Soluții pentru antreprenori pentru eficientizarea cheltuielilor și retenția angajaților

    Soluții pentru antreprenori pentru eficientizarea cheltuielilor și retenția angajaților

     

    În această perioadă tulbure, în care antreprenorii luptă pe de o parte pentru a-și păstra angajații, pe de altă parte pentru a păstra echilibrul în fața lipsei de predictibilitate economică, Business Days vine în întâmpinarea micilor companii cu câteva soluții digitale care să îi ajute în dezvoltare.

    Echipa Business Days urmărește constant soluțiile care vin în sprijinul antreprenorilor, pentru a putea oferi informații relevante și soluții pentru cei care au nevoie. Am identificat astfel câteva soluții digitale pentru eficientizarea cheltuielilor companiilor, dar și pentru fidelizarea angajaților, într-o perioadă în care criza din piața muncii afectează mai ales micile companii.

     

     

    Cum îți poți optimiza cheltuielile de afaceri în cadrul companiei

    Afla mai multe!

     

    Unul dintre cele mai des abordate subiecte în cadrul evenimentelor Business Days a fost legat de ce înseamnă pentru o companie să devină SMART, cum poate ajuta tehnologia în dezvoltarea acesteia. Într-o perioadă în care multe dintre companiile lumii se gândesc să devină globale, companiile din România continuă să lupte cu multitudinea de documente care trebuie completate pentru a justifica banii cheltuiți în cadrul companiei și cu provocările legate de optimizarea cheltuielilor. Tehnologia poate ajuta în acest sens, diferite companii gândind deja soluții digitale pentru a veni în sprijinul antreprenorilor și firmelor care vor să își eficientizeze activitatea. Este și cazul platformei Spendeo, o soluție pentru optimizarea cheltuielilor.

    Citește mai mult!

     

    Cum poți crește retenția angajaților cu ajutorul tichetelor de masă

    Cum poți crește retenția angajaților cu ajutorul tichetelor de masă

     

    Beneficiile extrasalariale sunt pentru mulți anagajați din România criteriu de alegere a unei companii – aproximativ trei sferturi dintre ei aleg un angajator care oferă astfel de beneficii în detrimentul unuia care nu oferă astfel de beneficii.

    Pachetele de beneficii extrasalariale au câștigat teren în ultimii zece ani în rândul companiilor, acestea înțelegând necesitatea acordării acestor avantaje non-salariale pentru a atrage și păstra angajații de valoare. Un studiu realizat de GfK a arătat că tichetele valorice reprezintă un instrument de motivare cu popularitate ridicată în rândul angajaților și angajatorilor, tichetele de masă fiind cele mai cunoscute, cele mai apreciate și cele mai dorite de către salariați.

    Vrei să încerci gratuit tichetele de masă până la sfârșitul anului? Înscrie-te și vei primi o ofertă personalizată!

     

    Citește mai mult!

     

    Cum poți crește motivația angajaților cu ajutorul tichetelor cadou

    Cum poți crește motivația angajaților cu ajutorul tichetelor cadou

     

    Cardurile cadou sunt nu doar un alt mod de a motiva angajații, ci și o modalitate de a crea impact economic pozitiv în societate. Fie că sunt oferite cu ocazia sărbătorilor (Crăciun, Paști), la aniversarea angajaților sau ca recompensă pentru îndeplinirea unor obiective interne, cardurile cadou și-au făcut loc pe lista de beneficii extrasalariale oferite de companii.

    Potrivit unui studiu efectuat în 2017 citat de Mediafax, peste 70% din companiile din România care acordă beneficii extrasalariale în perioada sărbătorilor aleg să ofere tichete sau carduri cadou. Un alt studiu publicat la începutul lui 2018 arăta  că trei din cinci companii care acordă beneficii extrasalariale vor oferi în acest an tichete şi carduri cadou angajaţilor de Sărbători.

    Vrei să încerci gratuit tichetele cadou până la sfârșitul anului? Înscrie-te și vei primi o ofertă personalizată!

    Citește mai mult!