Ce aducem nou in anul 2018 la evenimentele si pe platforma Business Days?


    In anul 2018 la evenimentele si pe platforma Business Days ne vom focusa sa cream continut de valoare, util, relevant si actual, foarte bine adaptat la nevoile, asteptarile si provocarile cu care se confrunta managerii si antreprenorii din Romania.

    Pragmatismul si utilitatea practica vor fi valori principale pentru toate sesiunile din cadrul unui eveniment cat si pentru fiecare categorie si subcategorie de continut pe care il vom genera pe platforma Business Days si Business Days TV. In primul rand vom standardiza aceste categorii si subcategorii in asa fel incat indiferent pe ce canal sau componenta a platformei esti sa poti usor identifica si cauta continutul relevant pentru tine.

    Speakerii, moderatorii si organizatorii vor fi centrati pe interactivitate si pe livrarea de continut util, relevant, adaptat nevoilor si asteptarilor, vor oferii referinte si recomandari pentru cei care vor sa-si dezvolte abilitatile despre care au vorbit in cadrul sesiunii si vor oferii o sinteza a principalelor idei transmise in timpul interventiei.

    La toate sesiunile axate pe dezvoltare profesionala speakerii vor oferii tool-uri, mecanisme, sisteme si vor recomanda aplicatii care ii pot ajuta pe cei prezenti inca din a doua zi de dupa eveniment in activitatea pe care o desfasoara.

    Astfel participarea la un eveniment Business Days va fi o experienta relevatoare si puternica pe plan profesional si personal si extrem de prolifica pe partea de generarea de oportunitati pentru ca in cadrul programului unui eveniment sunt aproape 6 ore dedicate socializarii si business-networkingului prin cele doua momente speciale de cate 2 ore de la inceputul si finalul zilei si prin cele 4 pauze care insumeaza impreuna aproape 2 ore.

    Vom crea comisii de specialisti si experti, pe fiecare categorie, care vor recomanda temele sesiunilor si subiectele care vor fi abordate in cadrul acestor sesiuni, in acord cu rezultatele cercetarii pe care o facem in fiecare oras si regiune unde vom avea evenimente in anul 2018. Comisiile vor valida si vor face recomandari de speakeri pe fiecare categorie de teme in asa fel incat la evenimentele Business Days sa avem cei mai buni speakeri posibili ai momentului, experti cu multi ani de experienta in ariile lor de competenta si care sunt dornici sa ajute la dezvoltarea profesionala, cresterea competentelor si dezvoltarea afacerilor oamenilor de business prezenti la evenimentele Business Days.


    Structura programului unei zile la un eveniment Business Days sau Business Focus in anul 2018:


    Fiecare eveniment Business Days va avea intr-una din zile:

    • 2 conferinte axate pe trenduri, tendinte si modul in care acestea vor remodela economia si societatea, respectiv idei de afaceri, modele de business de succes, oportunitati de care merita sa profitam in contextul economic, social al regiunii si tarii in care ne desfasuram activitatea
    • 3 sesiuni speciale axate pe dezvoltarea abilitatilor de antreprenoriat
    • 3 workshopuri pe teme de sales&marketing
    • 3 workshopuri pe teme de HR&leadership
    • 3 workshopuiri pe teme de management&strategie
    • 3 masterclass-uri pe teme de business development
    • 6-8 ateliere de dezvoltare personala
    • 1 sesiune formala de business networking la inceputul zilei
    • 1 sesiune informala de business networking la finalul zilei

     

     

     
     

    Conferintele Business Days

    Structura si mod de desfasurare

    • 7 prezentari de 12 minute in fata intregii audiente a unui eveniment
    • temele conferintelor sunt axate pe trenduri, tendinte, impactul pe care le au acestea in mediul de business, modul in care aceste valuri de schimbare vor remodela economia si societatea, oportunitati, idei de afaceri, inovatie, tehnologie, digitalizare, modele de business de succes, cum poti avea succes in regiunea in care iti desfasori activitatea si cum sa faci fata la provocarile interne si externe care iti afecteaza sansa de a avea succes
    • fiecare speaker care va vorbi pe scena, va vea un suport de prezentare, care va contine si o sinteza a principalelor idei pe care le-a transmis pe durata interventiei si va oferii o lista de referinte si recomandari pentru cei care vor sa afle mai mult despre subiectul abordat

    Cine poate fi speaker la conferintele Business Days?

    • antreprenori de succes, startup-uri de succes
    • top manageri de succes in companii cu impact in economia regionala, nationala si globala
    • experti cu peste 15 ani de experienta in aria de competenta si cu abilitatea de a intelege si interpreta trenduri si tendinte
    • experienta relevanta in vorbitul in public

     

     

     

    Workshopurile Business Days

    Structura si mod de desfasurare

    • workshopurile sunt sesiuni interactive axate principal pe dezvoltarea abilitatilor profesionale pe urmatoarele arii principale:
    1. marketing&sales
    2. hr&leadership
    3. management&strategie
    • workshopurile se pot desfasura in doua moduri:
      1. sesiuni de microprezentari de 15 minute sustinute de maxim 3 speakeri, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, schimb de experienta (aproximativ 45-60 de minute), urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate de aproximativ 40 de minute
      2. sesiuni de interviu pe scena pentru cazurile in care la un workshop sunt 5-6 invitati (aproximativ 60 de minute), urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri de aproximativ 40 de minute
    • fiecare speaker care va vorbi sau va fi parte din panelul unui workshop va avea un suport de prezentare (chiar daca workshopul se va desfasura sub forma de interviu pe scena) in care vor fi prezentate 3-5 idei principale pe care speakerul le-a transmis in cadrul interventilor sale, 3-5 recomandari si referinte de unde cei interesati pot afla mai multe despre subiect, in cazul in care vor sa-si dezvolte cunostintele in acest sens si va oferi cel putin un tool sau in instrument de lucru explicat celor prezenti in sala, inclusiv cu documentatia de aprofundare a folosirii acelui instrument, care sa poate fi folosit de maine in activitatea celor prezenti in sala
    • participantii care se inscriu sa participe la un workshop vor avea posibilitatea de a comunica si dialoga inainte si post eveniment cu speakerii si moderatorii prin intermediul unei platforme si a unui grup de facebook special creat pentru cei pasionati de domeniul din care face parte workshopul (vezi cele 3 mari domenii enumerate mai sus)
    • toti participantii la eveniment vor putea evalua prestatia speakerilor prezenti si a moderatorului dupa cateva criterii, direct online si vor putea da feedback instant legat de subiect si de modul in care sunt prezentate informatiile

    Cine poate fi speaker la workshopuri?

    • consultati si experti pe tema workshopului cu cel putin 10 ani de experienta practica
    • traineri cu peste 10 ani de experienta in subiectul tratat
    • manageri din departamentele corespunzatoare temei
    • consultantii care au mai putin de 10 ani de experienta si doresc sa se inscrie ca si speakeri la evenimentele Business Days au nevoie de recomandarea in scris din partea a doi speakeri consacrati la evenimentele Business Days si de validarea candidaturii lor de catre comisia de specialisti 

     

     

     

    Sesiunile speciale de antreprenoriat

    Structura si mod de desfasurare:

    • acest tip de sesiuni sunt dedicate antreprenorilor aflati la inceput de drum, precum si persoanelor care cocheteaza cu ideea de a se apuca de antreprenoriat si vor sa inteleaga cat mai bine ce trebuie sa faca pentru a-si maximiza succesul
    • sesiunile se desfasoara sub forma de miniprezentari, interviu pe scena si sesiuni de intrebari si raspunsuri
    • in cadrul sesiunilor de antreprenoriat nivelul de transfer al informatilor este BASIC si sunt explicate toate notiunile, conceptele, mecanismele si sistemele folosite in cadrul prezentarii
    • speakerii care participa la aceste sesiuni vor oferii participantilor o prezentare cat mai detaliata a conceptelor si ideilor vehiculate, cu o sinteza a principalelor 3-5 idei cu care merita sa ramana participantii dupa prezentarea lor, vor oferii o serie de referinte, recomandari si bibliografie unde cei care participa isi pot dezvolta abilitatile de antreprenori, vor oferii cel putin un tool, instrument, mecanism, sistem explicat si pe care cei prezenti in sala sa-l poata folosi in activitatea lor de a construi un business de succes
    • speakerii sunt incurajati atat prin discutii individuale cat si prin discutii colective pe forumurile grupului special creat de platforma Business Days sa ofere sfaturi, idei si sugestii antreprenorilor la inceput de drum
    • o parte dintre speakerii de la aceste sesiuni sunt investitori activi, o parte dintre ei sunt mentori care au deja in portofoliu startup-uri pe care le ajuta sa se dezvolte si participantii sunt incurajati in a dialoga si gasi modalitati de colaborare cu aceasta categorie de speakeri

    Cine poate fi speaker la aceste sesiuni?

    • antreprenori de succes
    • manageri, profesionisti, experti de succes dornici de a ajuta antreprenorii la inceput de drum in mod voluntar cu timpul si cunostiintele lor
    • fondatori de startup-uri de succes
    • investitori activi in startup-uri
    • reprezentanti de fonduri de investitii, banci si institutii financiare care ofera finantare sau sprijin antreprenorilor
    • reprezentanti ai unor organizatii care sprijina antreprenoriatul

     

     

     

    Masterclass-urile Business Days

    Structura si mod de desfasurare

    • sunt sesiuni avansate dedicate in special factorilor de decizie din cadrul organizatiilor si care se concentreaza pe dezvoltarea afacerii atat in interiorul organizatiei prin remodelarea organizatiei pentru cresterea productivitatii, eficientei, profitabilitatii, elasticitatii sau vitezei de reactie la abordarea oportunitatilor cat si in exteriorul organizatiei prin diferentiere prin inovatie, prin cucerirea de noi piete, prin dezvoltarea de noi produse si servicii, prin crearea de noi nise de piata, prin achizitia de noi companii, prin transformarea digitala a organizatiei, prin accesarea pietei globale
    • sesiunile se desfasoara in doua parti: in prima parte au loc o serie de prezentari, studii de caz, exemple de buna practica, metodologii folosite si in a doua parte are loc un dialog interactiv cu audienta
    • speakerii vor oferii celor prezenti la aceste sesiuni materiale de suport al conceptelor, ideilor prezentate, referinte, recomandari si bibliografie unde se pot aprofunda ideiile, conceptele si metodele prezentate

    Cine poate fi speaker la aceste sesiuni?

    • experti si consultanti cu peste 15 ani de experienta, cu foarte buna reputatie in aria lor de expertiza,
    • profesori si lectori de la scoli de business renumite
    • antreprenori si top manageri de mare succes si care sunt implicati in activitati de consultanta sau sunt lectori in diverse proiecte axate pe eficienta si dezvoltare organizationala
    • toti speakerii propusi pentru acest tip de sesiuini trebuie validati de comisia de evaluare a speakerilor la aceasta categorie