In ce mod se poate implica partenerul?

    Partenerul de receptie se poate implica prin:

    • suport in designul si amenajarea zonei de receptie (realizare materiale, mobilier)
    • suport in echiparea si dotarea zonei de receptie cu echipamente necesare bunei desfasurari a procesului de inregistrare, facturare, upgrade si oferirea de informatii (tehnica de calcul, laptopuri, tablete, smartphone-uri, aplicatii software, echipamente de acces, imprimante, copiatoare)
    • suport in conceperea si realizarea goodie bags
    • suport in conceperea si realizarea badge-urilor de acces si a snururilor pentru aceste badge-uri
    • suport in derularea si realizarea mecanismelor de comunicare cu participantii (emailuri, sms, push-notification)
     

    In ce mod se poate promova partenerul?

    Partenerul de receptie poate sa beneficieze de urmatoarele posibilitati de promovare:

    • logo pe badge-ul de acces (exclusivitate)
    • brandingul si realizarea snururilor pentru badge-urile de acces (poate fi diferentiat in functie de tipul de acces)
    • logo pe coperta numarul 1 a mapei care se ofera participantilor (exclusivitate)
    • logo pe coperta numarul 1 a pliantului de program care este inclusa in mapa participantilor (exclusivitate)
    • logo pe coperta numarul 4 a mapei participantilor (maxim 24)
    • logo pe coperta numarul 4 a pliantului de program (maxim 24)
    • posibilitatea de a avea un insert de pliant in mapa partcipantului (maxim 12)
    • posibilitatea de a realiza in regim cobranduit a goodie bags care se ofera la primirea invitatilor sau la plecarea lor
    • posibilitatea de a insera materiale promotionale in goodie bags
    • posibilitatea de a oferii pixuri branduite participantilor
    • posibilitatea de a insera coli cu antet co-branduite in mapele participantilor
    • posibilitatea de a insera carnetele de notite branduite in mapele participantilor sau in goodie bags
    • posibilitatea de a amenaja tematic si co-branduit zona de receptie
    • posibilitatea de a avea roll-up-uri si materiale de signalistica in zona de receptie
    • posibilitatea de a amenaja zonele de acces catre locatia evenimentului
    • posibilitatea de a avea elemente de signalistica co-branduite catre locatia evenimentului din zonele de parcare sau de la mijloacele de transport in comun
     

    Ce avantaje si beneficii va avea partenerul?

    Principalele beneficii pe care le are un partener de receptie sunt:

    • expunerea vizibila catre toata audienta de la evenimentele Business Days, inclusiv partenerii, speakerii si presa
    • posibilitatea de a crea o prima impresie de impact la cei care participa la eveniment
    • promovare indirecta prin postarile participantilor, prin fotografiile si materialele video realizate pe durata evenimentului
    • posibilitatea de a lasa o buna impresie si post eveniment prin goodie bags