In ce mod se poate implica partenerul?

    Partenerul poate sa ajute si sa se implice:

    • in amenajarea tematica a zonei de socializare
    • in amenajarea unor zone care sa incurajeze interactiunea si socializarea participantilor
    • in crearea unor programe speciale, concursuri, jocuri care sa creeze atractivitate si interactivitate intre participanti
    • organizarea de degustari de produse
    • organizarea de momente artistice speciale care sa atraga audienta si sa incurajeze interactiunea dintre acestia
    • prin premii la TOMBOLA de la finalul evenimentului
    • prin lansari de produse si servicii
    • prin oferte speciale, promotii, reduceri valabile doar pentru participantii la eveniment 
     

    In ce mod se poate promova partenerul?

    Principalele moduri de promovare pentru un partener de socializare sunt:

    • printr-un stand standard sau premium unde isi poate promova si expune produsele si serviciile pe care le ofera si poate interactiona activ sau pasiv cu participantii la eveniment;
    • posibilitatea de a derula campanii de atragere a participantilor la stand si de a interactiona activ cu ei
    • derularea unor chestionare de feedback sau culegere de impresii legate de produsele si serviciile organizatiei
    • sampling/degustare de produse
    • posibilitatea de a testa serviciile si produsele
    • posibilitatea de a vinde si de a oferii vouchere sau reduceri la standuri
    • lansari de produse si servicii
    • organizarea unor concursuri, jocuri interactive cu premii
    • promovare prin roll-up-uri postate in zona de socializare si expozitie
    • promovare prin impartire de pliante
     

    Ce avantaje si beneficii va avea partenerul?

    Principalele beneficii pentru partener sunt:

    • posibilitatea de interactiune cu o audienta premium formata din antreprenori, manageri si profesionisti (intre 500 si 1.500 de participanti)
    • posibilitatea de a culege lead-uri care ulterior pot fi convertite in clienti
    • posibilitatea de a culege informatii si feedback despre produsele si serviciile organizatiei, prin chestionare si mini-sondaje
    • posibilitatea de a crea o impresie pozitiva asupra audientei prin livrarea unei experiente remarcabile pe durata evenimentului