confruntă mediul de afaceri, fie că vorbim de antreprenori, de manageri, de profesionişti sau de tineri aflaţi la începutul carierei. Am investit în această direcţie pentru că ne doream ca manifestarile pe care le creionam în structura evenimentelor Business Days să răspundă la cât mai multe din aceste întrebări şi că intervalul între orele 14:30 şi 18:10 să fie definit ca cel mai puternic catalizator de învăţare bazat pe schimb de experienţă din România.
Succesul din ce în ce mai mare al evenimentelor Business Days ne dovedeşte că a meritat fiecare picătură de efort depus în această direcţie, pentru ca majoritatea participanţilor la evenimentele Business Days, apreciază această latura a evenimentelor pe locul doi ca şi calitate, impact şi relevanţă după calitatea speakerilor.
- Laszlo Pacso, fondator şi coordonator al proiectelor Business Days
Pe scurt, din experienţa noastră de până acum, putem afirma fără şanse de a greşi, că suntem singurul eveniment la care temele manifestărilor sunt alese pe baza unei cercetări de piaţă şi a unor interviuri cu oameni de afaceri, în fiecare regiune, înainte de fiecare eveniment.
Rezultatele cercetărilor sunt interesante şi le vom grupa pe toate într-un material pe care îl vom face public anul viitor, unde veţi putea vedea o radiografie a antreprenoriatului din România, analizată pe regiune, atât din punct de vedere al mediului cât şi al nevoilor, provocărilor şi al comportamentului oamenilor de afaceri.
Revenim la beneficiile principale ale tichetului de acces de tipul PLUS la evenimentele Business Days. Faţă de tichetul BASIC, aceste tichete oferă acces la 20 de manifestări centrate pe dezvoltarea profesională în special prin schimb de experienţă şi interactivitate, manifestări axate foarte mult pe componenţa practică şi pe a găsi răspunsuri la principalele provocări ale oamenilor de afaceri din regiunea în care se va desfăşura evenimentul.
Aceste manifestări sunt împărţite în 4 mari categorii:
- (C) Comunicare, marketing, branding, pozitionare pe piaţă:
PR si comunicare in vremurile actuale (10 decembrie 2014, ora 14:30)
- Branding si pozitionare pe piata (10 decembrie 2014, ora 16:30)
- Tactici de promovare folosind canalele social-media (10 decembrie 2014, ora 14:30)
- Online si mobile marketing (10 decembrie 2014, ora 16:30)
- Cum faci site-ul tau sa vanda? (11 decembrie 2014, ora 14:30)
- Managementul eficient al conversiilor (11 decembrie 2014, ora 16:30)
- (V) Vânzări, negocieri, relaţii cu clienţii, abilitatea de a construi relaţii de afaceri durabile
Vanzarea prin telefon (10 decembrie 2014, ora 14:30)
- Arta negocierilor in afaceri (10 decembrie 2014, ora 16:30)
- Excelenta in relatii cu clientii (10 decembrie 2014, ora 14:30)
- Cum sa vinzi cu succes catre clienti business? (11 decembrie 2014, ora 14:30)
- De la business networking la parteneriate durabile (11 decembrie 2014, ora 16:30)
- (M) Management, Leadership, Motivare, Implicare, Eficienţă, Productivitate, Gestionarea riscurilor
Leadership (10 decembrie 2014, ora 14:30)
- Motivarea si cresterea implicarii echipei (11 decembrie 2014, ora 14:30)
- Stimularea pasiunii, a creativitatii si a inovatiei in companie (11 decembrie 2014, ora 14:30)
- Metode moderne de management de proiect si folosirea lor eficienta in afaceri (11 decembrie 2014, ora 16:30)
- Cultura organizationala si brandul de angajator (11 decembrie 2014, ora 16:30)
- (A) Antreprenoriat, strategie, decizii, atragerea surselor de finanţare
Antreprenori vs Finantatori (10 decembrie 2014, ora 14.30)
- Folosirea eficienta a fondurilor nerambursabile pentru finantarea proiectelor antreprenoriale (10 decembrie 2014, ora 16:30)
- Arta de a rezista pe piata (11 decembrie 2014, ora 14:30)
- Strategii de crestere a afacerii (11 decembrie 2014, ora 16:30)
La aceste manifestari vei găsi răspunsuri la cele mai fierbinţi întrebări pe care majoritatea celor intervievaţi le-au specificat în topul întrebărilor care îi frământă:
Cum pot creşte vânzările?
- Cum poţi atrage resursele financiare potrivite pentru finanţarea dezvoltării?
- Cum poţi folosi în mod eficient canalele online, mobile şi social media pentru succesul afacerii tale?
- Cum pot creşte numărul de clienţi?
- Cum poţi comunica în mod eficient?
Cum poţi atrage în echipa cei mai potriviţi şi cei mai talentaţi oameni?
- Cum poţi creşte implicarea şi angajamentul echipei?
- Cum pot îmbunătăţii experienţa interacţiunii cu clienţii?
- Cum poţi supravieţui pe pieţe dominate de corporaţii multinaţionale?
- Cum poţi lua rapid cele mai bune decizii în momente critice?
- Cum poţi seta parteneriate strategice?
Cum poţi stimula pasiunea pentru lucrul bine făcut, creativitatea şi inovatia în organizaţia ta?
- Cum poţi realiza un echilibru între viaţa personală şi profesională?
- Cum pot loializa clienţii existenţi?
- Cum îţi poţi dezvolta abilităţile de a dezvolta relaţii de afaceri productive?
- Cum poţi gestiona în mod eficient resursele pentru a creşte productivitatea şi profitabilitatea investiţiilor?
Cum poţi accesa pietţele globale?
- Cum îţi poţi dezvolta abilitatile de leader şi capacitatea de a dezvolta o cultură organizaţională puternică?
- Cum poţi asigura o creştere sustenabilă şi constantă pentru afacerea ta?
- Cum îţi poţi continua dezvoltarea personală şi profesională în direcţia dorită?
La aceste manifestări, sunt invitaţi să prezinte specialişti, experţi, practicieni şi traineri special aleşi pentru a oferii pe lângă competenţa soluţiilor şi a răspunsurilor la întrebări şi diversitatea necesară pentru a acoperii diverse domenii şi abordări diferite. Practic sunt sanşe foarte mari ca întrebările tale, problemele care te confrunţi să găsească o soluţie sau măcar un sfat de rezolvare.
Peste 100 de speakeri şi 20 de moderatori sunt prezenţi doar pentru a te ajuta să fi mai bun în ceea ce faci, să găseşti răspunsuri la întrebările tale sau soluţii la provocarile pe care le ai, în acelaşi timp poţi să te inspiri de la alţii, să înveţi din studii de caz sau exemple de bună practică şi să găseşti noi modalităţi de a face lucrurile mai eficient sau mai bine ca înainte...
O reală infuzie de experienţă, idei, soluţii pentru doar +45 de euro faţă de tichetul BASIC, în condiţiile în care doar un expert din cei 100 are ora de consultanţă de peste 200 de euro, unii chiar peste 500 euro şi ai ocazia să te întâlneşti, să interactionezi şi să discuţi la concret despre problemele, nevoile şi provocările tale, nu cu unul, ci cu aproape 100.
Încearcă cu minim de risc participarea la București Business Days 2014, între 10 și 11 decembrie, la Hotel Caro. Vino și fii parte din cel mai apreciat eveniment de business din țara noastră, trăiește pe propria piele efectul puternic transformațional al regalului de business din România.
Din 2012 am început să efectuăm cercetari de piaţă şi o serie de interviuri înainte de fiecare eveniment pentru a identifica cat mai exact care sunt nevoile, care sunt problemele şi provocările cu care se confruntă mediul de afaceri, fie că vorbim de antreprenori, de manageri, de profesionişti sau de tineri aflaţi la începutul carierei. Am investit în această direcţie pentru că ne doream ca manifestarile pe care le creionam în structura evenimentelor Business Days să răspundă la cât mai multe din aceste întrebări şi că intervalul între orele 14:30 şi 18:10 să fie definit ca cel mai puternic catalizator de învăţare bazat pe schimb de experienţă din România.