In ce mod se poate implica partenerul?

    Partenerii de promovare ai evenimentului se pot implica:

    • direct in planificarea campaniei de promovare, publicitate si comunicare
    • prin suport in atragerea de parteneri media (presa scrisa, presa online, radio, tv, afisaj outdoor, afisaj indoor, email marketing, telemarketing, direct marketing, sms marketing)
    • prin promovarea evenimentului
    • prin comunicarea evenimentului
    • prin suport in realizarea designului si a machetelor necesare pentru campania de promovare
    • prin suport in realizarea materialor de promovare necesare in campania de promovare (pliante, afise, mesh-uri, spoturi audio, spoturi video)
    • prin suport analiza impactului si optimizarea conversilor generate de campaniile de promovare
    • prin diseminare si endorsment catre mediul de business din regiunea in care se va organiza evenimentul
     

    In ce mod se poate promova partenerul?

    Principalele modalitati prin care se poate promova un partener de promovare sunt:

    • logo cu link pe pagina de parteneri sau parteneri media de pe site-ul evenimentului
    • logo pe banerele de promovare online (maxim 3)
    • logo in newsletterele si in campania de email marketing derulat de Business Days
    • logo pe machetele de promovare in presa scrisa
    • logo pe machetele de promovare outdoor
    • logo pe machetele de promovare indoor
    • mentionare in comunicatele de presa
    • posibilitatea de a participa la conferinta de presa
    • posibilitatea de a participa la interviurile realizate de presa partenera la locul evenimentului
    • macheta in revista Business Days Magazine (pentru evenimentele Business Days care sunt insotite de lansari de numere noi ale revistei)
    • posibilitatea de a avea un articol pe blogul Business Days si preluare pe social-media (interviu jurnalistic)
    • posibilitatea de a avea un articol in revista Business Days Magazine, preluare articol pe blog si postare pe social media (articol jurnalistic sau articol de continut)
    • posibilitatea de a beneficia de 1-2 postari pe social media (imagine, text si link sau video, text si link)
    • posibilitatea de a avea un interviu in studioul live Business Days TV amenajat la locul evenimentului
     

    Ce avantaje si beneficii va avea partenerul?

    Principalele beneficii de care se va bucura un partener de promovare sunt:

    • expunere mare pe platforma Business Days (site, social-media)
    • expunere mare in mass-media locala, regionala si nationala
    • posibilitatea de asociere de brand cu cel mai mare, cel mai relevant si de impact eveniment de business din Romania si Europa de Est
    • posibilitatea de promovare inteligenta prin continut si branding atat pe platforma Business Days si Business Days TV cat si prin partenerii media ai evenimentului